Problem z pompą paliwa
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 kwie 2014, o 11:48
- VIN:
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Problem z pompą paliwa
Witam kolegów jestem posiadaczem c200 Kompresor 163 PS z 2001 roku silnik M111.955 z instalacją BRC. Auto dławi się na benzynie, na gazie wszystko smiga elegancko. Wymienilem ostatnio filtr paliwa i przepływomierz i nic nie pomogło. Dodam ze przekaźnik od pompy paliwa mocno się grzeje. Styki przy przekaźniku są już czarne. Czyścilem je ale po pewnym czasie znowu to samo. Czy jest możliwość że podłączyłem odwrotnie przewody elektryczne + z - do pompy paliwa czy wtedy wogóle by nie zapalał? pompa nie była oryginalna tylko jakiś zmiennik i kostka nie pasowała więc przełożyłem ze starej pompy. Zastanawiam się jeszcze nad tym regulatorem ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, jakie są objawy jego uszkodzenia i czy w ogóle w nim może się cos popsuć. Nie idą do niego żadne przewody
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
te dane wpisz do stopki + VINstasiu12 pisze: c200 Kompresor 163 PS z 2001 roku silnik M111.955 z instalacją BRC.
A ile litrów masz w baku przeciętnie jak jeździsz? Przekaźnik to może wymień na nowy jak styki jakieś popalone. Ciekaw jestem co przy tej kostce namodziłeś, bo pompę to się kupuje do danego modelu, a nie cokolwiek co zatka dziurę (nawet w zamienniku są dostępne). Bo teraz to chyba wypadałoby sprawdzić czy pompa nie spalona, przekaźnik to samo i czy gdzieś zwarcia nie ma
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- majki
- VIP
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 sie 2008, o 22:09
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 kwie 2014, o 11:48
- VIN:
- Lokalizacja: Kołobrzeg
A wie ktoś może czy ten regulator ciśnienia na listwie wtryskowej moze powodować to, że pompa musi chodzić z większą wydjanością.
[ Dodano: 2014-04-01, 14:37 ]
Dodam jeszcze, że Pompę kupiłem dedykowaną do tego modelu tylko, że zamiennik ma kostkę kwadratową z 4 przewodami: brązowy masa, czarno zielony plus, dwa środkowe idą do czujnika poziomu. Natomiast u mnie oryginał miał kostkę prostokątną podłużną też z 4 przewodami i całą tą kostkę przełożyłem. Zastanawiam się tylko czy jak np. zamieniona jest masa z plusem to czy autko by normalnie odpaliło, wydaje mi się, że raczej nie bo pompa by nie pompowała paliwa. Dodam jeszcze, że nie ma już tych pomp z tą podłużna kostką, nawet serwis przy wymianie wymienia także pływak znajdujący się w lewej komorze i do tego pompa znajdująca się w prawej komorze.
[ Dodano: 2014-04-01, 14:37 ]
Dodam jeszcze, że Pompę kupiłem dedykowaną do tego modelu tylko, że zamiennik ma kostkę kwadratową z 4 przewodami: brązowy masa, czarno zielony plus, dwa środkowe idą do czujnika poziomu. Natomiast u mnie oryginał miał kostkę prostokątną podłużną też z 4 przewodami i całą tą kostkę przełożyłem. Zastanawiam się tylko czy jak np. zamieniona jest masa z plusem to czy autko by normalnie odpaliło, wydaje mi się, że raczej nie bo pompa by nie pompowała paliwa. Dodam jeszcze, że nie ma już tych pomp z tą podłużna kostką, nawet serwis przy wymianie wymienia także pływak znajdujący się w lewej komorze i do tego pompa znajdująca się w prawej komorze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
stasiu12, moim zdaniem masz zabitą pompę i z tym zaworem kombinujesz jak kon pod górę. Pompę możesz ubić jeżdżąc na rezerwie lub niewiele ponad. Ja mam zawsze ponad 3/4 baku lub wiecej. Zobacz czy zwarcia nie ma i wymień przekaźnik.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ropczyce
Nie, sprawna pompa paliwa cały czas mieć tą samą wydajność. Regulator faktycznie "dławi" przepływ, ale nie do tego stopnia, aby to było problemem dla pompy.stasiu12 pisze:czy ten regulator ciśnienia na listwie wtryskowej moze powodować to, że pompa musi chodzić z większą wydjanością
Nie wiem jak w , ale pompa z benzynowego Forda, którą swego czasu sprawdzałem pompuje niezależnie od kolejności podłączenia biegunów. Należy jednak zaznaczyć, że zamienione bieguny obniżały znacząco wydajność jak i generowane ciśnienie.stasiu12 pisze:Zastanawiam się tylko czy jak np. zamieniona jest masa z plusem to czy autko by normalnie odpaliło, wydaje mi się, że raczej nie bo pompa by nie pompowała paliwa
No dobrze, a co z wtyczką w pojeździe? Wymieniają wiązkę/wtyczkę idącą do zbiornika?stasiu12 pisze:nie ma już tych pomp z tą podłużna kostką, nawet serwis przy wymianie wymienia także pływak znajdujący się w lewej komorze i do tego pompa znajdująca się w prawej komorze.
A może po prostu dobierasz pompę nie do innej wersji i stąd takie cyrki, co?
Piszesz, że grzeje się przekaźnik pompy, wypala styki, więc jest jakiś problem w tym obwodzie.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Myślę, że stara pompa się właśnie zaciera ? zwiększone tarcie = zwiększony pobór prądu = wypalony przekaźnik. Jest to tak jak pisał supi , efekt jazdy bez etyliny w zbiorniku . A nowa pompa raczej źle dobrana i niekoniecznie pasuje z tej przyczyny .. Tak mi się coś wydaje ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 kwie 2019, o 01:56
- VIN: WDB2032421F621460
Re: Problem z pompą paliwa
Odgrzeję kotleta. Problem z pompą mam taki że.. działa. Non stop. Przelewa paliwo na stronę kierowcy. Po czym brakuje paliwa na zasilenie listwy wtryskowej. No i powiedzcie mi czy ja dobrze kombinuje że pływak się zaciął.. popsuł.. i wskazuje że paliwa nie ma więc dolewa cały czas z prawej na lewą??
Historia:
Vectra91, Escort94, E-claas2004, cinquecento99, Micra 98, V40, XC90, astra01, impreza97, polo04 oraz dwa Piaggio i jeden Hornet.
Aktualnie c-class04 i Yaris06
SZUKAM Discovery 2 najchętniej golas w oryginale
Vectra91, Escort94, E-claas2004, cinquecento99, Micra 98, V40, XC90, astra01, impreza97, polo04 oraz dwa Piaggio i jeden Hornet.
Aktualnie c-class04 i Yaris06
SZUKAM Discovery 2 najchętniej golas w oryginale
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 kwie 2019, o 01:56
- VIN: WDB2032421F621460
Re: Problem z pompą paliwa
Kupiłem pływak od kolegi z forum. Działa.
Historia:
Vectra91, Escort94, E-claas2004, cinquecento99, Micra 98, V40, XC90, astra01, impreza97, polo04 oraz dwa Piaggio i jeden Hornet.
Aktualnie c-class04 i Yaris06
SZUKAM Discovery 2 najchętniej golas w oryginale
Vectra91, Escort94, E-claas2004, cinquecento99, Micra 98, V40, XC90, astra01, impreza97, polo04 oraz dwa Piaggio i jeden Hornet.
Aktualnie c-class04 i Yaris06
SZUKAM Discovery 2 najchętniej golas w oryginale