EPC i błąd p1187

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Fazi_Gdansk
VIP
Posty: 13
Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

EPC i błąd p1187

Post autor: Fazi_Gdansk »

Witam
Mam problem ze swoim mietkiem. Otóż podczas przyspieszania lub jazdy pod górkę auto potrafi zgasnąć. Na wyświetlaczu pojawia się EPC. Po takim "żarcie" auto zapala normalnie i jedzie dalej. Auto jest na automatycznej skrzyni.
Po podłączeniu pod kompa rejestruje się błąd P1187 - ciśnienie CR- odchylenie regulacji
Podmieniałem już regulator ciśnienia wraz z zestawem oringów, czujnik ciśnienia CR, filtr paliwa nowy. Brak nieszczelności w układzie. Zbiornik pełen paliwa. 4 wtryski po pełnej regeneracji.

Planuję jeszcze oddać pompę wysokiego ciśnienia do sprawdzenia
Macie jakieś pomysły?
w203 C200 CDI
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Fazi_Gdansk pisze: Macie jakieś pomysły?
\


Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?


Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Fazi_Gdansk
VIP
Posty: 13
Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Fazi_Gdansk »

Gdyniak pisze:
Fazi_Gdansk pisze: Macie jakieś pomysły?
\


Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?


Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.
Zapomniałem dodać że czujnik oczywiscie też był podmianiany.
Ciśnienie na wolnych obrotach ok 260-280 barów.
Moim testerem (SOLUS) nie moge niestety sprawdzić wartości rządanej ciśnienia, widzę tylko aktualne. Podczas jazdy czasami zgaśnie przy 900 barach a czasami przy 1300
Ciekawa rzecz to interperetacja błędu.
Podczas wymiany filtra nie zalałem go do końca i auto po odpaleniu zgasło za chwilę.
Komp wyrzucił tez błąd 1187 ale z opisem " za niskie ciśnienie w CR"
Kiedy gasnie podczas jazdy to opis błędu jest " odchylenie regulacji"
Pozdrawiam
w203 C200 CDI
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Fazi_Gdansk
VIP
Posty: 13
Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Fazi_Gdansk »

w0wacik pisze:Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
Witaj
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego

Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana
Ostatnio zmieniony 7 maja 2012, o 12:18 przez Fazi_Gdansk, łącznie zmieniany 1 raz.
w203 C200 CDI
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Fazi_Gdansk pisze:
w0wacik pisze:Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
Witaj
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego

Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana
Turbo-TECa o to nie posądzam, ale czy założyli Ci końcówki Boscha, czy chińskie? Nawet nie wiedziałem, że oni robią wtryski. Czy na Twoim testerze masz możliwość sprawdzenia wtrysków na przelew jak w Star Diagnose? Jeśli nie, to wyjmij "siusiaki" od powrotu ropy z wtryskiwaczy, odpal silnik i zobacz, czy z powrotów równomiernie leje i czy ładną mgiełką, czy pluje i kaszle. Tylko będziesz miał silnik do mycia. Sprawdzaj na wolnych obrotach.
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Fazi_Gdansk
VIP
Posty: 13
Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Fazi_Gdansk »

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
w203 C200 CDI
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Fazi_Gdansk pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Fazi_Gdansk
VIP
Posty: 13
Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Fazi_Gdansk »

w0wacik pisze:
Fazi_Gdansk pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...
Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długo
Pozdrawiam
w203 C200 CDI
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Fazi_Gdansk pisze:
w0wacik pisze:
Fazi_Gdansk pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...
Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długo
Pozdrawiam
To informuj nas o postępach :tak:
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”