jak w 2,7 CDI przerobić katalizator na tłumnik i dlaczego

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

ktos92 pisze:ale czy ktokolwiek z tego forum odważy się taki zabieg.
jasne , że tak :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: , ale się żaden nie przypucuje :wysmiewacz:
ktos92, pomyśl auto staje się coraz starsze........ a ceny części raczej nie tanieją :usmiech: Dlatego co rusz ludzie mają problemy z tymi autami. W weekend sąsiad poprosił mnie abym mu pomógł w ustawieniu wtrysku w starszym Audi, bo chodzi tylko na LPG, a na PB się dusił. Podobno żaden mechanik do tego nie chciał się dotknąć :boisie: Z uprzejmości zajrzałem i ręce załamałem.......... w życiu takiej rzeźby nie widziałem np. zamiast silnika krokowego jakiś zawór rodem z instalacji domowych gazowych :censored: Popatrzyłem i poradziłem mu kupić drugi cały, używany z rozbiórki , bo tam to prędzej hydraulik by się zdał, a nie mechanik :wysmiewacz: Także porównując z tym robotę kolegi Funek94, to jest to całkiem spoko, poza tym, że rzeźba i druciarstwo, choć jak prawdę powiedział całkiem popularne.
Zresztą co tu dużo szukać popatrzcie sobie na tematy kolegów ze starszymi egzemplarzami m111 co katów nie mają i sondy na dystansach. Co jakiś czas są kombinacje bo błędy auta wywalają. Kupić nowy kat to spory wydatek, a do starocia to żal :usmiech:
Co tam z m111............ np. w m271 kat występuje jako jeden element wraz z kolektorem wydechowym co nieco podraża zakup :wysmiewacz: Tym bardziej ręka nie zadrży przy trepanacji :rotfl:
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

supi hmmm, rozumiem, że auto staje się coraz starsze ale ja u sibie nie mam takich problemów. Jeżdże MB, kosztuje trudno, ale wiem, że jak wymienie to mam spokój na długo... Jakbym tak myślał to bym kupił jakiś Seicento albo rower oooo :) to jest myśl, rower, ekologicznie, a ile pieniędzy zaoszczędze :P

Edit@
Czasem trzeba mierzyć siły na zamiary, jak bym zobaczył kogoś kto tak drutuje przy C215 to bym mu ręce uciął :prosi:
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2015, o 21:19 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Ale takie jest myślenie większości............. Najlepsze jest to, gdy taka fura :wysmiewacz: jest sprzedawana, a potencjalny nabywca liczy na igłę mało śmiganą ( no max do 200kkm :wysmiewacz: ) i co oczywiste w super stanie :ok:
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Ja mam propozycje, pojedź nim do ASO na przegląd :wysmiewacz:
Ostatnio zmieniony 1 wrz 2015, o 21:23 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

:rotfl:
ktos92 pisze: pojedź nim do ASO na przegląd
noooooo :ok: i uważasz, że nabywca bombowca za naście tysi popędzi wyda na mały przegląd min tysia :wysmiewacz: Nie ma takiej opcji :nunu: ....... przybędzie rączym VAG'iem z jakimś Zdzichem na pokładzie, choć oczywiście przez telefon socjotechnika obliczona na zestresowanie sprzedawcy............ no a nóż pęknie i z czmś się przypucuje :oczko:
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

supi tutaj widziałem super fachowca, Polaka mechanika. Znajomego mama kupiła po raz drugi W203 z 2005... Kulał ma neutralnym, check engine. Jej machanik stwierdził że to cewki, wymienił, wszystkie 4 :ok: Mówiłem, podjedź do znajomego co robi MB, nie nie, bo jej mechanik powiedział, że się rozrządu nie rusza :P łańcuszek strzelił :oops: Na koniec moje skromne, A NIE MÓWIŁEM :) Kupiła po raz trzeci ,tym razem wymieniła :bravo:
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 938
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Funek94 pisze:na pytania techniczne brak jest odpowiedzi:
viewtopic.php?t=15515
Temat pierwszy raz na oczy widziałem, ale dostałeś wg mnie odpowiedź od loneraider'a - uzupełniłem Ci szczegóły, choć taka wiedza niestety ale wymaga grubej lektury. Mi ogarnięcie ogólne zajęło kilka miesięcy, aby poznać dokładnie pracę, zależności między mapami ecu, a potem obsługa winolsa, opisywanie map i świadome ich przeliczanie ... no ale ... na tacy nikt mi takowej wiedzy nie podał :bezradny:
jarod32 pisze:Funek94 napisał/a:
często właściciele nie wiedzą że ich kat został "naprawiony" czy "zregenerowany" podczas innej naprawy.
:ok: prawda niestety. Trepanacja kata jest częstą praktyką nieuczciwych "mechaników.
Niestety ja również mogę to potwierdzić :tak:
Mało tego, na stacji na której robię przeglądy mówił mi o tym jeden z diagnostów i ... nie widział w tym problemu, jeżeli auto (diesel) nie dymi - nie zostawia za sobą czarnej chmury :bezradny:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wydech”