Strona 1 z 1

Mercedes CL 203 Sport Coupe 1.8 kompressor rok 2002

: 8 lut 2014, o 10:47
autor: darekf
Dzień dobry.
Dawno nic nie pisałem na forum. Z autkiem było wszystko ok. Do czasu. Teraz pojawił się problem. Mam silnik benzynowy. Ostatnio coś nie dogrzewał, ale z obrotami było wszytko w porządku. Wymieniłem termostat. Temperatura ok. Jednak od jakiegoś czasu pojawiło się coś dziwnego. Silnik zimny - obroty biegu jałowego ok 900. Trzymają równo. Jednak po nagrzaniu silnika powyżej 60vstopni dzieje się coś dziwnego. Zatrzymuję się na się na światłąch, auto na luz. Przez chwilę obroty biegu jałowego ok. Jednak po chwili zaczynają rosnąć do ok 2000. Ta sytuacja utrzymuje się kilka sekund (trzyma 2000 obrotów) po czym wracają do 900 by po chwili znowu rosnąc do 2000 i trzymać je kilka sekund. Tragedia. Nadmieniam, że auto podłączone w serwisie do komputera nie wykazuje żadnego błędu. Może jakieś podpowiedzi i sugestie? Będę wdzięczny.
Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów.

: 8 lut 2014, o 20:12
autor: sq5npb
Zacząłbym od pryśnięcia brake cleanerem albo plakiem pod wlotem powietrza na silniku - jeśli obroty skoczą do góry to masz do wymiany wężyk z tego wątku :
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... ement.html

: 9 lut 2014, o 10:31
autor: Smart
A ja od uzupełnienia stopki i takich tam. :haha:

: 12 lut 2014, o 10:45
autor: darekf
Dziękuję za link z informacjami. Mogę prosić o numer tego wężyka . Znalazłem taki A2710181282, ale nie wiem czy pasuje do mojego silnika 1,8 kompressor.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-02-13, 07:48 ]
Cześć sq5npb
Jestem troszkę laikiem. A mógłbyś podpowiedzieć lub wstawić zdjęcie gdzie konkretnie prysnąć brake cleanerem albo plakiem. Będę wdzięczny za tę in formację.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-03-27, 07:02 ]
Witam
Problem obrotów usuniętty. Zgodnie z wcześniejszymi sugestiami dziurawa była odma pod obudową filtra powietrza. Po jej wymianie silnike już nie wariuje. Pozdrawiam