kontaktKontakt  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload



Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty!
Autor Wiadomość
kSmuk 


Pomógł: 36 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 1991
Skąd: Garmisch-P.
Wysłany: 2009-06-28, 00:09   

Zrobilem check carsoft'em i nadal to samo. Wykazuje blad poduszki, ktory zreszta swieci sie na wyswietlaczu komputera pokladowego.

Co do obrotow, stwierdzil ze brak polaczenia z czujnikiem cisnienia spalania, wyczytalem bledy, i blad znikl, jednak z tym SRS nie wiem co zrobic. W tygodniu jade do ASO.
_________________
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
 
 
mercfan 
VIP


Pomógł: 93 razy
Wiek: 87
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 4370
Skąd: Rzgów/Łódź
Wysłany: 2009-06-28, 00:19   

kSmuk napisał/a:
z tym SRS nie wiem co zrobic

Może to będzie głupie, ale sprawdź kostkę tą na panelu środkowym "airbag off" jeżeli się wypnie na desce wywala błąd, ale znowu nie ma go w elektronice/nie można go skasować...
_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
 
 
Collorado34 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Gliwice-Wuppertal
Wysłany: 2009-07-01, 10:33   

Dzień dobry wszystkim,

Jesli chodzi o falujące obroty to w moim przypadku ( po starcie silnika okolo 20-30 sekund obroty 1250-850/min).
Była za to odpowiedzialna przepustnica - trzeba bylo ją wczyścić i na nowo ustawić.
Po tej pielegnacji było znowu wszystko OK z obrotami.
Możesz spróbować zanim pojedziesz do serwisu. :oczko:
_________________
W203 Sportcoupe 1.8K. 143PS 10/2002 92TKM
Ostatnio zmieniony przez Artur_art 2009-07-01, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
norbiir 


Wiek: 37
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 33
Skąd: Dublin
Wysłany: 2009-11-25, 20:39   

A mozna samemu sie dobrac do tej przepustnicy?:)
_________________
C 180 Sportcoupe 2002
C 180 Kom 2004
 
 
 
Vernier 

Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-25, 20:59   

Jeszcze jedno info w sprawie falujących obrotów, ale w innym przypadku. Jeżeli jest automat i zdarza się że obroty przy normalnej spokojnej jeździe falują na poziomie ok. +/- 500 obr, niezależnie od obrotów silnika, to może być winny zawór LOCK w skrzyni. U mnie tak jest, w piątek wymiana.
_________________
W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE
 
 
 
geniu57 

Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: ostrów
Wysłany: 2009-12-16, 12:05   

norbiir, norbiir,

witam - robiłem to - sam sobie to naprawisz - spokojnie wymont. całą rure od filtra powietrza na końcu jest ta przepustnica w srodku jest taka zapadka ktora się zacina
gdy jest brudny filter powietrza . Całość razem z tą siatką do benzyny ekstracyjnej
dobrze umyć - sprężone powietrze- i zmontować bedzie OK - jeżeli jest to .
Pamietaj jak odłączysz od tej rury kostki - może wystąpić błąd na komp. ale. ale??
- może jak odłączysz akumulator to się nic nie stanie - merc ma to do siebie,że jak coś odłączysz to zaraz masz sygnał na komp.
 
 
Ermac20 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 143
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-17, 10:43   Zimny silnik

Witam, mialem swego czasu problem z falowanie obrotow. W aso wyczyscili mi przepustnice ale mechanik "zauwazyl" przy tym wypadanie zaplonu i zalecil wymiane swiec co tez uczynilem. Jest teraz duza poprawa ale mam maly problem kiedy silnik jest zimny. Otoz po uruchomieniu silnika rano, kiedy auto stalo np cala noc, zauwazam jak obroty nie moga sie wyrownac, tzn plywaja tak od ok 700 do 1300 i tak ze 3, 4 razy, musze wtedy przygazowac go troche zeby sie wyrownaly i wtedy ewentualnie jechac. Od czego to moze zalezec? Moze to byc jeszcze skutkiem wypadania zaplonu? Silnik to 2,0 benzyna 130km.

[ Dodano: 2010-06-03, 18:16 ]
I co nikt nie mial podobnego przypadku czy tez nie zna problemu?
_________________
Żaden madafaka nie podskoczy do ERMACA :)
2,0 benzyna 95KW
 
 
 
bullo 

Wiek: 42
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-06, 20:27   Falujące obroty

Witam wszystkich, mam podobny problem z obrotami tzn na zimnym silniku falują przez dłuższą chwilę (im zimniej tym dłużej to trwa) więc dzisiaj wziałem sie za czyszczenie przepustnicy ,po odpaleniu - zdziwienie ,silnik pracuje na trzech cylindrach .Czy móglby mi ktoś podpowiedzieć co ma czyszczenie przepustnicy do takiej pracy silnika.Z gory dziekuje za podpowiedzi,dodam ze chodzi o C180 2.0 129 KM
Problem rozwiązany -wizyta na ul.Regulskiej (NOC) i po sprawie, winny był jeden z wtryskiwaczy.Słowa uznania dla obsługi ,szybko ,skutecznie i niedrogo. pzdr
Ostatnio zmieniony przez bullo 2011-02-10, 20:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
grzesiekx 

Wiek: 31
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 47
Skąd: Slupsk/London
Wysłany: 2011-02-13, 23:32   

Witam. Podepnę się pod temat. Mam problem z falującymi obrotami.
Zaczne od początku, miałem problem z rozrządem, przeskoczył łańcuch i nie mogłem uruchomić samochodu, wymieniłem łańcuch, napinacz, wszystkie koła zębate i zaczął się problem z obrotami. Jak auto postoi noc, zapalam go z rana i wskakuje na obroty (około 1200) i po 2 sekundach zaczyna falować, buja całą budą silnik się trzęsie tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Trwa to około 15-20 sekund i wszystko wraca do normy. Jeździ normalnie, moc ma, nie szarpie. Wszystko chodzi pięknie oprócz porannego zapalenia samochodu. Wymieniłem Wszystkie świece na nowe i nic niestety nie pomogło. Ma ktoś może jakiś pomysł bo wpakowałem juz w samochód z 10 tys. zł, przez ten rozrząd i nie mam zamiaru znowu na czyms popłynąć, mechanik nie wie dokładnie co może być przyczyną, na kompie pokazuje błąd P201B - Misfire, niestety nie pokazuje na którym cylindrze. Powiedział, żebym poodkręcał cewki, zapalił samochód i jak się to dzieje, zaczynać wyciągać po kolei cewki. Nie wiem czy to dobry pomysł, możecie coś doradzić ?? Jeżeli nie będzie to cewka to gdzie jeszcze szukać przyczyny ??
_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
 
 
 
V126 
VIP


Pomógł: 159 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 7022
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-14, 12:19   

Może mechanik magnet źle założył, albo jest uszkodzony.
_________________

:hejka: :hejka: V126 pozdrawia: :hejka: :hejka:

Wesoł'a, mercfan'a, mugger'a, Gdyniaka, Rumcajsa, taczara, Kompressora, piotr1970'a, plebana, _tata_, SuruwaC220, bartek.iz, mrbraindeath oraz całą resztę miłośników 203
 
 
 
grzesiekx 

Wiek: 31
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 47
Skąd: Slupsk/London
Wysłany: 2011-02-14, 23:09   

V126, a co to jest ten magnet bo pierwszy raz słyszę taką nazwę ??

P.S. Sprawdzałem cewki i wszystkie chodzą, wyciągałem każdą po kolei i było gorzej więc można to wykluczyć.
_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
Ostatnio zmieniony przez grzesiekx 2011-02-14, 23:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
V126 
VIP


Pomógł: 159 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 7022
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-14, 23:46   

To jest urządzenie zmieniające położenie wałka rozrządu. Poszukaj bardziej szczegółowych informacji na forum, bo szczerze już nie pamiętam jak ugryźć temat.
P.S. Szukaj też jako wariator faz rozrządu.
_________________

:hejka: :hejka: V126 pozdrawia: :hejka: :hejka:

Wesoł'a, mercfan'a, mugger'a, Gdyniaka, Rumcajsa, taczara, Kompressora, piotr1970'a, plebana, _tata_, SuruwaC220, bartek.iz, mrbraindeath oraz całą resztę miłośników 203
 
 
 
grzesiekx 

Wiek: 31
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 47
Skąd: Slupsk/London
Wysłany: 2011-02-15, 18:17   

V126, znalazlem poczytałem ale nikt nie pisał, że od tego może się dziać, że na zimnym telepie całym silnikiem strasznie tak jak by palił na 3 cylindry tylko. Jest możliwe, żeby od tego się tak działo, mechanik twierdzi, że on na bank nic nie popsuł przy wymianie rozrządu i kół zębatych ale wcześniej tego nie było, fakt faktem problem zaczął się od tego że po prostu nie mogłem z rana zapalić samochodu bo podobno przy odpalaniu przeskoczył łańcuch, fakt faktem był rozciągnięty i zęby na kołach od wałków były bardzo mocno zjechane więc ok ale nigdy wcześniej nie miałem takich problemów na zimnym silniku. Wyczytałem, że można odłączyć ten magnet i zobaczyć co się wtedy będzie działo. Tylko czy jak go odłączę to nie wywali zaraz błędu, zaświeci się kontrolka silnika i będe musiał jechać na kompa żeby go usunąć ?? Żeby to była polska to bym się nie martwił ale jestem w UK i tutaj każde podłączenie strasznie kosztuje :smutny:
_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
 
 
 
V126 
VIP


Pomógł: 159 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 7022
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-15, 18:58   

grzesiekx najprawdopodobniej wywali błąd po odpięciu.
Moje podejrzenia padły na to urządzenie, bo z nim mechanik miał styczność, bo to jest przy rozrządzie. Nie ma tam wielu rzeczy takich kluczowych, które mógł źle założyć, jeśli już to cała masa drobnicy. Jeśli mechanik nic nie uszkodził, to musi być po prostu zbieg okoliczności.
Niestety bez podłączenia pod komputer nic nie zdziałasz, bo nie ustalisz co go boli. Jeśli jesteś w UK, to nie odpinaj magnetu, bo jeśli wywali błąd, to może zamulić Ci silnik, a wtedy podróż do ojczyzny może okazać się bardziej uciążliwa. Jeśli wybierasz się do Polski, to może przyspiesz wycieczkę, a jeśli nie to szukaj mechanika na obczyźnie.
_________________

:hejka: :hejka: V126 pozdrawia: :hejka: :hejka:

Wesoł'a, mercfan'a, mugger'a, Gdyniaka, Rumcajsa, taczara, Kompressora, piotr1970'a, plebana, _tata_, SuruwaC220, bartek.iz, mrbraindeath oraz całą resztę miłośników 203
 
 
 
grzesiekx 

Wiek: 31
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 47
Skąd: Slupsk/London
Wysłany: 2011-02-15, 19:32   

Pod kompa podłączałem i pokazuje błąd P201B Misfire i nic więcej dlatego nie mam pojęcia co dalej jeżeli świece i cewki sprawne, mechanik podejrzewa któryś wtrysk :(
_________________
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


sklep motoryzacyjny









regeneracja turbosprężarek warszawa

części Mercedes

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa