Wymiana płynu w moście

Moderator: Dziki Mar

DarthDaro
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 6 maja 2009, o 18:20
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: DarthDaro »

automototest pisze:no tak-ale jaki wtedy koszt
No właśnie :). Z góry dzięki za info jak owe uda Ci się zdobyć :).
Dziadek
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
VIN:
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Dziadek »

http://www.redmars.pl/pol_m_Oleje-plyny ... y-227.html

Podajcie numer VIN z danymi auta ,a sprzedawca dobierze odpowiedni orginalny olej i wskaże wartość jaka powinna być wlana do mostu.

Ja w skrzyni i w moście wymieniam co 100 tyś/km
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
Awatar użytkownika
paszanova
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 5 gru 2012, o 12:06
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: paszanova »

przy okazji, jak samochód był na podnośniku, mechanik sprawdził poziom oleju w moście - brakowało ok. 200ml, a to co zostało było spalone, czarny kolor, więc wymieniliśmy całość - kupiony w ASO, mimo, iż podobno się nie wymienia...
S203 C220 CDI Elegance, 143KM, 2002r., kombi, manual
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

paszanova pisze:a to co zostało było spalone, czarny kolor,
Skąd czarny olej w moście? Tam może co najwyżej być wymęczony, dlaczego brakowało? Był wyciek? Jak było mało to mógł się przegrzać, ale co za tym idzie mechanizmy też powinny być do :censored: Wszystko wskazuje na niezłą rzeźbę, przez któregoś z poprzednich właścicieli, albo ich "mechanika". Most Tobie cicho pracuje?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2013, o 16:21 przez adaśko, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
Awatar użytkownika
paszanova
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 5 gru 2012, o 12:06
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: paszanova »

most pracuje OK. moze rzeczywiscie byl wymęczony przez to, że tyle brakowało.. poza tym pewnie też przebieg..
S203 C220 CDI Elegance, 143KM, 2002r., kombi, manual
Dziadek
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
VIN:
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Dziadek »

adaśko pisze:Skąd czarny olej w moście?
Tu przyznam rację ,że przy wymianie olej spuszczony ma kolor może nie czarny ,ale ciemny karmelowy

[ Dodano: 2013-12-22, 23:10 ]
adaśko pisze:dlaczego brakowało? Był wyciek?
Mi również brakowało (mały ubytek) mimo ,że wszędzie sucho i szczelnie :bezradny:
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
Marek3003
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 18 cze 2015, o 22:43
VIN: WDB2093421F077986
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Marek3003 »

Podepne się w temacie. Na przeglądzie w ASO na pytanie o wymianę płynu w tylnym moście popatrzyli na mnie jak na wariata.
Chyba popatrzyli się na mnie tak samo jak patrzyli na kogoś kto powiedzmy 20 lat temu pytał sie o wymianę oleju w ASB. Dzis już MB nie opowiada bzdur, że oleju w automacie się nie wymienia. Za dużo jest chyba "niezawodnych" skrzyń 722.6 i innych.
Mam udokumentowany przebieg niecałych 100 tyś.km. Tak wygląda spuszczony płyn z tylnego mostu. U nie wchodzi prawie litr. Cena w ASO 196,--1 ltr.
No 200,-zł za litr to juz można kupić niezłego Single Malta. :oczko:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2015, o 00:49 przez Marek3003, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Marek3003 pisze:Tak wygląda spuszczony płyn z tylnego mostu.
Co on taki jakiś 2-wu składnikowy jest :szok:
Marek3003 pisze:w ASO na pytanie o wymianę płynu w tylnym moście popatrzyli na mnie jak na wariata.
To ciekawie ...
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Kurna na następny duży przegląd B mam już całą listę płynów do wymiany oprócz oleju silnikowego, dopisałem ostatnio olej w kompresorze i widzę, że ten do mostu również na wszelki wypadek dopiszę. :mysli:

Marek Ty masz na pewno 100 tys przebiegu? Tu olej, tam zajechany dwumas ... wierzyć się nie chce przy takim przelocie. :mysli:
Ostatnio zmieniony 25 lip 2015, o 11:06 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
Marek3003
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 18 cze 2015, o 22:43
VIN: WDB2093421F077986
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Marek3003 »

Autko kupione od 1 właściciela 71 lat, na tych samych tablicach od 2003 roku. Pod spodem wygląda lepiej niż żony 3 letni Tiguan z przebiegiem 34 tyś km.
"Dziadek" jezdził chyba zwykle po mieście i pewnie bardzo "delikatnie" - wysoki bieg i niska prędkość. :smutny: W ASO nie mieli wątpliwości do przebiegu.
Ten olej w moście...nie wiem może to kiepska jakość mostu? W Lexusie IS 200 zmieniałem przy przebiegu 120 tyś i rzeczywiście nie był tak spracowany.
Musicie przyznać Koledzy że jakość ma znaczenie.
Na forum lexusa nie słyszałem o wymianach tylnego dyferencjału a automatyczna 4 biegowa skrzynia z IS 200 na OLx chodzi po 200,-zł czyli w cenie złomu. Po prostu nikt ich nie kupuje bo się nie psują.

Dwukolorowy efekt - chciałem uchwycić osady i szybko ruszyłem miską.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Dwukolorowy efekt - chciałem uchwycić osady i szybko ruszyłem miską.
Ale to raczej nie tylko odsady - mi to wygląda na rozwarstwienie/wytrącenie się z oleum jakich cięższych (przepracowanych) frakcji :mysli: skąd niby miałoby być tych osadów w takiej ilości ...
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Marek3003 pisze:"Dziadek" jezdził chyba zwykle po mieście i pewnie bardzo "delikatnie" - wysoki bieg i niska prędkość.
To w sumie wiele wyjaśnia. No coż jeździmy średnio 11 letnimi autami więc i czynnik czasu też zaczyna tu odgrywać kluczową rolę na płyny, stan części itd., które ktoś wlał lub zamontował jeszcze na lini fabrycznej. Przebieg jedno ale czas robi swoje. Przepraszam za OT.
CL203 WDB2037461A802397
Marek3003
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 18 cze 2015, o 22:43
VIN: WDB2093421F077986
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Marek3003 »

Pewnie nie ma się czym chwalić ale w piątek wlałem do mostu Mobil SHC, tak mi poradził mechanik aby go przepłukać. Dziś rano zlałem płyn i nadal czarny.... no nie tak bardzo jek w piątek ale nadal czarny. Zastanawiałem sie nawet nad ponownym zalaniem świeżym Mobilem ale wlałem juz oryginał z ASO. Nie mam pojęcia skąd taki syf w tym moście.
Zobaczymy dalej w eksploatacji.
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Post autor: krzymech »

Panowie z racji wieku i pracy olej sie zużywa a oleje s skrzyniach i mostach jakby to powiedzieć ? Utleniaja sie przez to zawsze troszeczke brakuje nie będzie wycieku a i tak braknie chyba przez to sie robia czarne i ten syf z racji zużycia tez sie robi z wiekiem ale nie jest wielki koszt wymiany do mostu 1.1 litra nie majatek a odrazu na sercu robi sie lepiej ze auto jest w dobrych rekach ;)
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”