Gdy silnik CDI nie pali

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Podasz jakiś orientacyjny koszt tej operacji?? A i czy jak podepnę go pod komputer czy wykaże ze te wtryski są lipne ??
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Tym tokiem myślenia można od razu wymienić silnik .... O-ringi w ASO kosztują 35 zł, wymiana nie zaszkodzi 10 letniemu samochodowi. Jeśli to nie pomoże, wówczas dokładna diagnostyka na SD i ewentualna wymiana listwy ... może czujnika ciśnienia .. a może jeszcze czegoś innego ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

Lub zaworu regulacji ciśnienia na listwie.
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Oringi miałem oryginalne z serwisu tak jak wyżej pisałem wymiana nic nie pomogła
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
KubaMokotów
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 22 mar 2013, o 03:21
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaMokotów »

jarod32 pisze:Tym tokiem myślenia można od razu wymienić silnik .... O-ringi w ASO kosztują 35 zł, wymiana nie zaszkodzi 10 letniemu samochodowi. Jeśli to nie pomoże, wówczas dokładna diagnostyka na SD i ewentualna wymiana listwy ... może czujnika ciśnienia .. a może jeszcze czegoś innego ..
Bo?
Miałem dokładnie to samo, napisałem co pomogło to bredzisz o wymianie całego silnika i tych śmiesznych o-ringach, których wymiana nie pomaga w 99,9% przypadków. Jak pojawi się problem z paleniem to wyskakujesz tylko z tym.

Więcej do mnie nie pij. Bez odbioru.

Kosz samej części z tego co pamiętam to 200 zł z hakiem.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2015, o 19:23 przez KubaMokotów, łącznie zmieniany 1 raz.
2.2 CDI - 2002 r. - SportCopue
WDB2037061A339415
pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Panowie nastał "zwrot" w sprawie mianowicie auto stało tydzien pod domem nie ruszane wogóle po czym zapchałem je do mechanika ktory ma warsztat 100m odemnie. Gość dzwoni do mnie wieczorem i pyta jakie mam zabezpieczenie w aucie bo przekreca stacyjkę kontrolki sie świecą ale auto nie reaguje czyli rozrusznik wogóle nie kreci zdziwiło mnie to bo nigdy wczesniej takie coś nie miało miejsca a zabezpieczeń też nie mam.Co się okazało miejsce w którym jest komputer i bezpieczniki było zalane wodą spuscił ją i auto postało do rana. Nastepnego dnia przyszedł i mówi ze auto odpaliło na dotyk dodam tylko ze wczesniej musiałe je krecic około 20razy nim załapało dziwna akcja. Jak auto juz opaliło i wjechał spowrotem na warsztat zgasił je i powtórka z rozrywki przekęca stacyjke i cisza auto nie kreci.Mietka nie da sie podpiąc do komutera bo nie chce nawiazac połączenia.Mechanik do mnie dzwoni ze sie poddaje i zebym odebrał auto i teraz co najlepsze przychodze nastepnego dnia po wóz i pali od strzała gosc mi mówi ze pewnie dojade do domu zgasnie i znowu nie bedize reagował.wiec podjechałem to 100m pod dom zgasiłem oczywiscie nie omieszkałem spróbować go odpalic znowu za kazdym razem palił od strzała wiec sie ucieszyłem :haha: . W tej radosci pojechałem na przejazdzke do kolegi jakies 3km zgasiłem u niego auto i zachwalalem ze samo sie naprawiło itp po 20 min chce wsiąść do auta i oczywiscie lipa auto znowu nie chce krecic :D wiec odczepałem chwile jakies 30min i auto odpaliło od strzała dodam jeszcze ze jak przekrecałem kluczyk i auto nie chciało krecic kontrolka od swiec żarowych również sie nie paliła a jak auto kreci to kontrolka sie normalnie swieci.Wiec tak auto odpaliło pojechałem do domu pod wieczór wybrałem sie do Katowic dodam ze auto paliło normalnie dojechałem na miejsce po jakis 3 godzinach chciałem wracac do domu i pojewił sie problem z samego początku kiedy poraz kolejny musiał 5 razy krecic rozrusznikiem zeby auto odpaliło moze ma ktoś jakieś pomysły co sie może z nim dziać mechanik stwierdził ze to moze byc wina imo (jest wycięty i jakaż rzeźba jest tam zrobiona (taki juz kupiłem))
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

A nie wydaje Ci się, że ta woda w układzie spustoszenia narobiła ? Nie wiem , czy wiesz , ale tam są nie tylko bezpieczniki .. zwie się to SAM i zawiaduje olbrzymią częścią samochodu.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Wiem co tam jest tyle że usterka jest ta sama co przed zalaniem....
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

pielucha pisze:usterka jest ta sama co przed zalaniem....
Błądzisz mocno :boisie:

A skąd wiesz kiedy nastąpiło zalanie i co w związku z nim mogło ew. ulec uszkodzeniu ?
Żadna elektronika nie lubi wody, a układy już zalane należy bezwzględnie osuszyć i oczyścić. Jeżeli używałeś przez jakiś czas zalanej elektroniki to na bank woda mogła poczynić szkody (mniejsze lub większe).
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

gotiger, zalany przedni sam...... Jak chcesz go osuszać. .... i ile czasu......a jesteś pewny że to załatwi temat :rotfl:

[ Dodano: 2015-05-25, 17:25 ]
pielucha, odpływy nad zakolem się czyści a nie marudzi potem na elektryke :usmiech:
pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Juto auto jedzie do komputerowców zobaczymy co powiedzą
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

supi pisze:zalany przedni sam...... Jak chcesz go osuszać. ....
Tego konkretnego nie rozbierałem, ale osuszać najlepiej jest lekkim nadmuchem ciepłego powietrza. Dobrze jest też całą elektronikę przemyć alkoholem. Ostatnio robiłem zalany komputer z Xsary Picasso, ale niestety padły m.in. kości pamięci i trzeba było szukać drugiego.
supi pisze:a jesteś pewny że to załatwi temat
Zależy czy doszło już do zwarcia lub uszkodzenia elementów układu i ew. co zostało uszkodzone. Często elektronika (styki, ścieżki) w takich komputerach jest zabezpieczona cienką powłoką lakieru bezbarwnego i taki układ po zalaniu można jeszcze odratować. Niestety w wielu przypadkach zalana elektronika jest przez jakiś czas użytkowana i dochodzi do przebić i uszkodzenia/spalenia elementów (a bez dawcy części bywają problemy z naprawą).
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

gotiger, jak będziesz miał jakiego w dłoni to zrozumiesz o czym mowa.
pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Dobra Pany problem rozwiązany powodem był czujnik wału czy jakos tak koszty w sumie 250zł auto pali na dotyk :)
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

pielucha pisze:Mietka nie da sie podpiąc do komutera bo nie chce nawiazac połączenia.
A teraz jak się go podłącza, to można nawiązać połączenie? Mowa o SD oczywiście. Nie wierzę, że ten czujnik był problemem braku łączności. Chyba, że faktycznie mechanior podłączał do
pielucha pisze:komutera
, bo do SD pewnie by było info :usmiech:
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”