jasne , że tak , ale się żaden nie przypucujektos92 pisze:ale czy ktokolwiek z tego forum odważy się taki zabieg.
ktos92, pomyśl auto staje się coraz starsze........ a ceny części raczej nie tanieją Dlatego co rusz ludzie mają problemy z tymi autami. W weekend sąsiad poprosił mnie abym mu pomógł w ustawieniu wtrysku w starszym Audi, bo chodzi tylko na LPG, a na PB się dusił. Podobno żaden mechanik do tego nie chciał się dotknąć Z uprzejmości zajrzałem i ręce załamałem.......... w życiu takiej rzeźby nie widziałem np. zamiast silnika krokowego jakiś zawór rodem z instalacji domowych gazowych Popatrzyłem i poradziłem mu kupić drugi cały, używany z rozbiórki , bo tam to prędzej hydraulik by się zdał, a nie mechanik Także porównując z tym robotę kolegi Funek94, to jest to całkiem spoko, poza tym, że rzeźba i druciarstwo, choć jak prawdę powiedział całkiem popularne.
Zresztą co tu dużo szukać popatrzcie sobie na tematy kolegów ze starszymi egzemplarzami m111 co katów nie mają i sondy na dystansach. Co jakiś czas są kombinacje bo błędy auta wywalają. Kupić nowy kat to spory wydatek, a do starocia to żal
Co tam z m111............ np. w m271 kat występuje jako jeden element wraz z kolektorem wydechowym co nieco podraża zakup Tym bardziej ręka nie zadrży przy trepanacji