KOSZTY NAPRAW NASZYCH MERCEDESOW

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Gumowy wieszak do filtra powietrza silnikowego 200CDI - niecałe 19zł. Pieniądze nieduże, ale gumka wielkości pięciozłotówki. Sprawdzanie klimatyzacji 300zł (komputer) + 200 próba szczelności + napełnienie. Dobrze, że znalazłem inny tańszy warsztat (najlepszy w lublinie). Kalibracja czujnika deszczu 208zł, ale i tego nie robiłem, bo samochód nałapał błędów i dlatego on nie działa, tak twierdzi serwis.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Koszt montażu klimatyzacji jak na razie 2500zł same części używane z autka o przebiegu 13tyś. km. uderzonego baaardzo mocno w tył.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
akism
Użytkownik
Posty: 185
Rejestracja: 2 kwie 2009, o 22:49
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: akism »

Wczoraj wymieniłem minikompresorek do spryskiwania reflektorów ponieważ mój poprzednik zapomniał zmieni płyn na zimowy i go rozerwało(dosłownie).Zapłaciłem w sumie 350zł łącznie z nowym kompresorkiem(oryginał).Nie wiem czy to tanio czy drogo,grunt,że jestem zadowolony :tak:
W203 1,8 kombi kompresor 2004(sprzedany),obecnie audi A6 C5 avant 2.0
Awatar użytkownika
MARIO68
VIP
Posty: 62
Rejestracja: 7 gru 2008, o 14:35
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MARIO68 »

Właśnie wymieniłem odpowietrzenie klawiatury-koszt 110pln(sama częśc) do tego 2 oringi -14pln i jescze wszystko kupowałem w sklepie filtr powietrza , filtr, oleju, filtr paliwa, filtr kabinowy -280pln(filtry) wszystko kupowałem w sklepie z częściami do mercedesa w szczecinie
Robocizna wyszła (nie w aso) 360pln za wyminę powyższych części plus naprawa przedniego halogenu , badanie techniczne, wymina oleju wraz z olejem(olej warsztatu)
C200 CDI clasic W203 2000r.
album_personal.php
Dziele śię swoją wiedzą ale zawsze mogę się mylic
gniatek
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 14 maja 2009, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: gniatek »

Koledzy jeżeli nie macie MB na gwarancji to po co przepłacać ! Jest mnóstwo warsztatów gdzie zapłacicie o połowe taniej a efekt ten sam !a nawet lepszy bo jest pare stów w kiejdzie! ASO to złodzieje! teraz prawie każdy każdy warsztat ma kompa i tą samą robote wykona taniej > a nawet w niektórych przypadkach lepiej bo ASO wali nas po kieszeni że niby to że tamto!!!!! :ok: mb
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Ten temat nie jest powiązany z twoimi radami :dokuczacz: Czasami wizyta w ASO jest konieczna. A poza tym to gdzie robimy naprawy to jest prywatna sprawa ,tak jak wiara i wybór towarzyszki zycia.
Awatar użytkownika
nygus7
Użytkownik
Posty: 298
Rejestracja: 23 paź 2008, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: nygus7 »

Hehehe, niby to tamto :)))) nie ma jak konkretne argumenty :)))
A180 CDI Avantgarde, 109KM, 2007r - sprzedany
C180 Sport Coupe Evolution, 129KM, 2002r - sprzedany[/b]
Awatar użytkownika
Presley
VIP
Posty: 153
Rejestracja: 6 mar 2008, o 02:25
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Presley »

Sterownik ASB, filtr oleju ASB, 4l oleju ASB, uszczelka miski olejowej ASB, nowa wtyczka, wymiana, demontaz miski olejowej ASB, STARDIAG = ASO 1699 PLN ( z małym rabatem na części 5%)
Usterka / objawy : ASB wchodziła czasami (rzadko) w tryb awaryjny (blokada na 3 biegu, brak wsteczego, brak mozliwosci zmiany biegu, po resecie zapłonem wracało do normy), np. podczas gwałtownego przyspieszenia podczas zmiany z redukcja do 2 >3>4 szarpnęło dwukrotnie i włączała sie 3 na stałe, diagnoza - uszkodzony, niestabilny odczyt czujnika obrotów w skrzyni ASB

czy na 100% to było to, okaże sie wkrótce :uee:
Ostatnio zmieniony 24 maja 2009, o 13:27 przez Presley, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C230 Kompressor Sport Sedan, 192KM, automat, 2004r, wersja USA
http://www.v10.pl
http://www.motokobiety.pl
http://www.topcars.pl
http://www.pieniadz.pl
Awatar użytkownika
sław
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 21 lis 2008, o 18:28
VIN:
Lokalizacja: Boruja

Witam ponownie

Post autor: sław »

Wymiana węża od kulera 180zł wąż nowy,wymiana 20zł poza serwisem?Wąż z Niemieckiego serwisu.
W203 C220 CDI 202r
Audi A4 TDI
akism
Użytkownik
Posty: 185
Rejestracja: 2 kwie 2009, o 22:49
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: akism »

Właśnie wróciłem z warsztatu,gdzie wymieniono mi czynnik i olej do klimy oraz urządzeniem wytwarzającym zdaje się ozon odgrzybiono mi instalację.Koszt całej operacji 150zł razem z węglowym filtrem(sam filtr 50zł).
W203 1,8 kombi kompresor 2004(sprzedany),obecnie audi A6 C5 avant 2.0
robertj71

łożyska kompresora

Post autor: robertj71 »

czy ktoś wie ile może wynieść wymiana łożysk w kompresorze.bęzyna163,ps.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Całkowity koszt klimatyzacji w granicach 5000 zł z montażem, nabiciem i częściami używanymi poza drobnymi pierdółkami oczywiście nie w ASO bo nawet nie chcieli się podejmować.
Jedyna przeszkoda to przedni moduł SAM który jest jednym z elementów które wchodzą w skład "sterownika" od klimatyzacji, podpięty jest do niego czujnik ciśnienia gazu w układzie, ale w sam-ie jest tylko zasilanie czujnika, nie zbiera on danych, ale po wymianie efekt wyśmienity, jak to przy klimie :haha: mróz ponad przeciętny :ok:
robertj71 pisze:wymiana łożysk w kompresorze.bęzyna163,ps.
Czyżby rozsypał ci się kompresor?? Powiedz jakie miałeś objawy itp.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
Presley
VIP
Posty: 153
Rejestracja: 6 mar 2008, o 02:25
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Presley »

a'propo jeszcze kosztów naprawy mojej ASB w ASO wcześniej opisanych,
przedwczoraj zadzwoniła do mnie jakaś miła Panienka, Paulina, z ASO (Witman) z pytaniem czy jestem zadowolony z usługi/naprawy :usmiech: ,
i jeszcze dopytywała czemu słyszy nutę niepewnosci w moim głosie :rotfl:
a ja byłem zadowolony, tyle że sprawiałem wrażenie zatroskanego obecnym stanem oleju w ASB w kontekscie poprawnosci montażu miski, uzupełnienia itd....
no ale nie zaproponowała gratisowej kontroli po naprawczej :oczko: :oczko: :oczko: wtedy by dopiero zaplusowali :haha:
W203 C230 Kompressor Sport Sedan, 192KM, automat, 2004r, wersja USA
http://www.v10.pl
http://www.motokobiety.pl
http://www.topcars.pl
http://www.pieniadz.pl
Awatar użytkownika
Wierzbin
Użytkownik
Posty: 133
Rejestracja: 4 lut 2009, o 09:54
VIN:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

To się nazywa systemem kontroli ISO. Po prostu kontrola na każdym szczeblu.
Był C200 CDI
Jest E90 320d
Awatar użytkownika
Presley
VIP
Posty: 153
Rejestracja: 6 mar 2008, o 02:25
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Presley »

Wierzbin pisze:To się nazywa systemem kontroli ISO. Po prostu kontrola na każdym szczeblu.
i jak to w ISO, omija sedno sprawy, dodatkową kontrolę poziomu oleju :rotfl:
W203 C230 Kompressor Sport Sedan, 192KM, automat, 2004r, wersja USA
http://www.v10.pl
http://www.motokobiety.pl
http://www.topcars.pl
http://www.pieniadz.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”