Falujące obroty!
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 31 maja 2009, o 09:38
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 18 lut 2009, o 20:53
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
W c200 przy silniku 2.0 nic takiego u mnie nie występuje. Pierwsze słyszę żeby falujące obroty były czymś normalnym.
***www.kamerywyczynowe.pl***
C200Kompressor Sportcoupe 2001r.
C200Kompressor Sportcoupe 2001r.
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
U mnie nie dosc ze obroty faluja, to jeszcze po odpaleniu zimnego silnika, wydobywa sie glosny pisk z pod maski przez ok. 15-20 sekund, potem jest juz ok.
Co do falowania, bylem w ASO 1,5 roku temu, bo i obserwowalem spadek mocy, robili probe przelewowa, i byla ok, stwierdzili ze winny jest dogrzewacz silnika (przy temp. ponizej 7° stopni) i go wylaczyli, i wymienili rolke alternatora.
Pomoglo na tydzien, potem znow spadek mocy, jak wczesniej i dalej to samo.
Co do falowania, bylem w ASO 1,5 roku temu, bo i obserwowalem spadek mocy, robili probe przelewowa, i byla ok, stwierdzili ze winny jest dogrzewacz silnika (przy temp. ponizej 7° stopni) i go wylaczyli, i wymienili rolke alternatora.
Pomoglo na tydzien, potem znow spadek mocy, jak wczesniej i dalej to samo.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
U nas w Astrze jak zaczynał to tak popiskiwał po rozruchu, a im gorzej tym dłużej. Sprawdź czy nie jest luźny. Tutaj ten pasek jest bardzo długi i szczerze to nie wiem jaki luz powinien mieć i jak inaczej sprawdzić jego stan bez wyjęcia i obejrzenia z bliska.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- iceman
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 kwie 2008, o 13:59
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
Falowanie silnika , skoki obrotów na zimnym silniku mogą wynikać :
- awaria sondy lambdy lub podgrzewanie
- awaria drugiej sondy lambdy
- awaria ssania ( błąd modułu regulacji )
- awaria dogrzewacza
i na koniec ciekawostka , niewyważony silnik ( tłoki ,popychacze, wałek rozrządu , z czasem wybijają się i powstaje taki efekt , ale znam to tylko z wyścigów)
Piski to luźny pasek , łożysko się sypie , brud na rolkach i pasu
Ps. Miałem kilka ,aut co ciekawe każdy poddawałem lekkiemu tuningowi mechanicznemu , głownie wyważałem wszystkie elementy silnika i nigdy nie miałem tego kłopotu , a czasami były to marki jak się czytało skazane na takie objawy .
- awaria sondy lambdy lub podgrzewanie
- awaria drugiej sondy lambdy
- awaria ssania ( błąd modułu regulacji )
- awaria dogrzewacza
i na koniec ciekawostka , niewyważony silnik ( tłoki ,popychacze, wałek rozrządu , z czasem wybijają się i powstaje taki efekt , ale znam to tylko z wyścigów)
Piski to luźny pasek , łożysko się sypie , brud na rolkach i pasu
Ps. Miałem kilka ,aut co ciekawe każdy poddawałem lekkiemu tuningowi mechanicznemu , głownie wyważałem wszystkie elementy silnika i nigdy nie miałem tego kłopotu , a czasami były to marki jak się czytało skazane na takie objawy .
C 200 Kompresor Sport-Cupe 2001 r. ( 215 KM ) sequentronic
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Dzieki za odpowiedzi, sprawdze pasek.
Doszedl za to kolejny problem. Ostatnio suszylem modul przy silniku (wyjmowalem go do suszenia, z powodu bledu poduszki). Wczoraj gdy jechalem, silnik zachowywal sie bardzo dziwnie (caly sie czepal w czasie jazdy), a gdy zatrzymalem sie w miejscu na swiatlach, i wcisnalem pedal hamulca, to samochodem zaczelo mocno trzasc, tak jakby przygasal, jednak utrzymywal prawie 1000obr/min. Objawy ustapily po ruszeniu, jednak samochod nadal dziwnie sie zachowuje (trzesie nim troche).
Napewno nie jest to wina paliwa, bo nie tankowalem ostatnio, a jezdze na tym samym paliwie juz prawie dwa tygodnie, wiec to nie to, bo wczesniej nie bylo problemow.
Nie pali sie zaden komunikat (EPC, itp.), oprocz usterki poduszki powietrznej (opisany w oddzielnym poscie).
Nie wiem co sie z nim dzieje, czy moze to wina bledow, ktore wykasuje w sobote, czy moze cos zle zrobilem, cos sie rozlaczylo, albo sam nie wiem co
Prosze o pomoc i z gory dziekuje.
Mercedes C200 CDI W203.004, 2002 rok, przed face-liftem
Doszedl za to kolejny problem. Ostatnio suszylem modul przy silniku (wyjmowalem go do suszenia, z powodu bledu poduszki). Wczoraj gdy jechalem, silnik zachowywal sie bardzo dziwnie (caly sie czepal w czasie jazdy), a gdy zatrzymalem sie w miejscu na swiatlach, i wcisnalem pedal hamulca, to samochodem zaczelo mocno trzasc, tak jakby przygasal, jednak utrzymywal prawie 1000obr/min. Objawy ustapily po ruszeniu, jednak samochod nadal dziwnie sie zachowuje (trzesie nim troche).
Napewno nie jest to wina paliwa, bo nie tankowalem ostatnio, a jezdze na tym samym paliwie juz prawie dwa tygodnie, wiec to nie to, bo wczesniej nie bylo problemow.
Nie pali sie zaden komunikat (EPC, itp.), oprocz usterki poduszki powietrznej (opisany w oddzielnym poscie).
Nie wiem co sie z nim dzieje, czy moze to wina bledow, ktore wykasuje w sobote, czy moze cos zle zrobilem, cos sie rozlaczylo, albo sam nie wiem co
Prosze o pomoc i z gory dziekuje.
Mercedes C200 CDI W203.004, 2002 rok, przed face-liftem
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- iceman
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 kwie 2008, o 13:59
- VIN:
- Lokalizacja: Leszno
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 1 kwie 2009, o 22:57
- VIN:
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
bledy wyczytam dzis lub jutro, jak przestanie padac, bo nie mam garazu, a nie chce zamoczyc kompa albo carsoft'a.
kSmuk
nie polecam carsoft'a ( często pokazuje błędy , których nie ma , no i co najważniejsze może uszkodzić komputer pojazdu !!!!!!! ) lepiej udaj się do ASO i tam podłącz pod star diagnoze (koszt 60-70 zł pln )
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
W mercedesie w zależności od oprogramowania brak usterki jest zapisane jako usterka i jest to normalne. Wchodzisz np. w centralny układ elektroniczny, sprawdzasz błędy i tam w pamięci jest zapisana usterka "brak błędu" lub coś podobnego i to jest stałe.Edi pisze:często pokazuje błędy , których nie ma
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Zrobilem check carsoft'em i nadal to samo. Wykazuje blad poduszki, ktory zreszta swieci sie na wyswietlaczu komputera pokladowego.
Co do obrotow, stwierdzil ze brak polaczenia z czujnikiem cisnienia spalania, wyczytalem bledy, i blad znikl, jednak z tym SRS nie wiem co zrobic. W tygodniu jade do ASO.
Co do obrotow, stwierdzil ze brak polaczenia z czujnikiem cisnienia spalania, wyczytalem bledy, i blad znikl, jednak z tym SRS nie wiem co zrobic. W tygodniu jade do ASO.
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem