Przerywa

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Bodo-K
VIP
Posty: 182
Rejestracja: 14 gru 2009, o 23:56
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Przerywa

Post autor: Bodo-K »

Witam.Od jakiegoś czasu szczególnie jak jest gorąco podczas przyśpieszania zaczyna przerywać. Cewki sprawdzone świece nowe.

Panowie jakieś pomysły,propozycje bo nie wiem co jest grane.




Pozdrawiam

Bodo-K C200 kompresor p/l
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Bodo-K, na SD powinny jakieś błędy być. Natomiast jak przerywa oznacza to problem z iskra lub paliwem. Skoro iskra mówisz ze jest rodzi się pytanie jak z paliwem. Tj. Czy pompa przypadkiem nie kończy swój żywot lub czy nie ma problemu z wtryskiem :bezradny: Masz LPG?
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 938
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Bodo-K pisze:podczas przyśpieszania zaczyna przerywać
Dla jasności - rozumiem, że masz instalację gazową (dział, w którym zamieściłeś temat) i przerywa na gazie?
- filtry wymieniane ?
- jakie wtryski gazu i ile mają najechane ?
- jaka instalacja jest zamontowana ?
- płynu chłodniczego nie ubywa ci czasem ?
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Ja bym obstawiał cewki ... ale to tylko dywagacja moja ...
Bodo-K pisze:szczególnie jak jest gorąco podczas przyśpieszania zaczyna przerywać. Cewki sprawdzone świece nowe.
A przerwy na świecach ?
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Bodo-K
VIP
Posty: 182
Rejestracja: 14 gru 2009, o 23:56
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Przerywa

Post autor: Bodo-K »

Przerywa tylko na gazie Co do cewek kupiłem nową in po kolei w
zamieniałem (bez skutku). Błąd żaden nie wyskakuje przerwy na świecach w normie instalacja BRC przebieg ok 60 tyś .Filtry czy przed wymianą czy po bez zmian .Tak sobie myślę czy przewody doprowadzające napięcie do cewek mogą mieć jakieś małe przebicie hmm nie wiem
Awatar użytkownika
tom7
VIP
Posty: 159
Rejestracja: 27 kwie 2014, o 14:32
VIN:
Lokalizacja: Krasiejów

Post autor: tom7 »

hmmm miałem podobny problem ale w w202 i był problem z parownikiem może tam leży problem :mysli:
Mercedes W203 SportCoupe lub kto jak woli CL203
silnik 2.0 163PS rok 2002r
VIN:WDB2037451A3483496
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Bodo-K, o widzisz wychodzi , że nie robiąc stopki w błąd wprowadzasz bo nie wiadomo czy masz LPG itd. Od razu w pierwszym poście powinieneś tez pisać że to problem tylko na LPG. Wypadanie zapłonow na LPG było już tu omawiane w kilku tematach.
Generalnie ja bym stawiał na wtryskiwaczy LPG lub jak pisze tom7 na reduktor, ale to w przypadku gdy instalacja stara i jest twarda membrana. Jak czasem przy przeskakuje z LPG na Pb zasmierdzi gazem oraz czasem zaczynają wypadać zapłon to stawiam na wtryski.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 938
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Bodo-K, a co z:
- płynu chłodniczego nie ubywa ci czasem ?
bo to odnosi się do parownika = wymiana membrany + uszczelnienia
Bodo-K pisze:instalacja BRC przebieg ok 60 tyś
Może jeszcze należałoby sprawdzić szczelność, albo w "ciemno" wymienić przewody gazowe za parownikiem, a w szczególności te w okolicach listwy/wtrysków gazu (mikropęknięcia itp).
Bodo-K pisze:czy przewody doprowadzające napięcie do cewek mogą mieć jakieś małe przebicie
Ale tam zdaje się idzie napięcie ~12V.
Sprawdź możesz jakie napięcia dochodzą na poszczególne cewki :mysli:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Bodo-K
VIP
Posty: 182
Rejestracja: 14 gru 2009, o 23:56
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

przerywa

Post autor: Bodo-K »

Dzięki za rady.W Poniedziałek biorę się do pracy .O efektach dam znać


Pozdrawiam





Bodo-K C-200 kompresor p/l
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Hej, trochę mnie ostatnio nie było :)

Ja obstawiam reduktor - za mały, niewydolny, źle ustawione ciśnienie.
Spadki ciśnienia i nie wyrabia przy max bucie. należy sprawdzić jakie jest ciśnienie i wprowadzić odpowiednie korekty.

Jak za małe to należy podnieść. Tak czy inaczej, nie znasz się więc jedź do specjalisty, a jak już byłeś to napisz co było :)

Ciśnienie przy dobrze dobranym reduktorze może spadać max. o 0,2 Ba. W moim goldzie nie spada nawet o 0,1 - moje wałkowanie na temat "większego reduktora" :dokuczacz:

Potocznie mówiąc, auto nie dostaje wystarczającej dawki.

Kiedy wymieniane filtry ? :P
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 938
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Gabrielll pisze:Kiedy wymieniane filtry ? :P
Gabrielll, było i odp. także :dokuczacz:
Gabrielll pisze:Ja obstawiam reduktor - za mały, niewydolny, źle ustawione ciśnienie.
Nic nie wiadomo, jak długo przed problemami było dobrze. Także braki w informacjach powodują, że zaraz rozebrana zostanie 5x cała instalacja LPG na czynniki pierwsze, a problem okaże się zupełnie w innym miejscu :mysli:
Gabrielll pisze:Tak czy inaczej, nie znasz się więc jedź do specjalisty
Ja bym tak zrobił, bo dłubiąc można sobie (niechcący) większe kuku zapewnić ...
A jak sądzę, kolega Bodo-K sprzętu i oprogramowania również nie posiada, aby jakąś diagnostykę "na pacjencie" przeprowadzić - najłatwiej od tego zacząć ...

P.S. ostatni post Bodo-K pisał 12-lipca ... ciekawe co i jak ...

... czy auto jeszcze całe :rotfl:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
1wheler
VIP
Posty: 86
Rejestracja: 9 sie 2010, o 16:16
VIN: WDB211041B314979
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: 1wheler »

po 60tyś to reduktor jest zawalony syfem że hej.

Jakie masz odczyty korekt długich i krótkich na ECU?
W168, W203, W211,
SD.
M271 - pomoc, naprawa
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”