Kontrolka silnika zapala się co jakiś czas
Moderator: Dziki Mar
- birkof3
- VIP
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
Kontrolka silnika zapala się co jakiś czas
Witam mam c klase c180 2.0 plus gaz pewnego dnia wywaliło mi bład tkz czeka sprawdziłem do wymiany sonda lambda nr 2 za kat .Kupiłem nową NKG 400zł wymieniłem i było ok po 500km znów wywaliło błąd pojechałem na diagnostykę i znów pokazuje ze sonda nr 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tlyko że dopiero co ją zmieniałem .O co chodzi????
I mam dodatkowo jeszcze takie błedy może ktoś pomoże P201D P203B (sonda) P2036 prosże o pomoc
I mam dodatkowo jeszcze takie błedy może ktoś pomoże P201D P203B (sonda) P2036 prosże o pomoc
C 200 2002r
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- birkof3
- VIP
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- birkof3
- VIP
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
reklamacja odpada to czesc elektryczna nie da sie reklamowac po założeniu niestety w kazdej firmie sam pracuje w hurt motoryzacyjnej i wiem jakie sa zasady a nowa około 400zł nie mam zamiaru kupować nowej może te błedy mają wpływ na sonde ,moze kataliztor jest juz na wykonczeniu
P201d wiem z vivida ze to usterka w układzie sterowania, dawka paliwa Bank1 co to jest>??????jak to naprawić
P203B to sonda lambda tylnas
P2036 dolot powietrza dodatkowego nie mam pojecia co to jest gdzie to jest i jak to naprawic
nie da sie jakoś wyłaczyć tej kontrolki na stałe autko pracuje ok spalanie ok nic sie nie zmieniło ale zeby mi nie wyskakiwała co jakiś czas:)
P201d wiem z vivida ze to usterka w układzie sterowania, dawka paliwa Bank1 co to jest>??????jak to naprawić
P203B to sonda lambda tylnas
P2036 dolot powietrza dodatkowego nie mam pojecia co to jest gdzie to jest i jak to naprawic
nie da sie jakoś wyłaczyć tej kontrolki na stałe autko pracuje ok spalanie ok nic sie nie zmieniło ale zeby mi nie wyskakiwała co jakiś czas:)
C 200 2002r
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Po mojemu to sonda świruje, coś jest nie tak z tym co się wydobywa z twojego wydechu i pewnie jest to spowodowane tym, że auto na gaz. Dolot powietrza dodatkowego to coś w rodzaju dodatkowego oddechu dla silnika przy dużym obciążeniu (pedał w podłodze)
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 17 sie 2009, o 22:52
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam!
Niestety w moim W203 1, 8 kompresor wystąpił ten sam błot zapaliła mi się kontrolka silnika oczywiście udałem się do warsztatu gdzie podpięli mi auto pod komputer i oznajmili mi ze padła sonda przed katalizatorem, lecz ja pełen nie ufności udałem się do jeszcze innego warsztatu gdzie z kolei oświadczono mi, iż owszem padła mi sonda, ale za katalizatorem wiec pełen zdziwienia wziąłem się za to sam i wymieniłam dwie sondy.Problem został usunięty, lecz zaledwie na dwa dni gdzie znowu zapaliła mi się kontrolka silnika i obecnie raz się pali a za innym odpaleniem gasnie w chwili obecnej nie mam pojecia, co robic czy ktos morze mi cos na ten temat powiedziec słyszałem ze jest, jaki s przewód odpowietrzający, który morze być zapchany i wtedy sonda świruje, lecz Niewinem czy to prawda i gdzie się on znajduje?
Niestety w moim W203 1, 8 kompresor wystąpił ten sam błot zapaliła mi się kontrolka silnika oczywiście udałem się do warsztatu gdzie podpięli mi auto pod komputer i oznajmili mi ze padła sonda przed katalizatorem, lecz ja pełen nie ufności udałem się do jeszcze innego warsztatu gdzie z kolei oświadczono mi, iż owszem padła mi sonda, ale za katalizatorem wiec pełen zdziwienia wziąłem się za to sam i wymieniłam dwie sondy.Problem został usunięty, lecz zaledwie na dwa dni gdzie znowu zapaliła mi się kontrolka silnika i obecnie raz się pali a za innym odpaleniem gasnie w chwili obecnej nie mam pojecia, co robic czy ktos morze mi cos na ten temat powiedziec słyszałem ze jest, jaki s przewód odpowietrzający, który morze być zapchany i wtedy sonda świruje, lecz Niewinem czy to prawda i gdzie się on znajduje?
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 11:58
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
Witam. Ja posiadam C200 W203 Kompressor z 2001r. Mam problem z zapalającą się co jakiś czas kontrolką silnika. W chwili włączenia się tej kontrolki samochód traci moc. W warsztacie powiedziano mi, że to normalne ponieważ przechodzi on w tym momencie w tzw. tryb awaryjny. Mechanik podłacza samochód do kompa i po chwili stwierdza, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Wykasowuje błąd i w drogę. Dobrze jest do nastepnego razu - tydzień, dwa, miesiąc, ostatnio pół roku. Co może być przyczyną włączania się tej kontrolki bez wyraźnej, jak to stwierdził mechanik usterki? Za wszelkie porady z góry dziękuję.
W203 C200 Kompressor 2001r.
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Usterka wyraźna jest, tylko Pan zajebi... mechanik naciąga naiwniaka (nie obrażając cię) na koszty ciągłego podłączania pod komputer i tylko kasuje błąd bez znalezienia jego przyczyny, albo ma tak świetny sprzęt, że się nie może z połączyć. Włącza się kontrolka, dodatkowo silnik przechodzi w stan awaryjny więc nie jest to usterka "w kij dmuchał" przyczyna zapalenia się kontrolki musi być!!
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Tak kolega mercfan nie dopisał, ale bez podłączenia się pod komputer i przeczytania błędu nic nie zrobisz, bo przyczyn trybu awaryjnego są setki i musisz podskoczyć do prawdziwego mechanika.
P.S. Czy należysz do grona gaziarzy? Może to jest błąd składu mieszanki wywołany złą pracą instalacji LPG.
P.S. Czy należysz do grona gaziarzy? Może to jest błąd składu mieszanki wywołany złą pracą instalacji LPG.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
Od tego auto nie wchodzi w tryb awaryjny, to musi być grubsza sprawa...V126 pisze:Może to jest błąd składu mieszanki wywołany złą pracą instalacji LPG
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 10:53
- VIN:
- Lokalizacja: kutno
Witam
Dokładnie mam podobny problem Posiadam W203 1,8 Kompressor z 2002 roku Co rano auto gdy jest zimne odpalam bez najmniejszych kłopotów Chodzi gdzieś ono około 1 do 1,5 minuty po czym wyskakuje kontrolka uszkodzenia silnika wraz z wyskoczeniem pierwszego cylindra Problem znika gdy wyłączę auto i włacze je z powrotem kontrolka sie nadal pali ale auto chodzi juz na wszytkich cylindrach chyba ze jest bardzo zimno do cylinder wyskakuje ponownie i tak do czasu az silnik złapie odpowiednio wyzsza temperature wtedy nie ma problemu W czym tkwi przyczyna ?? Powiem tak wtryski byly zamieniane 1 z 3 i mimo wszytsko caly czas wysakuje 1 cylinder cewki i świece zmienione i nic to nie dało Dodam ze na zimnym silniku z rury wydechowej wydobywa sie ogromna chmura białego dymu ktory w momencie gdy silnik sie juz rozgrzeje zanika wszystko juz wtedy jest normalnie Spec powiedzial ze moga byc dwie przyczyny albo nieszczelnośc na głowicy lub uszkodzony sterownik Co wy na to?? :-) Z gory dziekuje za pomoc Bo podczas zimych dni jest to bardzo denerwujące POzdrawiam
Dokładnie mam podobny problem Posiadam W203 1,8 Kompressor z 2002 roku Co rano auto gdy jest zimne odpalam bez najmniejszych kłopotów Chodzi gdzieś ono około 1 do 1,5 minuty po czym wyskakuje kontrolka uszkodzenia silnika wraz z wyskoczeniem pierwszego cylindra Problem znika gdy wyłączę auto i włacze je z powrotem kontrolka sie nadal pali ale auto chodzi juz na wszytkich cylindrach chyba ze jest bardzo zimno do cylinder wyskakuje ponownie i tak do czasu az silnik złapie odpowiednio wyzsza temperature wtedy nie ma problemu W czym tkwi przyczyna ?? Powiem tak wtryski byly zamieniane 1 z 3 i mimo wszytsko caly czas wysakuje 1 cylinder cewki i świece zmienione i nic to nie dało Dodam ze na zimnym silniku z rury wydechowej wydobywa sie ogromna chmura białego dymu ktory w momencie gdy silnik sie juz rozgrzeje zanika wszystko juz wtedy jest normalnie Spec powiedzial ze moga byc dwie przyczyny albo nieszczelnośc na głowicy lub uszkodzony sterownik Co wy na to?? :-) Z gory dziekuje za pomoc Bo podczas zimych dni jest to bardzo denerwujące POzdrawiam
niko2702
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 11:58
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
- MrBrown
- VIP
- Posty: 628
- Rejestracja: 29 lut 2008, o 02:40
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może pompa dodmuchu ciepłego powietrza do katalizatora?
viewtopic.php?p=21421&highlight=#21421
viewtopic.php?p=21421&highlight=#21421
'01 C32 AMG Carlsson CK32 RS - sprzedany
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
Jesteś z Gdyni ??Grześ2000 pisze:Witam,
Ja nie mam w samochodzie instalacji gazowej. Ponadto tankuję zawsze dobre paliwo ( tak mi się wydaje ) na shellu. Ostatnio też mechanik mówił coś o powietrzu dodatkowym..., zaworze tego powietrza. Co o tym sądzicie?
wpadnij do mnie, podłącze cię pod OBD II i wtedy będzie wiadomo jaki to konkretnie błąd a to już ułatwi sprawę w diagnozie no i wtedy może kolega NOC pomoże ... albo inny kolega
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54