HAMULEC ROBOCZY

Moderator: Dziki Mar

krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: krzymech »

To pewnie śruby od kół za długie i wyrywaly sprężyny tak raczej było
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

tak jak piszesz kolego nie zwróciłem uwagi bo mam wstawione dystanse i jak skróciłem śruby o jeden zwój wszystko wróciło do ładu nawet ręczny pięknie trzyma .
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
Mateo0047
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 10 lis 2014, o 21:35
VIN: Nic
Lokalizacja: Gdynia/Kołobrzeg

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: Mateo0047 »

Witam,
w zeszłym roku też miałem problem ze zniszczonym hamulcem postojowym z powodu za długich śrub.
Zestaw naprawczy w tym przypadku pomógł, ale konieczne było skrócenie śrub kół tylnych o ok. 1cm z 3cm gwintu łącznie. Powiedzcie bo zastanawiam się czy to jeszcze bezpieczne? śruba łapie max po 3-4 obrotach kluczem. Druga sprawa to że koła mam od W211, dokładnie ten model 2114011402. Czy w nich powinna siedzieć śruba z czopem stożkowym \/ czy kulistym () ? aktualnie mam śruby z czopem kulistym:)
C200 Kompressor '02 Classic Kombi, M271 - był.
Opel Vectra OPC.
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: krzymech »

Różnica zależy jakie masz koła i jaki masz w nich otwór
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”