EPC i błąd p1187
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 13
- Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
EPC i błąd p1187
Witam
Mam problem ze swoim mietkiem. Otóż podczas przyspieszania lub jazdy pod górkę auto potrafi zgasnąć. Na wyświetlaczu pojawia się EPC. Po takim "żarcie" auto zapala normalnie i jedzie dalej. Auto jest na automatycznej skrzyni.
Po podłączeniu pod kompa rejestruje się błąd P1187 - ciśnienie CR- odchylenie regulacji
Podmieniałem już regulator ciśnienia wraz z zestawem oringów, czujnik ciśnienia CR, filtr paliwa nowy. Brak nieszczelności w układzie. Zbiornik pełen paliwa. 4 wtryski po pełnej regeneracji.
Planuję jeszcze oddać pompę wysokiego ciśnienia do sprawdzenia
Macie jakieś pomysły?
Mam problem ze swoim mietkiem. Otóż podczas przyspieszania lub jazdy pod górkę auto potrafi zgasnąć. Na wyświetlaczu pojawia się EPC. Po takim "żarcie" auto zapala normalnie i jedzie dalej. Auto jest na automatycznej skrzyni.
Po podłączeniu pod kompa rejestruje się błąd P1187 - ciśnienie CR- odchylenie regulacji
Podmieniałem już regulator ciśnienia wraz z zestawem oringów, czujnik ciśnienia CR, filtr paliwa nowy. Brak nieszczelności w układzie. Zbiornik pełen paliwa. 4 wtryski po pełnej regeneracji.
Planuję jeszcze oddać pompę wysokiego ciśnienia do sprawdzenia
Macie jakieś pomysły?
w203 C200 CDI
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- VIP
- Posty: 13
- Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
Zapomniałem dodać że czujnik oczywiscie też był podmianiany.Gdyniak pisze:\Fazi_Gdansk pisze: Macie jakieś pomysły?
Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?
Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.
Ciśnienie na wolnych obrotach ok 260-280 barów.
Moim testerem (SOLUS) nie moge niestety sprawdzić wartości rządanej ciśnienia, widzę tylko aktualne. Podczas jazdy czasami zgaśnie przy 900 barach a czasami przy 1300
Ciekawa rzecz to interperetacja błędu.
Podczas wymiany filtra nie zalałem go do końca i auto po odpaleniu zgasło za chwilę.
Komp wyrzucił tez błąd 1187 ale z opisem " za niskie ciśnienie w CR"
Kiedy gasnie podczas jazdy to opis błędu jest " odchylenie regulacji"
Pozdrawiam
w203 C200 CDI
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
-
- VIP
- Posty: 13
- Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
Witajw0wacik pisze:Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego
Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana
Ostatnio zmieniony 7 maja 2012, o 12:18 przez Fazi_Gdansk, łącznie zmieniany 1 raz.
w203 C200 CDI
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Turbo-TECa o to nie posądzam, ale czy założyli Ci końcówki Boscha, czy chińskie? Nawet nie wiedziałem, że oni robią wtryski. Czy na Twoim testerze masz możliwość sprawdzenia wtrysków na przelew jak w Star Diagnose? Jeśli nie, to wyjmij "siusiaki" od powrotu ropy z wtryskiwaczy, odpal silnik i zobacz, czy z powrotów równomiernie leje i czy ładną mgiełką, czy pluje i kaszle. Tylko będziesz miał silnik do mycia. Sprawdzaj na wolnych obrotach.Fazi_Gdansk pisze:Witajw0wacik pisze:Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego
Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
-
- VIP
- Posty: 13
- Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?
Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?
Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
w203 C200 CDI
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" , a nie plucie...Fazi_Gdansk pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?
Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
-
- VIP
- Posty: 13
- Rejestracja: 5 lis 2008, o 21:34
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długow0wacik pisze:Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" , a nie plucie...Fazi_Gdansk pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?
Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
Pozdrawiam
w203 C200 CDI
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
To informuj nas o postępachFazi_Gdansk pisze:Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długow0wacik pisze:Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" , a nie plucie...Fazi_Gdansk pisze:Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?
Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
Pozdrawiam
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik