Falujące obroty!
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
V126, a co to jest ten magnet bo pierwszy raz słyszę taką nazwę ??
P.S. Sprawdzałem cewki i wszystkie chodzą, wyciągałem każdą po kolei i było gorzej więc można to wykluczyć.
P.S. Sprawdzałem cewki i wszystkie chodzą, wyciągałem każdą po kolei i było gorzej więc można to wykluczyć.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2011, o 23:10 przez grzesiekx, łącznie zmieniany 1 raz.
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
V126, znalazlem poczytałem ale nikt nie pisał, że od tego może się dziać, że na zimnym telepie całym silnikiem strasznie tak jak by palił na 3 cylindry tylko. Jest możliwe, żeby od tego się tak działo, mechanik twierdzi, że on na bank nic nie popsuł przy wymianie rozrządu i kół zębatych ale wcześniej tego nie było, fakt faktem problem zaczął się od tego że po prostu nie mogłem z rana zapalić samochodu bo podobno przy odpalaniu przeskoczył łańcuch, fakt faktem był rozciągnięty i zęby na kołach od wałków były bardzo mocno zjechane więc ok ale nigdy wcześniej nie miałem takich problemów na zimnym silniku. Wyczytałem, że można odłączyć ten magnet i zobaczyć co się wtedy będzie działo. Tylko czy jak go odłączę to nie wywali zaraz błędu, zaświeci się kontrolka silnika i będe musiał jechać na kompa żeby go usunąć ?? Żeby to była polska to bym się nie martwił ale jestem w UK i tutaj każde podłączenie strasznie kosztuje
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
grzesiekx najprawdopodobniej wywali błąd po odpięciu.
Moje podejrzenia padły na to urządzenie, bo z nim mechanik miał styczność, bo to jest przy rozrządzie. Nie ma tam wielu rzeczy takich kluczowych, które mógł źle założyć, jeśli już to cała masa drobnicy. Jeśli mechanik nic nie uszkodził, to musi być po prostu zbieg okoliczności.
Niestety bez podłączenia pod komputer nic nie zdziałasz, bo nie ustalisz co go boli. Jeśli jesteś w UK, to nie odpinaj magnetu, bo jeśli wywali błąd, to może zamulić Ci silnik, a wtedy podróż do ojczyzny może okazać się bardziej uciążliwa. Jeśli wybierasz się do Polski, to może przyspiesz wycieczkę, a jeśli nie to szukaj mechanika na obczyźnie.
Moje podejrzenia padły na to urządzenie, bo z nim mechanik miał styczność, bo to jest przy rozrządzie. Nie ma tam wielu rzeczy takich kluczowych, które mógł źle założyć, jeśli już to cała masa drobnicy. Jeśli mechanik nic nie uszkodził, to musi być po prostu zbieg okoliczności.
Niestety bez podłączenia pod komputer nic nie zdziałasz, bo nie ustalisz co go boli. Jeśli jesteś w UK, to nie odpinaj magnetu, bo jeśli wywali błąd, to może zamulić Ci silnik, a wtedy podróż do ojczyzny może okazać się bardziej uciążliwa. Jeśli wybierasz się do Polski, to może przyspiesz wycieczkę, a jeśli nie to szukaj mechanika na obczyźnie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
Pod kompa podłączałem i pokazuje błąd P201B Misfire i nic więcej dlatego nie mam pojęcia co dalej jeżeli świece i cewki sprawne, mechanik podejrzewa któryś wtrysk
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Czyli z zapłonem trzeba szukać, a co za tym idzie widać to jest jednak nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Na początku obejrzyj dokładnie kable od świec i te cewki. Zrób jak radzi mechanik. Spróbuj podmienić kable z cewkami (nie wiem tylko na którym cylindrze, albo 1 albo 2, bo w kodzie widnieją te cyfry). Zobacz czy po odłączeniu kabla od 1 cylindra coś się zmieni, jeśli tak, to sprawdź czy po założeniu kabla ze sprawnego cylindra ten ożyje.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
Świece nowe, a cewki sprawdzałem. Podczas gdy samochód szalał z rana wyciągałem po-kolei cewki i którą bym nie wyciągnął samochód zaczynał jeszcze bardziej wariować czyli każda coś daje. Dlatego mechanik twierdzi, że to też nie są cewki i teraz stawia na wtryski, przypuszcza, że któryś leje ale chyba nie ma sposobu sprawdzić który trzeba by wymienić wszystkie Zapomniałem dodać, że podczas tych 15-20 sekund jak auto całe się trzęsie puszcza czarne bąki z wydechu.
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Żeby to jeszcze wiedzieć w jakim silniku... W podpisie trochę tego masz. Ale jeżeli chodzi o silnik M271, wymiana wtrysku to pikuś!grzesiekx pisze:Orientuje się ktoś jaki jest koszt tych wtrysków ?? I czy bardzo ciężko je wymienić, dał bym rade zrobić to samemu ??
Wtrysk w 271
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, o 21:03 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
Tak tak, dokładnie o 271 chodzi tylko taką w203 posiadam a dużo rozbierania żeby dojść do tej całej listwy ?? I mniej więcej jaka cena takiego wtrysku bo nie mogę nigdzie znaleźć, znalazłem tylko całą listwę wtryskową ale nie wiem czy z wtryskami czy bez za 440zł.
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
Witam. Dzisiaj sprawdziłem co się będzie działo jak odłączę któryś magnet i ku mojemu zdziwieniu samochód chodzi idealnie po zapaleniu na zimnym. Czy odłączę wtyczkę od jednego czy od drugiego samochód pracuje pięknie, jak podłączone są 2 to na zimnym strasznie szaleję silnik, trzęsie i lata cała buda. Dzwoniłem do mechanika który robił mi cały rozrząd i twierdzi, że nie wie w jaki sposób można to źle założyć.
V126 pisałeś, że może mechanik źle go założył możesz coś więcej na ten temat napisać ??
Po drugie na wtyczce od magnetu na wałku wydechowym jest bardzo dużo oleju, na drugim suchutko, może to ma jakieś znaczenie, dlaczego we wtyczce jest olej ?? Da się jakoś sprawdzić który magnet może być uszkodzony, jeżeli w ogóle jest ??
V126 pisałeś, że może mechanik źle go założył możesz coś więcej na ten temat napisać ??
Po drugie na wtyczce od magnetu na wałku wydechowym jest bardzo dużo oleju, na drugim suchutko, może to ma jakieś znaczenie, dlaczego we wtyczce jest olej ?? Da się jakoś sprawdzić który magnet może być uszkodzony, jeżeli w ogóle jest ??
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
Witam. Czy jest ktoś w stanie napisać mi jaką oporność powinny mieć czujniki położenia wałków rozrządu ?? Nie chce kupować nowych jak okaże się, że to nie jest to a dowiedziałem się, że tak można najprościej to sprawdzić.
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97