Parę pytań odnośnie W203 po liftingu (tylko od 04/04)
Moderator: Dziki Mar
- Karol_Szczecin
- expert VIP
- Posty: 485
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin/Stargard
Parę pytań odnośnie W203 po liftingu (tylko od 04/04)
Mam parę pytań odnośnie pewnych funkcji w Klasach C po liftingu.
Wiem, że takie rzeczy były w modelach przed liftem (bo miałem ), ale nie ich u mnie w aucie Dlatego przede wszystkim są to pytanie skierowane do osób posiadających W203 po liftingu oraz mających styczność z takimi autami:
1. Czy schowek pod podłokietnikiem jest chłodzony? Są jakieś otworki, ale nigdy nie zauważyłem, by był on chłodzony. Nie ma również takiego przełącznika jak w modelach przed liftem.
2. Brak możliwości regulacji podłokietnika z konsoli środkowej? Mogę go albo otworzyć, albo otworzyć ten mały schowek...
3. Czy macie możliwość sprawdzenia poziomu oleju w komputerze pokładowym ? Bo u mnie nie ma takiej opcji Co ciekawe, po uruchomieniu trybu serwisowego również nie pokazuje mi ilości oleju pobranego do uruchomienia silnika - pisze: Ol: -,- . Bo póki co, to w tej chwili nie mam możliwości sprawdzania poziomu oleju.
4. Czy wyświetla Wam się komunikat "Reserve Fuel - Visit Filling Station" ?? Był taki przed liftem, jest też w W211, a u mnie jedno co, to tylko rezerwa na wskażniku się zapala...
Wszystkie te "braki" obserwuję od początku posiadania auta, a więc nie jest to nic nowego, co by mi się niedawno przytrafiło...
Pozdrawiam
Wiem, że takie rzeczy były w modelach przed liftem (bo miałem ), ale nie ich u mnie w aucie Dlatego przede wszystkim są to pytanie skierowane do osób posiadających W203 po liftingu oraz mających styczność z takimi autami:
1. Czy schowek pod podłokietnikiem jest chłodzony? Są jakieś otworki, ale nigdy nie zauważyłem, by był on chłodzony. Nie ma również takiego przełącznika jak w modelach przed liftem.
2. Brak możliwości regulacji podłokietnika z konsoli środkowej? Mogę go albo otworzyć, albo otworzyć ten mały schowek...
3. Czy macie możliwość sprawdzenia poziomu oleju w komputerze pokładowym ? Bo u mnie nie ma takiej opcji Co ciekawe, po uruchomieniu trybu serwisowego również nie pokazuje mi ilości oleju pobranego do uruchomienia silnika - pisze: Ol: -,- . Bo póki co, to w tej chwili nie mam możliwości sprawdzania poziomu oleju.
4. Czy wyświetla Wam się komunikat "Reserve Fuel - Visit Filling Station" ?? Był taki przed liftem, jest też w W211, a u mnie jedno co, to tylko rezerwa na wskażniku się zapala...
Wszystkie te "braki" obserwuję od początku posiadania auta, a więc nie jest to nic nowego, co by mi się niedawno przytrafiło...
Pozdrawiam
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG ||
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG ||
-
- VIP
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 14:07
- VIN:
- Lokalizacja: Miechów
Witaj.Pomogę Ci tylko,jeśli chodzi o pomiar poziomu oleju.Musisz sięgnąć do instrukcji obsługi i postępować zgodnie z jej wskazówkami-na pewno dokonasz pomiaru poziomu oleju(instrukcja dostępna na naszym Forum).Jeszcze jeden warunek:samochód musi być przy pomiarze ustawiony na poziomej nawierzchni.
rożek
-
- VIP
- Posty: 156
- Rejestracja: 15 wrz 2008, o 15:17
- VIN:
- Lokalizacja: Wadowice
Witaj mam c200 cdi kombi z roku 2004 po liftingu - wersja najbardziej podstawowa i mam tak:
1. również nie zauważyłem aby był chłodzony, nie znalazłem regulacji inna sprawa że mam go od niedawna i nie było na tyle ciepło aby sprawdzić czy klima wogóle działa
2. regulacja jest działa u mnie tak że zamykam duży schowek odblokowuję lewy uchwyt otwierający ten schowek i delikatnie unosząc są trzy stopnie regulacji - działa tylko w górę jak za wysoko o jeden poziom dam to musze go otworzyć zamknąć i ustawiać od nowa, nie udało mi sie jeszcze inaczej tego zrobić, być może dlatego że nigdy sie nad tym nie zastanawiałem i nie miałem czasu pokobinować.
3. TAK - czy poziom oleju jest OKI po przestawieniu kluczyka w pozycje 1 ustawiam na kompie wskazania przebiegu po czym strzałkami przestawiam na wskazania oleju i jeśli dobrze pamiętam daję kluczyk w pozycję 2 komnikat sie zmienia i po chwili dość długiej (takie odczucie) pisze że OK (oczywiście jak zrobie to zaraz po zatrzymaniu pisze że nie pokaże czy jest oki bo trzeba poczekać)
Tryb serwisowy - działa podobnie najpierw pozycja 1 kluczyka - tryb serwisowy - strzałki na dane z olejem - kluczyk pozycja 2 i po chwili pokazuje ile go jest - jak odpale silnik wskazuje bierzacy poziom oleju.
4. nie pomogę - chyba tylko raz zaświciła mi sie rezerwa - zazwyczaj tankuję wcześniej a czy był komunikat - nie pamiętam wiec kłamał nie będę
Mam nadzieje że choć troche pomogłem
1. również nie zauważyłem aby był chłodzony, nie znalazłem regulacji inna sprawa że mam go od niedawna i nie było na tyle ciepło aby sprawdzić czy klima wogóle działa
2. regulacja jest działa u mnie tak że zamykam duży schowek odblokowuję lewy uchwyt otwierający ten schowek i delikatnie unosząc są trzy stopnie regulacji - działa tylko w górę jak za wysoko o jeden poziom dam to musze go otworzyć zamknąć i ustawiać od nowa, nie udało mi sie jeszcze inaczej tego zrobić, być może dlatego że nigdy sie nad tym nie zastanawiałem i nie miałem czasu pokobinować.
3. TAK - czy poziom oleju jest OKI po przestawieniu kluczyka w pozycje 1 ustawiam na kompie wskazania przebiegu po czym strzałkami przestawiam na wskazania oleju i jeśli dobrze pamiętam daję kluczyk w pozycję 2 komnikat sie zmienia i po chwili dość długiej (takie odczucie) pisze że OK (oczywiście jak zrobie to zaraz po zatrzymaniu pisze że nie pokaże czy jest oki bo trzeba poczekać)
Tryb serwisowy - działa podobnie najpierw pozycja 1 kluczyka - tryb serwisowy - strzałki na dane z olejem - kluczyk pozycja 2 i po chwili pokazuje ile go jest - jak odpale silnik wskazuje bierzacy poziom oleju.
4. nie pomogę - chyba tylko raz zaświciła mi sie rezerwa - zazwyczaj tankuję wcześniej a czy był komunikat - nie pamiętam wiec kłamał nie będę
Mam nadzieje że choć troche pomogłem
C 200 CDI W203 T po lifcie
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
Automat rok 2004
WDB2032071F638505
-
- VIP
- Posty: 978
- Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
- VIN:
- Lokalizacja: ???????????/
- Karol_Szczecin
- expert VIP
- Posty: 485
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin/Stargard
No cóż, dzięki wszystkim za odpowiedzi
Problem tylko w tym, że wiem jak sprawdzić poziom oleju w W203 lub W211, ale mój komputer pokładowy nie pokazuje mi takiej funkcji Na ekranie przebiegu pokazuje mi: przebieg -> RDW (czujnik ciśnienia powietrza w oponie) -> licznik cyfrowy / termometr -> ASSYST -> znowu przebieg ... Olej powinien być między ASSYSTEM, a przebiegiem, ale go NIE ma
Czy może to być również związane z tym, że w trybie diagnostycznym nie wyświetla ilości oleju ?? W W211 odrazu po odpaleniu silnika pokazuje Ol: x.x (ileś tam litrów oleju), w innych W203 też tak jest, natomiast u mnie cały czas pokazuje Ol: -,- ...
U mnie schowek środkowy niestety albo sie otwiera, albo zamyka... nie ma tego etapu przejściowego. Może MB zrezygnował z tego patentu, gdyż nawet W211 nie ma regulowanego schowka ?! A pamiętam, że nasza C270 CDI miała regulowany schowek
_tata_, ale Tobie chyba chodzi o schowek w konsoli środkowej (tzw. cupholder - idealnie mieści Cole ), bo to w nim na boku znajdują się te przegródki na monety... Mi zaś chodzi o schowek pod podłokietnikiem (ten podwójny).
Pozdrawiam
Problem tylko w tym, że wiem jak sprawdzić poziom oleju w W203 lub W211, ale mój komputer pokładowy nie pokazuje mi takiej funkcji Na ekranie przebiegu pokazuje mi: przebieg -> RDW (czujnik ciśnienia powietrza w oponie) -> licznik cyfrowy / termometr -> ASSYST -> znowu przebieg ... Olej powinien być między ASSYSTEM, a przebiegiem, ale go NIE ma
Czy może to być również związane z tym, że w trybie diagnostycznym nie wyświetla ilości oleju ?? W W211 odrazu po odpaleniu silnika pokazuje Ol: x.x (ileś tam litrów oleju), w innych W203 też tak jest, natomiast u mnie cały czas pokazuje Ol: -,- ...
U mnie schowek środkowy niestety albo sie otwiera, albo zamyka... nie ma tego etapu przejściowego. Może MB zrezygnował z tego patentu, gdyż nawet W211 nie ma regulowanego schowka ?! A pamiętam, że nasza C270 CDI miała regulowany schowek
_tata_, ale Tobie chyba chodzi o schowek w konsoli środkowej (tzw. cupholder - idealnie mieści Cole ), bo to w nim na boku znajdują się te przegródki na monety... Mi zaś chodzi o schowek pod podłokietnikiem (ten podwójny).
Pozdrawiam
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG ||
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 ||
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG ||
- Cohones
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 17 lip 2008, o 00:01
- VIN:
- Lokalizacja: Bretten/Gdańsk
1.Tez nie zauwazylem zeby byl chlodzony
2.Jest regulowany.Jestem przekonany ze u ciebie tez.U mnie sa 3 "guziki" do otwierania.2 po bokach do otwierania gornej czesci i jeden z przodu do otwierania calego schowka w podlokietniku.Tym mozna i regulowac i otwierac;)
3.Akurat przypadkiem wczoraj usilowalem sprawdzic stan oleju Wedlug instrukcji komputer musi pokazywac w tej chwili przebieg,silinik musi byc mimimum 5min wylaczony i auto musi stac poziomo.Kluczyk na pozycje 2 i klkamy guzikami ze strzalkami az pokaze stan oleju.Robilem to wedlug instrukcji i sie nie udalo.Podjechalem do MB i okazalo sie ze nie kazdy to ma.Ja mam normalny bagnet do sprawdzania.
4.Nie wiem,nigdy nie bylem na rezerwie:)
2.Jest regulowany.Jestem przekonany ze u ciebie tez.U mnie sa 3 "guziki" do otwierania.2 po bokach do otwierania gornej czesci i jeden z przodu do otwierania calego schowka w podlokietniku.Tym mozna i regulowac i otwierac;)
3.Akurat przypadkiem wczoraj usilowalem sprawdzic stan oleju Wedlug instrukcji komputer musi pokazywac w tej chwili przebieg,silinik musi byc mimimum 5min wylaczony i auto musi stac poziomo.Kluczyk na pozycje 2 i klkamy guzikami ze strzalkami az pokaze stan oleju.Robilem to wedlug instrukcji i sie nie udalo.Podjechalem do MB i okazalo sie ze nie kazdy to ma.Ja mam normalny bagnet do sprawdzania.
4.Nie wiem,nigdy nie bylem na rezerwie:)
2006-Audi S3 8L/ 2007-Audi A3 3.2 Quattro/2008-BMW 130i,Mercedes C320CDI/2009-BMW E92 335i/2010-???
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
1. Jeśli chodzi o schowek to również nie mam regulacji by go podnieść lub obinizyć tylko go otwieram lub zamykam myślałem ze jest klimatyzowany bo ma dziwne na samym dolu wcięcia-wloty nie wiem jak to nazwać ale najwidoczniej zimne powietrze tamtedy nie leci
3. Również w żaden sposób nie mogę sprawdzić poziomu oleju ani w ustawieniach kompa ani w trybie serwisowym, szkoda.
4. Co do rezerwy to jak zapali mi się na wskaźniku zużycia paliwa pomarańczowa lampka a na Distance bedzie 30 km i ponizej to wtedy wyświetla mi się komunikat, a dokładnie grafika z dystrybutorem i przodem naszej w203 jak pierwszy raz to zobaczyłem to aż się zdziwiłem i zrobiłem fotke.
3. Również w żaden sposób nie mogę sprawdzić poziomu oleju ani w ustawieniach kompa ani w trybie serwisowym, szkoda.
4. Co do rezerwy to jak zapali mi się na wskaźniku zużycia paliwa pomarańczowa lampka a na Distance bedzie 30 km i ponizej to wtedy wyświetla mi się komunikat, a dokładnie grafika z dystrybutorem i przodem naszej w203 jak pierwszy raz to zobaczyłem to aż się zdziwiłem i zrobiłem fotke.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
C180 Kompressor, sedan - Avantgarde 2006r.