W trybie "lekkiej nóżki" spalanie może min jeszcze spadnie, ale mało mnie to teraz interesuje, bo to nie okolice 5zł/L tylko niecałe 2gotiger pisze:A czego byś się spodziewał ?
Ja chciałem taką założyć, ale nie bardzo w Lublinie jest gdziejarod32 pisze:żeby palił mniej jak PB ?? No chyba , że 5 gen
Gabrielll, ale butla to nie jest wielki kosztGabrielll pisze:Gdzieś już widziałem taką butlę.... A już pamiętam, nawet się wq....em że ja mam taką małą i w dodatku za niską
Jakie masz wymiary (dokładnie) wytłoczki na koło?
Mogli nie dać, ale ta plastikowa wytłoczka jest naprawdę mocna - testowałem swoim ciężarem i daje radę. Ja mam butelkę 62L brutto czyli jakieś 6L przy tankowaniu do pełna mniej.wasiliew pisze:Ale dopytam sie jeszcze czy jakiś wspornik dali
Smart, pewnie się da zejść poniżej 10L, ale jazda do max 80-90 na trasie, płynnie i na tempomacie, tylko po co się tak męczyćSmart pisze:Wszystko powyżej 10 litrów i więcej gazu a nawet trasy. Gdzie tu te 9 litrów z opisów innych. Hmm.
Co do porównania kaloryczności lpg i pb wszystko też się zgadza. Jak pamiętam ustawienia korekt lpg to w przedziale 0-2000obr/min korekty dochodzą do 1,3 czy nawet 1,32 (zrobię zrzuty/fotki jak będę miał kabelek do lpg). Natomiast powyżej 2500obr korekty były w okolicach 1,1-1,15 (o ile dobrze pamiętam).
Gabrielll, co do wspornika pod butlą, to na forum lpg nie wszyscy to praktykują i podobno wytrzymuje. Ja narazie także jeżdżę bez, choć mam kilka metrów płaskownika ocynkowanego i miałem montować w razie co. Nawet gość który mi zakładam twierdził, że nie stosował wsporników i nikt jak dotąd nie zgłaszał uwag (w razie co ma lub jak będę chciał to mi to zamontuje).