wymiana klocków i tarcz

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
kazimierzm
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 4 cze 2008, o 19:52
VIN:
Lokalizacja: Krk

Post autor: kazimierzm »

Witajcie

Ostatnio wymieniam kompletne hamulce przod i tył, przód poszedł ładnie ale przy tyle jest mały problem a mianowicie zewnętrzy tłoczek ładnie sie cofnął a wewnętrzny tylko 2/3 i przez to nie pełne cofnięcie mam problem ze założeniem zacisku z nowymi klockami na nową tarcze poprostu brakuje kilku mm zeby to ładnie spasowało. Czy ten tłoczek ma sie nie do końca cofać ? to samo jest z drugim kołem..

Obrazek
Mercedes C220 CDI 2004r sedan
iee
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
VIN:
Lokalizacja: WLKP

Post autor: iee »

ktos92 pisze:Edit@
Co do problemów które opisują użytkownicy weź pod uwage, że większość tych samochód ma poskręcane przebiegi i to bardzo - taka prawda - Zapytaj kogoś z realnym przebiegiem czy ma jakieś większe problemy i usłyszysz - NIE... Mój już leciwy W203 C180 M111 ma na blacie udokumentowane 250 000KM, w rodzinie od 7 lat, kupiony od dealera MB z gwarancja chyba z Star Select i dopiero teraz trafiła mi się poważniejsza usterka - typu uszczelka głowicy - Nie którzy mają nalatane jeszcze więcej i nie mają takich problemów jak niektórzy co deklarują, że mają 150 000KM...
+1 pełna zgoda.
Kolega ma warsztat i zawsze się śmieje, że jak przyjeżdża z niemiec coś co ma 250-300 tys. ale serwisowanie to mechanicznie jest jak nowe, a jak podbija zakup z 150 tys. to wszystko na klej i druty.
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

kazimierzm pisze:Witajcie

Ostatnio wymieniam kompletne hamulce przod i tył, przód poszedł ładnie ale przy tyle jest mały problem a mianowicie zewnętrzy tłoczek ładnie sie cofnął a wewnętrzny tylko 2/3 i przez to nie pełne cofnięcie mam problem ze założeniem zacisku z nowymi klockami na nową tarcze poprostu brakuje kilku mm zeby to ładnie spasowało. Czy ten tłoczek ma sie nie do końca cofać ? to samo jest z drugim kołem..

[url=http://images67.fotosik.pl/743/8e17980f9f42b3d6med.jpg]Obrazek[/URL]
Obejrzyj ten filmik od 3.30. :tak:

https://www.youtube.com/watch?v=pAWj4Rq ... U&index=12
CL203 WDB2037461A802397
zdun
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 3 gru 2009, o 21:08
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zdun »

Proszę Was o pomoc. Muszę wymienić klocki i tarcze z tylu w moim MB. Myślałem, że zakup przez internet ów części jest prostą sprawą jednak okazuję się, że do mojego auta pasują różne rozmiary klocków. Chodzi dokladnie o wysokość klocka. Czy powinien mieć wys. 78 mm czy 72,9 mm? Inf. o aucie w stopce. Z góry dziękuję
C200 CDI Classic 2004r. 122KM Kombi
WDB2032071F601724
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

zdun pisze:Inf. o aucie w stopce.
nieprawda...........konkretna odpowiedź tylko po VIN :usmiech:
Adam1003
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 20 mar 2015, o 13:46
VIN: wdb2030651f133048
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Adam1003 »

zdun pisze:Proszę Was o pomoc. Muszę wymienić klocki i tarcze z tylu w moim MB. Myślałem, że zakup przez internet ów części jest prostą sprawą jednak okazuję się, że do mojego auta pasują różne rozmiary klocków. Chodzi dokladnie o wysokość klocka. Czy powinien mieć wys. 78 mm czy 72,9 mm? Inf. o aucie w stopce. Z góry dziękuję
Podeślij VIN auta to ustalę Ci co i jak ;)
zdun
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 3 gru 2009, o 21:08
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zdun »

WDB2032071F601724
C200 CDI Classic 2004r. 122KM Kombi
WDB2032071F601724
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

zdun, to wpisz ten vin na stałe w "podpis" i na przyszłość nie będzie tematu ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
zdun
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 3 gru 2009, o 21:08
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zdun »

Opis uzupełniony :) Udało się komuś sprawdzić jaki jest odpowiedni rozmiar tych klocków do mego MB?
C200 CDI Classic 2004r. 122KM Kombi
WDB2032071F601724
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

zdun pisze:Udało się komuś sprawdzić
Udało :rotfl:

Klocki - A 003 420 52 20

tarcze - A 210 423 06 12
A 210 423 10 12
oba te numery zamiennie.
Masz numery OEM i teraz na ich podstawie możesz sobie dobrać zamienniki lub zamówić ori.
zdun
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 3 gru 2009, o 21:08
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zdun »

WIELKIE dzięki 😊
C200 CDI Classic 2004r. 122KM Kombi
WDB2032071F601724
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Post autor: gulczas »

Witam. Mam takie małe pytanie. Ostatnio kupiłem nowe tarcze ATE 345 mm z C30 AMG i są wentylowane i nawiercane. Czy takie tarcze występują jako prawa i lewa? Bo obydwie mam takie same i wydaję mi się, że powinny występować jako prawa i lewa ze względu na wewnętrzne ułożenie "łopatek".
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
kubek84
VIP
Posty: 273
Rejestracja: 8 lut 2015, o 10:08
VIN:
Lokalizacja: Z miasta

Post autor: kubek84 »

Witam

Niebawem planuje wymienić tarcze i klocki, po zapoznaniu się z tematami na forum zdecydowałem na tarcze i klocki ATE. W związku z tym iż dużo jest wszelakich rodzajów tarcz i klocków może ktoś mi podpowie jakie będą pasowały do mojej gwiazdy , z góry dzięki
C180 1.8 Kompressor Kombi Elegance
WDB2032461F297679
Jara
VIP
Posty: 502
Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jara »

kubek84 pisze:Witam

Niebawem planuje wymienić tarcze i klocki, po zapoznaniu się z tematami na forum zdecydowałem na tarcze i klocki ATE. W związku z tym iż dużo jest wszelakich rodzajów tarcz i klocków może ktoś mi podpowie jakie będą pasowały do mojej gwiazdy , z góry dzięki
Tarcze normalne ATE + klocki ceramiczne ( droższe są o 70 PLN) nie pylą, więc rzadziej myjnie odwiedzasz.
Mb sprzedany
kubek84
VIP
Posty: 273
Rejestracja: 8 lut 2015, o 10:08
VIN:
Lokalizacja: Z miasta

Post autor: kubek84 »

Czyli te
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-merc ... 85282.html

Lub te
http://allegro.pl/ate-power-disc-tarcze ... 51069.html

Będą dobre ? Czy warto re power disc czy lepiej te zwykle i dołożyć do tych ceramicznych klocków ? A cho ze średnią bp widzę różna .. Ma to znaczenie ?
C180 1.8 Kompressor Kombi Elegance
WDB2032461F297679
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”