[C180]Brak mocy przez pierwsze ~200 metrów na zimnym.

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

[C180]Brak mocy przez pierwsze ~200 metrów na zimnym.

Post autor: kombajnik »

Witam wszystkich serdecznie.

Ostatnio coś mojemu meśkowi znów dolega :( Problem jaki zauważyłem to to, że gdy go odpalę na zimnym i chcę jechać - wrzucam bieg i stopniowo płynnie przyśpieszam to się okazuje że autko się "dławi, krztusi" tak jakbym mu wręcz ujmował gazu w stylu "ja mu gaz a on zgasł" tylko że nie gaśnie, kilka razy pojawiły się podczas takiego zmulenia strzały w wydechu, co dziwne problem po przejechaniu już około 100-200 metrów znika całkowicie - autko przyśpiesza równomiernie i gładko (o ile w w203 c180 można to nazwać przyśpieszaniem :bezradny: )

Co to może być? Bo mnie to strasznie niepokoi :(
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
Awatar użytkownika
xandercage14
VIP
Posty: 144
Rejestracja: 28 cze 2013, o 16:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xandercage14 »

A świece w jakim stanie ? skoro strzela to mogą być one
C230K SportCoupe Semi Lift

viewtopic.php?p=141653#141653
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

xandercage14 pisze:A świece w jakim stanie ? skoro strzela to mogą być one
Dzięki za odpowiedź - szczerze powiem - nie wiem. Odkąd mam autko (2,5 roku, 40kkm) nie zaglądałem nawet do nich. Jeśli faktycznie okaże się, że to one (jutro zaglądnę) to które najlepiej wybrać? Macie jakichś faworytów? Dobre, sprawdzone i najlepsze w stosunku cena/jakość.


Pozdrawiam
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Komputer daje jakies komunikaty? Check Engine?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

A do filtrów wszelkich kolega zaglądał ? czy tak jak świece ? Nie są one wieczne ....
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

Świece pewnie wymienię prędzej czy później. Zrobiłem już sam na nich 40kkm a ponoć co taki dystans powinno się wymieniać je przy lpg, wymienię na takie same, bo te się raczej dobrze sprawują.

Co do check engine to nic się nie świeci. Co do błędów OBD II jutro sprawdzę, bo brat wróci do domu na święta i przywiezie mi urządzonko bo wozi u siebie w aucie. Z tego co pamiętam co jakiś czas w kompie miałem błąd od wypadającego zapłonu bank nr 6 czy cos takiego, objawiało się to tym że silnik jak mu dałem w piec zaczynał traktorzyc nie działał na wszystkich cylindrach, wystarczyło stanąć, zgasić auto, odpalić od nowa i już było OK.
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Ja się nie znam .. ale czy nie ma tam przy okazji problemu olejowego we wiązce ? No i czemu zignorowałeś dość poważny problem ? Coś się kaszani a Ty kolego leczysz auto metodą :"wyłącz i włącz" ? Czekasz , aż się coś na cacy rozleci widzę ... Powodzenia ...

ps. Zakładam , że brat Twój wozi "Star Diagnosis" .. bo tylko zdaje się ten "system" pozwala na dokładną diagnozę :mb: ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

Chodzi Ci o eleketromagnes? Co do wypadającego zapłonu problem występuje 2x do roku, więc specjalnie do niego wagi nie przywiązałem. Sam się na tym nie znam, a co, pojadę do kogoś, ktoś coś dłubnie na chybił trafił, zapłacę kasę,i po pół roku wrócę i powiem "Panie to nie było to, dalej się tak dzieje"? i co? on mi odda pieniądze sprzed pół roku czy dalej za ten zapłacony kiedyś $ będzie próbował naprawić? wątpię. Trudno coś naprawiać na ślepo, nie sądzisz? A jakoś nie znalazłem na tym forum jednoznacznej odpowiedzi "odpowiedz na wypadający zapłon na obojętnie jakim cylindrze to to i to, 100% pewności że zadziała" Co innego jakby mi się auto psuło nawet raz na miesiąc a ja bym je leczył w ten sposób.

Rzeczy które robili inni użytkownicy tego forum i nie pomogło:
-Wymiana wszystkich poszczególnych elementów instalacji (reduktory itp..)
-Wymiana elektryki instalacji gazowej (na innego producenta)
-Wymiana silnika! (pękł parę miesięcy temu łańcuszek) - co wyklucza luzy zaworowe itp
-Tysiące rożnych map paliwa
Opinia innego mechanika:
"zawory wypalone , za maly luz zaworowy , uszkodzony regulator jak jest hydrauliczny . Pomiar cisnienia z olejem i bez , weryfikacja szczelności zaworów"
Także jak widać żeby to ogarnąć na raz, to trzeba iść do Harego z Tybetu.
Wymienię niedługo świeczki w aucie, może pomoże.
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Wiesz kolego .. Świece na sto %. Sprawdzić wszystko po kolei .. Takie teorie to wróżenie z fusów .. równie dobrze może być wkręcony chińczyk na wał i na zimnym się trzyma mocno wału :D .. (żarcik taki ) .. Jedno się zgadza .. przyczyna może być wszędzie .... Ale świece to 1 co musisz zrobić , jak nie pomoże .. trza będzie kombinować dalej .. szkoda , że daleko .. Dla sportu bym się z kompem pod Twoje LPG podłączył ... co do map ... jak jest kiszka to po całości .. a nie przez 200m :D Pozdrawiam
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
murgrabia
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 11 paź 2012, o 08:18
VIN: wdb2030351a079570
Lokalizacja: lublin

Post autor: murgrabia »

Mam te same objawy 100-200 metrow sie dlawi ale tylko gdy dynamicznie przyspieszam, a ze na zimnym silniku gazuje rzadko nie zajmuje sie tym problemem. jak dla mnie to przepustnica do czyszczenia, mam nawet preparat ale nie wiem jak sie zabrac zeby nie pogorszyc :nunu:
C180 m111 2001r Classic
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Podłączenie pod SD wszystko wyjaśni. W Irlandii z tym problemem walczyłem razem z tatą kiedy on nim jeszcze jeździł czyli 3 lata temu :zly: Kiedy przejąłem autko zjeździłem pol Irlandii, jeździłem do różnych niby fachowcó. Byłem nawet w ASO w Dublinie i chcieli mi wymienić pół samochodu. W końcu padła decyzja o kupnie klona SD z softem z 2013 bodajże sierpień. Chęć nauki i mobilizacja w tym celu i usterkę rozwiązałem po paru dniach sam pod domem. Zczytałem różne parametry i sie okazało, że przepustnica się zacina i komp ją resetuje, dlatego falowanie obrotoów. Wyjąłem przpustnicę, wyczyściłem pędzelkiem i sprayem do hamulców, delikatnie bardzo. Autko śmiga jak nowe :)

Także jedź na SD do osoby która to ogarnia
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2014, o 15:11 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”