Ważne pytania o dane techniczne

Moderator: Dziki Mar

Funek94
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2014, o 20:23
VIN:
Lokalizacja: Pułtusk

Ważne pytania o dane techniczne

Post autor: Funek94 »

Już pouczony nie witam się tylko pytam.

Jakie jest maksymalne cienienie doładowania turbo sprężarki w moim silniku 2,7 cdi?

jakie obroty ma turbo sprężarka przy 3000 obrotów silnika?
WDB2032161F308730
Gdyby Bóg popierał przedni napęd to ludzie chodziliby na rękach.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Funek94, po co Ci takie info :?:
Funek94 pisze:Jakie jest maksymalne cienienie doładowania turbo sprężarki w moim silniku 2,7 cdi?
tyle ile zażąda sterownik
Funek94 pisze:jakie obroty ma turbo sprężarka przy 3000 obrotów silnika?
będziesz liczył :?: 100 000 czy 200 000 RPM co za różnica :rotfl:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Funek94
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2014, o 20:23
VIN:
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Funek94 »

loneraider pisze:Funek94, po co Ci takie info :?:
po to żeby wiedzieć przy jakim ściśnieniu szukać nieszczelności bo jak napisałem problem pojawia się na granicy over boost
loneraider pisze: tyle ile zażąda sterownik
30Mpa też ? :haha:
loneraider pisze:
Funek94 pisze:jakie obroty ma turbo sprężarka przy 3000 obrotów silnika?
będziesz liczył :?: 100 000 czy 200 000 RPM co za różnica :rotfl:
liczyć nie będę ale wiedza nie boli :haha:

proszę o jakieć dane
WDB2032161F308730
Gdyby Bóg popierał przedni napęd to ludzie chodziliby na rękach.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Funek94 pisze:przy jakim ściśnieniu szukać nieszczelności
Szukaj miejsca uświnionego olejem, takie rzeczy (ciśnienie zadane i rzeczywiste) widać dopiero na kompie.
W Starce jest test dynamiczny i przy pełnym obciążeniu widać odchyłki.
Może jeszcze być przycinające się VNT albo problem z modulatorem podciśnienia.
Funek94 pisze:liczyć nie będę ale wiedza nie boli
W okolicach 100k RPM
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Funek94
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2014, o 20:23
VIN:
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Funek94 »

VNT albo problem z modulatorem podciśnienia
co to VNT i modulator podciśnienia?
WDB2032161F308730
Gdyby Bóg popierał przedni napęd to ludzie chodziliby na rękach.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
endone
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 sty 2015, o 14:18
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: endone »

Dopiero co kupiłem w203 220 CDI 2006r. Facet zapiera się, że ten silnik ma 170KM. Ciężko mi to zweryfikować, generalnie nie mogę znaleźć nigdzie takiej informacji, która potwierdziła by jego słowa. Po nr VIN tego nie widać. Te silniki były 150 konne. Z tego co wiem dopiero w204 miało silniki 170 konne w tej pojemności.

Ktoś, coś? :bezradny:
w203 220 CDI 2006 Avantgarde
Awatar użytkownika
dm24
Użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 19 lis 2014, o 00:20
VIN:
Lokalizacja: Lbn

Post autor: dm24 »

endone, moze jest po chipie i dlatego, ktos tak mysli... 170 w serii powinien miec 270 cdi
(Oo\=*=/oO) C32 AMG
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

endone
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 sty 2015, o 14:18
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: endone »

No i E klasa ma takie silniki. Mówił, że nie ma chipa.
w203 220 CDI 2006 Avantgarde
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Funek94 pisze:co to VNT i modulator podciśnienia?
VNT - zmienna geometria turbo
modulator - zawór podciśnienia i tym samym sterujący gruszką VNT
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Funek94
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2014, o 20:23
VIN:
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Funek94 »

dzięki za info :mysli:
WDB2032161F308730
Gdyby Bóg popierał przedni napęd to ludzie chodziliby na rękach.
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Post autor: krzymech »

Kolego 220 cdi maks 150 km i nic wiecej tyle co w dowodzie a jak ktoś mówi ze 170 to bajki niby jak ma chip to pokaz papier na to bo dają na to nie ma papieru nie ma wiecej koni niż w dowodzie sprawa prosta
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Post autor: gulczas »

krzymech, z tą mocą na dowodzie to nie do końca bym wierzył.
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Post autor: krzymech »

A co masz kolego na myśli
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”