Co myślicie o tej feldze??

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Co myślicie o tej feldze??

Post autor: Viper_PDT »

Naszła mnie ochota na nowe felgi:) Interesuje mnie wzór szprychowy. Mam dwa komplety dobrych, drogich opon (lato i zima) w rozmiarze 225/45/17, więc nie mogę sobie pozwolić na felgi 7,5 cala przód i 8,5 cala tył. W grę wchodzą 7,5 cala lub 8,0. Co myślicie o takim wzorze?? Chińczyk to nie jest, więc miękkie nie powinny być. Teraz jeżdżę na DEZENT-ach i od 5 lat są proste. Ewentualnie jeśli macie jakieś propozycje to walcie śmiało - wiadomo - najlepiej oryginał, ale ciężko będzie dorwać 4x 7,5 cala.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Viper_PDT pisze: Chińczyk to nie jest, więc miękkie nie powinny być.
... to w takim razie co to :prosi: jak dla mnie to nie pasują do dziadkowego W203 :yyy:
C 200 CDI 2004
Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Post autor: Viper_PDT »

Włoskie. Ale twierdzisz, że nie pasują do mojego auta, czy ogólnie 203??
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Viper_PDT pisze:Włoskie. Ale twierdzisz, że nie pasują do mojego auta, czy ogólnie 203??
Kwestia gustu,do sedana ok :tak:
C 200 CDI 2004
Awatar użytkownika
bosky
VIP
Posty: 358
Rejestracja: 23 sty 2009, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn/Dublin

Post autor: bosky »

Witaj. Ja śmigam na zenicie i sa ok. Jeśli jeździłeś na dezentach i było ok to i na makach powinno być ok, bo to ta sama klasa felg. W moim odczuciu jakość i wykonanie na naprawdę niezłym poziomie. Co do wzoru to kwestia gustu. Ja mam 4 x 8" i oponki 225/45/17. Jeśli masz kupić jakiegoś chinola za 1500-1700 to lepiej dołożyć kilka stówek i mieć coś markowego, a i z używanymi oryginałami nie wiadomo co kupisz. Tu masz nowe, pewne, z gwarancją i wzór jaki sobie wybierzesz.

Decyzja należy do Ciebie ale ja bym się nie zastanawiał długo jeśli wzór odpowiada :ok:
W 203 220 CDI '06
Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Post autor: Viper_PDT »

Bez problemu na przód wchodzi 8 cali, nie?? Nie no chinole totalnie odpadają. Te maki kosztują niecałe 1700zł, ciekawy tylko jestem jak te felgi wyglądają na oponie i w ogóle na aucie.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
Awatar użytkownika
zbychumax
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: 5 mar 2009, o 06:14
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: zbychumax »

Viper_PDT pisze:Bez problemu na przód wchodzi 8 cali, nie?? Nie no chinole totalnie odpadają. Te maki kosztują niecałe 1700zł, ciekawy tylko jestem jak te felgi wyglądają na oponie i w ogóle na aucie.
Wejdzie nawet i 10cali, to zależy od et.
Obecnie:
Mercedes W210 E200 Kompresor
BMW E60 528i 2010r x-drive

Sprzedane:
C200CDI 2001r Kombi
VIN: WDB2032041F120608
Lakier: 040 i rdza
Zawieszenie: -30mm
Przebieg: 325 tys km
damzzii
Użytkownik
Posty: 225
Rejestracja: 11 gru 2010, o 12:16
VIN:
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: damzzii »

Pewnie wejdzie i 12 cali, ale będziesz już zahaczał tych z naprzeciwka.
Fabrycznie max 7.5", 8" tak żeby miało to jeszcze ręce i nogi.
8.5" nawet najbardziej dopasowane (2-3 mm od amortyzatora) równa się z obrysem.

Mowa oczywiście o przodzie, tył jest "pojemny".
C180K, 2004r, rodzinne kombi ;)
Awatar użytkownika
zbychumax
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: 5 mar 2009, o 06:14
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: zbychumax »

damzzii pisze:8.5" nawet najbardziej dopasowane (2-3 mm od amortyzatora) równa się z obrysem".
I tak właśnie jest zajebiście. Ja mam 8 cali i muszę kupić dystanse żeby były na równi z błotnikami.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2013, o 17:32 przez zbychumax, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
Mercedes W210 E200 Kompresor
BMW E60 528i 2010r x-drive

Sprzedane:
C200CDI 2001r Kombi
VIN: WDB2032041F120608
Lakier: 040 i rdza
Zawieszenie: -30mm
Przebieg: 325 tys km
damzzii
Użytkownik
Posty: 225
Rejestracja: 11 gru 2010, o 12:16
VIN:
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: damzzii »

Kiedyś też tak kombinowałem, niestety ryzyko uszkodzenia błotnika moim zdaniem nie jest warte tych kilku milimetrów.
Po przeróżnych kombinacjach z felgami doszedłem do wniosku że tylko fabryczne są w 100% bezpieczne i pasują jak należy.

W tej chwili przy 8" i et44 masz po zewnątrz tak samo wystającą felgę (różnica 0,7mm) jak fabryczne 7,5" i et37.
Przód bym zostawił, tył wysunął (jest o 16,4 mm bardziej schowany niż fabryczna tylna) 15 mm dystans i byłoby :ok:
C180K, 2004r, rodzinne kombi ;)
Awatar użytkownika
zbychumax
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: 5 mar 2009, o 06:14
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: zbychumax »

damzzii pisze:W tej chwili przy 8" i et44 masz po zewnątrz tak samo wystającą felgę (różnica 0,7mm) jak fabryczne 7,5" i et37.
Przód bym zostawił, tył wysunął (jest o 16,4 mm bardziej schowany niż fabryczna tylna) 15 mm dystans i byłoby :ok:
Dokładnie tak! Widzę że wiesz o co chodzi.
Obecnie:
Mercedes W210 E200 Kompresor
BMW E60 528i 2010r x-drive

Sprzedane:
C200CDI 2001r Kombi
VIN: WDB2032041F120608
Lakier: 040 i rdza
Zawieszenie: -30mm
Przebieg: 325 tys km
Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Post autor: Viper_PDT »

Pojawiła się nowa opcja:)

http://allegro.pl/felgi-mercedes-w204-c ... 85346.html

Generalnie napaliłem się na ten model jak Arab na kurs pilotarzu, nawet już zmotałem sobie dwie nowe opony (245/40/17) na tył, bo tam wjeżdża 8,5 cala. Jedyne moje pytanie brzmi: trochę duże ET, jak to będzie wyglądać na aucie, skoro teraz latam na ET 35??
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
Awatar użytkownika
zbychumax
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: 5 mar 2009, o 06:14
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: zbychumax »

Przód czyli 7,5 et 47 będzie wystawać 4mm bardziej i będzie bliże amora o 16mm (więc jeszcze się zmieści) A tył będzie wystawał 2mm bardziej i będzie 40mm bliżej amora niż oryg 7j et 37.
Obecnie:
Mercedes W210 E200 Kompresor
BMW E60 528i 2010r x-drive

Sprzedane:
C200CDI 2001r Kombi
VIN: WDB2032041F120608
Lakier: 040 i rdza
Zawieszenie: -30mm
Przebieg: 325 tys km
Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Post autor: Viper_PDT »

No ale rzutuje to na coś czy mogę być spokojny?? Widzę, że ładnie ogarniasz temat:)

[ Dodano: 2013-12-15, 16:38 ]
A oryginalnie nie jest z tyłu 7,5 cala??
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
Awatar użytkownika
bosky
VIP
Posty: 358
Rejestracja: 23 sty 2009, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn/Dublin

Post autor: bosky »

Viper_PDT pisze:A oryginalnie nie jest z tyłu 7,5 cala??
W oryginale przy 17" feldze jest 8,5" szerokości.
Viper_PDT pisze:No ale rzutuje to na coś czy mogę być spokojny??
W oryginale masz et 34 a w tych z aukcji et 58. Czyli w stosunku do oryginału będzie przesunięta do środka o 24mm. Przy takich felgach kłaniają się dystanse, ale o tym już było i sa zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy takich przeróbek.

Jak na moje rozumowanie to nie wiem czy sie opłaca. Cena za fele spora nawet jeśli są w super stanie. Do tego dystanse, dłuższe szpilki i sam sobie przekalkuj co do opłacalności takiego zakupu. :bezradny:
W 203 220 CDI '06
ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i opony”