pobór prądu (A) przy zamkniętym mietku!!!

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

leeon1981 pisze:chyba ze to w mietkach w203 jest normalne. tak jak w BMW
Czytałeś mój post :?: ile czekałeś :?:

[ Dodano: 2014-03-02, 11:01 ]
jarod32 pisze:Ponad to .. 0,6A to nie jest prąd który wydoi 100A/h akumulator w jedną noc.
No tak ale w tydzień wydoi w takim stopniu, że robiąc 20km dziennie już nie naładujesz :wysmiewacz:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

teraz juz nic nie rozumiem. wyjmowalem wszystkie bezpieczniki po kolei przy zamknietych drzwiach i caly czas bylo te jeb.... 0,6A. no jak byjelem od radia to spadlo do 0,5A. o co tu chodzi????

[ Dodano: 2014-03-02, 11:36 ]
loneraider pisze:
leeon1981 pisze:chyba ze to w mietkach w203 jest normalne. tak jak w BMW
Czytałeś mój post :?: ile czekałeś :?:

[ Dodano: 2014-03-02, 11:01 ]
jarod32 pisze:Ponad to .. 0,6A to nie jest prąd który wydoi 100A/h akumulator w jedną noc.
No tak ale w tydzień wydoi w takim stopniu, że robiąc 20km dziennie już nie naładujesz :wysmiewacz:
czekalem ok 5, 7 min. u znajomego spr w w210 to po ok 1min. spadło do 0,04A
Mercedesik C-klasa
W203 270CDI
170 - galopujących kucyków!
rok 2003r.
skrzynia - automatyczna!
VIN WBD2032161F483731
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

leeon1981, czytaj co napisane :zmeczony:

masz kod 551 nie pamiętam dokładnie ale usypia się max 30min

[ Dodano: 2014-03-02, 11:49 ]
Radio masz nadal Audio 10 :?:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Też o tym pisałem ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

o co chodzi z tym kodem 551????

[ Dodano: 2014-03-02, 12:00 ]
radio mam oryginalne !!!

[ Dodano: 2014-03-02, 12:10 ]
odlączylem i mierze po 30min sprawdze
Mercedesik C-klasa
W203 270CDI
170 - galopujących kucyków!
rok 2003r.
skrzynia - automatyczna!
VIN WBD2032161F483731
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM

...jeden z najdłużej usypiających się modułów

Radio jak w oryginale to spoko, czasami dokładane są źle podpinane.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

po 40min nadal bylo 0,55A
Mercedesik C-klasa
W203 270CDI
170 - galopujących kucyków!
rok 2003r.
skrzynia - automatyczna!
VIN WBD2032161F483731
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

... ale przynajmniej mamy pewność
teraz trzeba ustalić czy przód czy tył albo środek.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

mi pomysly sie pokończyły!!!
zaczynam podejrzewac ze to jest moze normalne w mietkach naszych!!!
Mercedesik C-klasa
W203 270CDI
170 - galopujących kucyków!
rok 2003r.
skrzynia - automatyczna!
VIN WBD2032161F483731
Aet C200Kompr.
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 17 lut 2014, o 15:57
VIN: WDB2032421F586862
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Aet C200Kompr. »

właśnie sprawdziłem u siebie pobór prądu przy zamkniętych zatrzaskach od maski wyszło 0,44A też wydaje mi się, że dużo... to był pomiar ok 1min. po zamknięciu auta z pilota.
C200 Kompressor 1.8/163km 2004r. (Lift) Kombi
LPG

WDB2032421F586862
leeon1981
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 13:17
VIN:
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: leeon1981 »

czuyli moze to tak ma byc!!!
moze jeszcze ktos cos pomierzy!!!
Mercedesik C-klasa
W203 270CDI
170 - galopujących kucyków!
rok 2003r.
skrzynia - automatyczna!
VIN WBD2032161F483731
Aet C200Kompr.
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 17 lut 2014, o 15:57
VIN: WDB2032421F586862
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Aet C200Kompr. »

sprawdzę jeszcze później po dłuższym czasie i dam znac, mam tylko wątpliwości jak system się uzbraja ponieważ po wpięciu szeregowo miernika (midzy klemę plusową aku i przewód od alternatora z zaciskiem tej klemy) za każdym razem pobór na początku wynosi ok. 1,5A i po chwili normuje się na 0,44-0,45A.
C200 Kompressor 1.8/163km 2004r. (Lift) Kombi
LPG

WDB2032421F586862
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Sprawdźcie rano przed odpaleniem ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Napisałem już, nie może tak być :!:

Dopuszczalny pobór to 0,03A
Czyli leeon1981, masz o 0,5A za dużo

A zatem otwierasz maskę, drzwi kierowcy i bagażnik
Wszystkie krańcówki są w zamkach, trzeba zainicjować ich zamknięcie odczekać te 30min. i wyciągać po kolei bezpieczniki, obserwując amperomierz.
Jeśli sprawdzisz wszystkie i nadal nic nie znajdziesz, to jakiś grubszy szpadel i sam nie ogarniesz.

Masz tak mały pobór, że to może być wszystko.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

Dodam chyba oczywistą rzecz: miernik cały czas musi być zapięty w układ i dopiero po odczekaniu przykładowo 30min odczytujemy wartość. Pisze to, dlatego, że osobiście znam przypadek jak właściciel po wymianie akumulatora twierdził, że ma za duży pobór, a mierzył to odpinając klemę na godzinę i wpinając szeregowo miernik dziwił się, że pokazuje wartości >1A.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”