Cieżki rozruch CDI

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Cieżki rozruch CDI

Post autor: nawaho76 »

Pojawił sie niezapowiedziany! Rano wychodze odpalam i odrazu gasnie. Cisnienie podskoczyło mi kiedy obok kobieta zapaliła cieniasa i odjechała. Sprawdzam swiece żarowe, wszystkie sprawne.(dla zainteresowanych prostym sposobem na sprawdzenie swiec bez wykrecania jest zdjecie wszystkich przewodow na swiecach-sa wciskane i przewodem pod napieciem+ delikatne dotykanie koncowki-iskrzy:sprawna, nie iskrzy:nie sprawna). Długo krecąc rozrusznikiem odpalił. Pare dni spokoju. Az znowu to samo. Okazuje sie ze przyczyna były małe oringi na przewodach paliwowych(3szt). W serwisie proponuja wymiane całych przewodów. Cena jednego oringu w ok 10zł.(serwis)
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
Tomek
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 25 paź 2007, o 21:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Tomek »

Czy z tych przewodów ciekło paliwo, skad serwisanci wiedzieli ze to te oringi??
Pozdrawiam
W203 220CDI/ W201 2.0D

Tylko MERCEDES
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Nie ciekło, poza tym ze wyczuwalny był zapach paliwa. Sam wymienilem te oringi po tym jak znajomy z serwisu powiedzial mi ze po 140 000km to standard. Z okrągłych oringów robia sie płaskie.
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
ago
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 13 lis 2007, o 17:24
VIN:
Lokalizacja: Berlin

Post autor: ago »

nawaho76 pisze:Nie ciekło, poza tym ze wyczuwalny był zapach paliwa. Sam wymienilem te oringi po tym jak znajomy z serwisu powiedzial mi ze po 140 000km to standard. Z okrągłych oringów robia sie płaskie.
Sprawdz wezyki podcisnienia. Ja mialem podobny problem w Vectrze a moj znajomek w A-klasie (serwis cuda wyprawial, az wymienili).
Sprawdzilbym/wymienil tez filtr paliwa.

Pozdrawiam i zycze sukcesow
Albert
Awatar użytkownika
Adi
VIP
Posty: 46
Rejestracja: 27 paź 2007, o 19:53
VIN:
Lokalizacja: Lünen

Cieżki rozruch CDI

Post autor: Adi »

witam wszystkich zkozystalem z twojej rady i poskutkowało.Powymienialem te oringi i bylo widac ze byly plaskawe i niespelnialy swojego zadania do tego filtr paliwa i juz gra. dolanczam pare obraskow z czesciami.

0069906040 scheibe (potklatka gumowa nr.161- 139 niejestem pewien) 1szt. 0,82

6019970645 dichtring (o-ring nr.137 ) 4 szt 2,48

6110704832 leitung (przewod ne.116) 1szt. 11,74

0149977045 o-ring (komplet nr. 14) 1szt 5,38

to sa ceny w Euro do tego jeszcze + 19%
W sumie mnie to kosztowalo 24,30 euro

Jak ktos sie by podejmowal samemu to wymieniac to niema wiekszych klopotow tylko z rymi zaczaskami na koncach przewodow trzeba uważać bo sie lubia odlamywac ten zacisk wcisnac az kliknie i potem zylko wyciagac nic nieprzekrecac tylko pociagnac siedzi to mocno tych koncowek nieidzie osobno dostac tylko z calym przewodem (dlatego nr.116 byl na mojej liscie jak ktos go nie bedzie wymienial to moze tylko (nr.137 jeszcze 2 razy dobrac)

zycze powodzenia w uszczelnianiu :ok:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Czesc Adi. Nasuneła mi sie taka smutna mysl po tym jak porownalem ceny polskie z tymi u Ciebie. Polska to złodziejski kraj!!!0149977045 o-ring (komplet nr. 14) 1szt 5,38 -ten zestaw u nas kosztuje 50zł.
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
Awatar użytkownika
Adi
VIP
Posty: 46
Rejestracja: 27 paź 2007, o 19:53
VIN:
Lokalizacja: Lünen

Post autor: Adi »

Witam CIe nawaho76 pierw to serdeczne dzieki za typ.Udalo sie :hurra: a co do cen to ta czesc 0149977045 o-ring (komplet nr. 14) 1szt 5,38 miala by kosztowac jakies 14 euro!!!!!!ktos czyba sie przeliczy ja to kopowalem w Mercedesie a nie jeszcze u jakiegos laika!!
To niezle zdzieraja z was a myslalem ze to unas to takie drogie .Ale jeszcze se za robocizne niecenia tak w polsce ale i to pewnie wejdzie.A co do tych uszczelek to to samo wymieniles ?
Pozdrowienia
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

U mnie też był podobny problem-co prawda wszystko było oki ale zaczął pojawiac się niewielki wyciek na przewodach paliwowych-poodkręcałem, wymianiłem oringi i jest :ok:
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Tak Adi wymienilem te same, tylko bez przewodu bo mi sie udało bez zniszczenia zatrzaskow. Mam do Ciebie takie pytanie- gdybym potrzebował jakiejs czesci, czy Ty mogłbys mi ja załatwic w ICH cenach. Pozdrawiam
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
pablo7710
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 14 cze 2008, o 21:42
VIN:
Lokalizacja: Słońsk

podziekowania

Post autor: pablo7710 »

chlopcy, mialem to samo. rano odpalal i gasl (270 CDI 2005r.), po bardzo dluuuuuugim kreceniu rozrusznikiem auto w koncu odpalalo. poczytalem co tu napisaliscie, pobieglem do sklepu, kupilem oringi - 7zl/szt. wymienilem i latam jak nowym. rano pali jak zloto. faktycznie stare oringi byly plaskie. moje autko ma przejechane 155 tysi. nie wiem jak mam Wam dziekowac. w serwisie pewnie zabulilbym duuuzo wiecej. SSSSSSLICZNE DZIEKI :ok: :hejka:
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: podziekowania

Post autor: mugger »

pablo7710 pisze:pobieglem do sklepu, kupilem oringi - 7zl/szt. wymienilem i latam jak nowym.
w ASO oringi kosztują 3zł od sztuki
ostatnio mój mechanik zmienial mi oringi, na szybko wlozyl jakies swoje, a mnie wyslal do aso po oryginalne
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

A tak na marginesie te origni to takie małe gó :censored: a ile problemów mogą narobić.

HE HE ....dobrze że tak łatwo się rozwiązuje ten "problem"
morfeusz1974
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2009, o 15:33
VIN:
Lokalizacja: zabrze

Post autor: morfeusz1974 »

Wittam mam to samo rano nie potrafie zapalic po długim kreceniu auto zapali jak go zgasze i chce zapalic to krece jakies 5 sec potem jak osiagnie temperature to pali normalnie / umówiłem sie na wymiane oringów w serwisie powiedzieli do 200 zł z wymiana zobaczymy czy pomoze pozdrawiam kolegów

[ Dodano: 2009-10-27, 16:08 ]
uffffffff
udało sie wymienili oringi dokładnie te co kolega podał wyzej i pomogło mietek smiga jak nowy ale skasowali mnie 320 a material 65 zł reszta robota brrrrr
w200 cdi sedan manual rok 2002
4_master
Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 19 mar 2008, o 10:35
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: 4_master »

a to musieli ci wymienić całe przewody bo niemożliwe że 320 zł zapłaciłeś za oringi.
C220 CDI 2001r. Elegance
Kris12
VIP
Posty: 8
Rejestracja: 9 kwie 2009, o 15:09
VIN:
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Kris12 »

Przerabiałem niedawno podobny problem. Mechanik stwierdził, że to nieszczelna pompa paliwowa. Do modeli przed liftem jest "zestaw naprawczy" (uszczelki, o-ringi, etc.). To, plus jakiś plastikowy zaworek + 3 przewody - w sumie zapłaciłem 320zł.
C220 CDI kombi 2002r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”