Check engine

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

Tylko nie wyobrażaj sobie ze kupisz na szrocie stacyjkę, wsadzisz w dziurę i będzie działać.
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Chyba trzeba coś programować .. mój kaprawy nochal mi podpowiada ;)
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
icebearrr
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 3 paź 2014, o 07:13
VIN: brak auta

Post autor: icebearrr »

Gerri pisze:Tylko nie wyobrażaj sobie ze kupisz na szrocie stacyjkę, wsadzisz w dziurę i będzie działać.
Wiem wiem :), ale dzięki za czujność :P. Myślałem bardziej o demontażu we własnym zakresie i oddaniu stacyjki do naprawy. Zastanawiam się jak zdjąć ten srebrny oring, który jest zamontowany dookoła dziury stacyjki....
Ostatnio zmieniony 26 lis 2015, o 17:19 przez icebearrr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jacon
VIP
Posty: 100
Rejestracja: 4 maja 2015, o 07:04
VIN: WDB2032451F151385
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacon »

Przecież napisałem tobie że trzeba go odkręcić jak nakrętkę w słoiku,więc czego tu nie rozumiesz :bezradny:
W203 2.0 Kompressor Avantgarde kombi 2001
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Jacon pisze:trzeba go odkręcić jak nakrętkę w słoiku
i jak będziesz mieć problemy to użyj kawałka gumy (np. kawałek dentki, maty gum.) - dociśnij i próbuj obrócić - czasem tak jest łatwiej :ok:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
icebearrr
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 3 paź 2014, o 07:13
VIN: brak auta

Post autor: icebearrr »

Jacon pisze:Przecież napisałem tobie że trzeba go odkręcić jak nakrętkę w słoiku,więc czego tu nie rozumiesz :bezradny:
Zamuliłem... :wysmiewacz: :haha: W środku są takie wąsy, których można użyć do odkręcenia za pomocą np: płaskiego śrubokręta :P. Zostaje mi odkręcenie dolnej osłony i wyjęcie stacyjki :zacieszacz:
Wezmę stacyjkę do domu na noc, rano cieplutką stacyjkę włożę do auta i zobaczę czy odpali :) jeśli tak, to znaczy, że stacyjka nawala...
Ostatnio zmieniony 26 lis 2015, o 21:38 przez icebearrr, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

icebearrr pisze:W środku są takie wąsy, których można użyć do odkręcenia za pomocą np: płaskiego śrubokręta
Raczej narzędzia podobnego do rozkręcania obiektywów do lustrzanek (coś ala widełki).
icebearrr pisze: rano cieplutką stacyjkę włożę do auta i zobaczę czy odpali
Jak odpali to wilgoć + zimne luty = dość prosta naprawa :ok:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Bodo-K
VIP
Posty: 182
Rejestracja: 14 gru 2009, o 23:56
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

resetujący licznik

Post autor: Bodo-K »

Witam Ja mieszkam na wzgórzu jak chcesz to daj namiary to Tobie wytłumaczę jak to się robi







Bodo-K C-200 kompresor p/l
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

gotiger pisze: Raczej narzędzia podobnego do rozkręcania obiektywów do lustrzanek (coś ala widełki).
Dwa płaskie śrubokręty po przeciwnych stronach pierścienia i jakaś przetyczka do obracania tego zestawu. Działa prawie jak oryginał.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2015, o 17:45 przez Gerri, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Gerri, ja takie kluczyki do m.in. obiektywów dorabiałem z takich kawałków blach, które swego czasu dołączał InPost - naklejając je na listy (bo list był zastrzeżony dla Poczty Polskiej) :ok:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
icebearrr
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 3 paź 2014, o 07:13
VIN: brak auta

Post autor: icebearrr »

Udało mi się wyjąć stacyjkę.
Po ogrzaniu jej, podpięciu "na krótko" już nawet nie mogę przekręcić kluczyka :(
Przed wyjęciem stacyjki mogłem chociaż obracać kluczyk.

Dla ciekawskich - numer stacyjki: 2035450108

Ktoś poleca jakiegoś dobrego elektronika w trójmieście?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, o 18:31 przez icebearrr, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Ściągałeś obudowę i zaglądałeś do środka?

może: http://elektronikawejherowo.pl/naprawa- ... index.html z Wejherowa :mysli:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

icebearrr pisze:Dla ciekawskich - numer stacyjki: 2035450108
A to Ciekawe, bo według EPC po Twoim VIN nie powinieneś mieć takiego numeru stacyjki. Czyżby ktoś już kiedyś tam kombinował i stąd teraz problemy ... hmm. :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
greenwitch
VIP
Posty: 1175
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: greenwitch »

Smart pisze:
icebearrr pisze:Dla ciekawskich - numer stacyjki: 2035450108
A to Ciekawe, bo według EPC po Twoim VIN nie powinieneś mieć takiego numeru stacyjki. Czyżby ktoś już kiedyś tam kombinował i stąd teraz problemy ... hmm. :mysli:
W EPC jest błąd. Trzeba odjąć 1 od każdego numerka i dostaje się faktyczny numer stacyjki...

Adam
Adam
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Z ciekawości i na przyszłość, skąd Adam o tym wiesz? Żeby wiedzieć jak ewentualnie weryfikować, bo jak sprawdzałem na portalach stacyjki z numerami z EPC takimi jak wyświetlało dla Icebearr, też są wystawiane chyba, że już powinienem do gleby ze starości. :haha: Hmm? A zatem do czego one są jeśli już i jak je traktować ... ? :mysli:
Ostatnio zmieniony 3 gru 2015, o 13:42 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”