clk 200 (benzyna,rok 1999)odpala i po 2-3 sekundach gasnie!!

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
ooomann
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 3 cze 2014, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: Bergholz

clk 200 (benzyna,rok 1999)odpala i po 2-3 sekundach gasnie!!

Post autor: ooomann »

witam!!
clk 200 benzyna,rok 1999 odpala i zaraz gasnie (2-4 sekundy) co to moze byc???
dziekuje za pomoc :smutny:
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

ooomann, a sprawdzałeś pompę paliwa?
ooomann
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 3 cze 2014, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: Bergholz

Post autor: ooomann »

witam
dziekuje supi! juz biore sie do roboty tylko ze malo sie znam na mechanice i sam jestem ciekawy czy sobie poradze,moz jeszcze jakis typ jak to poprawnie sprawdzic?
z gory dziekuje
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Jezeli mechanika jest Twoją słabszą stroną lepiej pojedź do warsztatu. Natomist jesli sam chcesz spróbować sił to warto zobaczyć wydajność pompy i czy uklad nie dostaje "lewego powietrza" O temacie pompy i układu paliwowego jest trochę wątków na forum . Poczytaj.

[ Dodano: 2014-06-04, 09:42 ]
bądź uprzejmy dorobić sobie stopkę z danymi auta + vin.... zgodnie z regulaminem. Czasem jest to potrzebne do odpowiedzi.

[ Dodano: 2014-06-04, 09:50 ]
http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewforum.php?f=1025 może poszukaj też info na forum swojego modelu.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2014, o 09:38 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
ooomann
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 3 cze 2014, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: Bergholz

Post autor: ooomann »

witam supi!
walczylem walczylem i nic nie wywalczylem jak bylo tak i zostalo tyle tylko ze teraz gasnie nie po 2-3 sekundach ale po 1-2 minutach.( :zly: !!!) a dane auta to CLK 200,TYP 208,BENZYNA,POJEMNOSC 1998,ROK PRODUKCJI 1999
pompa paliwa niby ok,swiece byly bardzo slabo dokrecone i bardzo brudn,wszystkie zlocza i kable w okolicy silnika sa czyste i raczej ok,czujnika polorzenia walu korbowego nie znalazlem to nie wiem morze to tu jest problem???
pozdrawiam
ooomann
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Podepnij pod SD on prawde Ci powie ;)
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Ktoś to samo pomyślałem tylko skoro mu gaśnie dwie sekundy po zapłonie, to jak ma dojechać do kogoś z SD. :haha: Oooman poszukaj kogoś, kto jest w stanie pofatygować się do Ciebie z SD albo laweta i siup i dowiesz się w sekundę. :tak:
Ostatnio zmieniony 5 cze 2014, o 11:28 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
ooomann
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 3 cze 2014, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: Bergholz

Post autor: ooomann »

witam
wracajac do tematu HURA!!!! odpalil no i nawet chodzi!!! troche nieruwno ale nie gasnie!!! :haha: i bylo by juz fejnie gdyby talko jeszcze dzialal pedal gazu :placz: .
co zrobilem? wlasciwie to nic,przejzalem jeszcze raz wszystkie lacza w okolicy silnika,bezpieczniki(byly cale ale bardzo pomieszan !!! tam gdzi powinno byc 7,5a byl 20a gdzie 20a byl 10a albo 30a itp.).
odpalilem i chodzi ale gazu nie ma : :smutny: to znaczy,podal gazu reaguje ale tylko do 1000-1200 obrotow i stop!!!!
PYTANI JEST PROSTE CO JEST?; GDZI SZUKAC?,JAK NAPRAWIC?
Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC
ooomann
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

ooomann pisze:podal gazu reaguje ale tylko do 1000-1200 obrotow i stop
Ciężko tak powiedzieć.... tryb awaryjny? :mysli: , niskie ciśnienie benzyny? Możesz się doczołgać do warsztatu na SD?
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

To kulej sie synek do warsztatu a nie kombinuj i to takiego z SD gibko. Jak przez forum ejjj ... . :rotfl:
CL203 WDB2037461A802397
ooomann
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 3 cze 2014, o 21:50
VIN:
Lokalizacja: Bergholz

Post autor: ooomann »

witam supi!
( Możesz się doczołgać do warsztatu) nie nie moge,to auto to tylko tak jakby zabawka czy hobby,nie jest zameldowane.
moja kariera zawodowa sie zkoniczyla :zmeczony: mam teraz duzo czasu (bardzo duzo) i trzeba cos robic
zawsze interesowalem sie technika ale nigdy nie mialem na to czasu,a do auta wsiadalem i jechalem,jak popsute to servis i tak ponad 30 lat.( volvo,opel,BMW E30 325 5lat ,BMW M3 E30 od 1991 do2013)
stara technika,to zero problem,ale teraz WOW!!!duzo trzeba wiedziec no i duzo zrozumiec,wiec kupilem starego MB i sam chce go zrobic
a od 2013 jezdze MB C270 cdi bardzo faine autko
pozdrawiam
ooomann
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

ooomann pisze:starego MB i sam chce go zrobic

Może CLK z 1999 nie jest nowe, ale w porównaniu np. do W123 to przepaść. Jeśli chcesz samochód do samodzielnej naprawy to kup coś do 1990r. Niestety w Twoim przypadku bez podpięcia do komputera się nie obejdzie, no chyba, że chcesz wymieniać w ciemno, to nie ma problemu.

P.S. Możesz sprawdzić czy sterownik silnika nie pływa w wodzie lub nie dostaje się do niego olej z instalacji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”