Ściąga w prawo
Moderator: Dziki Mar
- AdeKi
- VIP
- Posty: 246
- Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
- VIN:
- Lokalizacja: DPL
Ściąga w prawo
Witam, tak jak w temacie, mojego ściąga lekko w prawo. Autko zakupiłem niedawno, na oponach zimowych, gdzie po kupnie dwa dni później wymieniłem na letnie i wtedy właśnie się to zaczęło. Czy jest możliwe, że wulkanizator źle wyważył koła? Dodam, że felgi pozostały te same.
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów.
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Jeśli ciśnienie w oponach jest prawidłowe ... masz rozregulowane zawieszenie .. Oby tylko ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- staniek230
- VIP
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 lip 2014, o 22:45
- VIN:
- Lokalizacja: Gryfice
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Czyli opony skoro wcześniej było ok na zimowych. Zacznij od zabawy z przodem czyli przwa na lewą a potem tył na przód i zobacz efekty czy coś się zmienia.AdeKi pisze:Autko zakupiłem niedawno, na oponach zimowych, gdzie po kupnie dwa dni później wymieniłem na letnie i wtedy właśnie się to zaczęło.
CL203 WDB2037461A802397
- AdeKi
- VIP
- Posty: 246
- Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
- VIN:
- Lokalizacja: DPL
Opony sprawdziłem dokładnie i ani trochę nie są zjechane w sposób nie prawidłowy. Bić koła też nie mają, sprawdziłem przy wysokiej prędkości oraz przy niskiej i nic nie wyczułem. Po południu jak wrócę do domu to przełożę koła i dam znać czy pomogło.staniek230 pisze: dla mnie kola źle wyważone albo opona letnia zjechana...(kola nie mają bicia??) zamień tylne opony z przednimi i zobacz czy będzie to samo...
Prawej na lewą nie założę ponieważ są kierunkowe. Tył na przód jak wrócę do domu ogarnę.Smart pisze:Zacznij od zabawy z przodem czyli przwa na lewą a potem tył na przód i zobacz efekty czy coś się zmienia.
A tak poza, to sprawdzając opony zauważyłem, że właśnie na prawym kole brak odważników. Czy to może być przyczyną? Zaraz po zmianie opon jeździłem sporo po mieście więc "ściągania" w prawo nie zauważyłem, a byłaby możliwość aby ten odważnik mi odpadł?
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów.
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
A nie wpadłeś na to , że na przykład , ktoś z drugiej strony obniżył ciśnienie , żeby Ci opylić auto ? Nie takie czary "Mirek" robił .. Ale to Twoje auto i twoja kasa ..AdeKi pisze:Autko zakupiłem niedawno, na oponach zimowych
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- AdeKi
- VIP
- Posty: 246
- Rejestracja: 22 lip 2015, o 22:48
- VIN:
- Lokalizacja: DPL
Szczerze zawsze po zakupie auta sprawdzam wszystko co przeciętny człowiek może sprawdzić (nie mechanik). Ciśnienie na przodzie było takie samo, więc się tym nie obawiałem.jarod32 pisze:A nie wpadłeś na to , że na przykład , ktoś z drugiej strony obniżył ciśnienie , żeby Ci opylić auto ? Nie takie czary "Mirek" robił .. Ale to Twoje auto i twoja kasa ..AdeKi pisze:Autko zakupiłem niedawno, na oponach zimowych
A co do wymiany przód na tył to jednak dziś nie znajdę na to czasu ale jutro po powrocie z trasy powinienem mieć 2h wolne więc się za to zajmę.
MERCEDES C180 z 2 litrową bestią pod maską, którą ciągnie całe 129 kobyłów.
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
moje-cl203-c180-vt17957.html
WDB2037351A182129
- procsa
- Użytkownik
- Posty: 231
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 21:56
- VIN:
- Lokalizacja: Kalisz
Muszę się tutaj nie zgodzić...opony zimowe zachowują się zupełnie inaczej niż letnie, miałem przypadek co prawda w W202, że na zimówkach było wszystko ok, a na letnich ściągało pojazdem lewo-prawa, tak jak by pojazd sam się kierował a nie prowadzący.... więc co zrobiłem ? Kupiłem inny komplet letnich opon i to samo...okazało się że są do wymiana tuleje "pływające" metalowo gumowe na przednich wahaczach, stan tych tulei można też sprawdzić (prócz brechy) skręcając maksymalnie koła na kostce brukowej i wyczuwając czy któreś koło nie "przeskakuje".Smart pisze:Czyli opony skoro wcześniej było ok na zimowych. Zacznij od zabawy z przodem czyli przwa na lewą a potem tył na przód i zobacz efekty czy coś się zmienia.
p.s. jeżeli ten objaw dotyczy tylko W202 to przepraszam za zamieszanie.
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Moje rozumownie jest dośc proste i ne wiem z czym się nie zgadzać tutaj. Logika przyczynowo skutkowa. W zimie jeszcze nie miałeś wyrąbanej tulei a jak zołożyłeś letnie, twardsze z natury guby sprawa się obnażyła i nie dziwota, że pow yminie letnich opon na nowe dalej była i dopiero wymiana tulei itd..
Tutaj podobnie. Na zimówkach miał git, założył twarde letnie i zaczęło ściągać. Normalną praktyką jest zanim dotkniesz zawieszenia zmienić opony z przodu z prawej na lewą stronę lub jak są kierunkowe tył przerzucić na przód a nie kupowanie nowych opon. Jeśli ściagnie jest dalej takie samo lub podobne, wiadomo w zawieszeniu coś jest nie tak, jeśli ściągnie przeniesie się jak w lustrzanym odbiciu po zmianie stron albo zmniejszy w w dużym stopniu po zamianie przodu na tył ... opony kosz. To dość stara metoda, logiczna i skuteczna także ju noł. Pomyśl.
Tutaj podobnie. Na zimówkach miał git, założył twarde letnie i zaczęło ściągać. Normalną praktyką jest zanim dotkniesz zawieszenia zmienić opony z przodu z prawej na lewą stronę lub jak są kierunkowe tył przerzucić na przód a nie kupowanie nowych opon. Jeśli ściagnie jest dalej takie samo lub podobne, wiadomo w zawieszeniu coś jest nie tak, jeśli ściągnie przeniesie się jak w lustrzanym odbiciu po zmianie stron albo zmniejszy w w dużym stopniu po zamianie przodu na tył ... opony kosz. To dość stara metoda, logiczna i skuteczna także ju noł. Pomyśl.
CL203 WDB2037461A802397
- procsa
- Użytkownik
- Posty: 231
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 21:56
- VIN:
- Lokalizacja: Kalisz
Zapomniałem dodać, że kiedy na letnich oponach zauważyłem coś nie tak, przełożyłem na komplet zimowek aby właśnie wykluczyć opony, ale na zimówkach było ok...dlatego kupiłem inny komplet letnich a problem był nadal...po prostu na zimówkach nie było tego czuć, pewnie dlatego że miękka mieszanka jest...Smart pisze:Moje rozumownie jest dośc proste i ne wiem z czym się nie zgadzać tutaj. Logika przyczynowo skutkowa. W zimie jeszcze nie miałeś wyrąbanej tulei a jak zołożyłeś letnie, twardsze z natury guby sprawa się obnażyła i nie dziwota, że pow yminie letnich opon na nowe dalej była i dopiero wymiana tulei itd...
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Własnie tak która w powiązaniu z temperaturą w sezonie wiosennym robi się jeszcze bardziej plastyczna. Czasami miałem nawet sytuacje, że przechodziłem z letniej o wysokim profilu etc. na letnią niski profil i też potrafiły wyjść jakieś kwiatki. Inna sztywność i szerokość opony zresztą podobnie jak po założeniu dystansów, które obnażą każdą słabość w zawiasie z którą bez nich jeździł byś i nie miał o niej pojęcia jeszcze jakiś czas.procsa pisze:po prostu na zimówkach nie było tego czuć, pewnie dlatego że miękka mieszanka jest...
CL203 WDB2037461A802397
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Powiem Wam jedną ciekawą rzecz, miałem ustawioną zbieżność I auto dalej leciutko ściągało, po wymianie opon z tyłu też minimalne ściąganie, wymiana sprężyn z przodu załatwiła sprawe
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway