Co założyć ? - poradnik

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

filipw203
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 3 mar 2015, o 00:23
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: filipw203 »

Cześć.
Ja mam świeżą instalację:
Reduktor Genius Max
Instalka BRC SQ P/D V6
Wtryski - może to podejrzanie zabrzmi, ale nie wiem, muszę dopytać. Sytuacja nietypowa, dobry znajomy mi zakładał, na tyle dobry, że nie interesowałem się szczegółami. Póki co trzecie tankowanie, więc ciężko opiniować.
Póki co - ubytek mocy chyba niewyczuwalny, praca silnika w ogóle bez zmian. Dam znać jak trochę na tym pojeżdżę, czy warte polecenia. No i do wiem się, jakie wtryski, bo sam ciekaw jestem:)

Pozdr.
C240 4MATIC
WDB2032811F702255
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

supi pisze:ja mam kme silver, stag 300 oraz hany. Po 36kkm żadnych problemów
A tak z czystej ciekawości jakie masz spalanie przy jeździe 100% miasto?
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

gotiger, jest wątek o spalaniu i tam wszystko opisane. Nie tylko moje.
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

gotiger, jak nie pali więcej niż 15/16 to jest luksus :ok:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Gabrielll pisze:15/16
:boisie:

aaaaaaaaaa ......... zaraz .............. może ochłonę :STRES:

Trasy wychodzą mi z nalewaka ok 9L (komp. 7,8-8,6) - jazda między 90-140km/h.
Przy 100%-wym mieście i krótkich odcinkach (jeżdżę delikatnie) 13,5-14,6L - w sumie 3 baki.
Spodziewałem się spalania na poziomie:
- miasto 11-12
- trasa do 110-120km/h w okolicach 7-7,5 (jest ok 8)
- trasa do 120-150km/h w okolicach 8-9 (i tak jest)
- ale 14,6L przy ostatnich 300km po mieście ... szok :yyy:

Dla porównania (zakresy dla różnej prędkości i stylu jazdy):
1. moja octavia I 1,9tdi/90(mod.115): trasa 5,3-6,8L, miasto 7-8,5L
2. moja corsa B isuzu 1,7D/60km: trasa 4,5-5,6, miasto 6-7L
3. taty stilo 1,8B/134km: trasa 6,5-7,5L, miasto 8-10L
4. taty civic VIII 1,8/140km: trasa 6,5-8, miasto 7,5-9L
5. teścia astra I 1,6B: trasa 7-8L, miasto 8-10L
6. teścia megane I 1,4B: j/w
7. teścia audi b4 1,9tdi: trasa 5,1-6,5L, miasto 6,5-8L
8. kumpla volvo V70 2,5/140 (silnika audi): trasa 5,5-8L, miasto 7-9L
piszę z doświadczenia (z pamięci) i notatek.
Kilka innych miałbym do porównania, ale po 2-3 przejazdach więc auta słabo znane.
Doliczyć jeszcze doświadczenia i spalanie kilku aut znajomych, więc jakiś pogląd mam.
Ale 14,6L mnie lekko "ugięło" .....
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 21:33 przez gotiger, łącznie zmieniany 1 raz.
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

gotiger, Cieszę się, że Ci tak fajnie pali :ok: , możesz się martwić powyżej 15/16 litrów w mieście ( ew. sprawdzić ustawienia, kalibracja, sonda itp ).

Niemniej jednak, post dotyczy porad typu - Jaką instalację założyć ?, więc prosiłbym nie zaśmiecać go takimi pytaniami - są odpowiednie działy.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Proszę moda o przeniesienie ostatnich 5 postów powyżej (nie licząc tego) do odpowiedniego tematu i z góry przepraszam za OT :oops:
Gabrielll, może to i norma, ale nie miałem o tym pojęcia i narazie jakoś próbuję to przetrawić.
Natomiast komfort, cisza w trasie (dlatego octavia mnie w k......) itd sprawia mętlik w głowie. Tym bardziej, że jak dotąd byłem przeciwnikiem gazu i nadal jakoś nie mogę się z takową myślą oswoić. Zastanawiam się nad gazem, ale przekonuje mnie jedynie ciekły wtrysk, tylko zwrot dość długi ok 13-16miesięcy (opłaci się jeżeli auto będzie u mnie min 4latka).
P.S. a już myślę o E-klasie :wstyd:
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 21:42 przez gotiger, łącznie zmieniany 1 raz.
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Przy aucie wartym ok. 20 000 zł jest to nie opłacalne.
Co innego nowe MB co u nas postoi kilka ładnych latek - ale jak stać kogoś na drogie auto to i stać na Pb.gotiger,
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Gabrielll pisze:Przy aucie wartym ok. 20 000 zł jest to nie opłacalne.
Przy 20k może i tak, ale moje (zdaje mi się) warte jest ciut więcej :nunu:
Chcąc takowe z DE ściągnąć trzeba min 10K EU wyłożyć ...
Mnie w CH kosztowało ciutke mniej, ale 100% wiem co brałem (blachy i serwis pewny), zderzak i czujnik na przedzie + belka robiłem :usmiech:

Także gaz przy wartości ok 40k pln za 4-5k plnów jeszcze jest do myślenia :ok:
Przy wtrysku bezpośrednim nie ma utraty mocy, a wręcz na +, ale nie mam gdzie tego potwierdzić :bezradny:
Także narazie gaz, jaki biorę pod uwagę to IV gen. = Stag + Han i kilka dodatków :mysli:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
mariusz361
Użytkownik
Posty: 148
Rejestracja: 23 lut 2014, o 20:51
VIN:
Lokalizacja: śląskie

Post autor: mariusz361 »

Sam śmigam na Qboxie,barracuda gold i reduktorze 200hp tylko kurde zapomniałem nazwy .25 tys bez problemowo.Trasa 10l -miasto 12-12,5 l a czasem się zakręci wskazówka na 4,5 tys obrotów więc z czystym sumieniem mogę polecić zestaw
C200 Kompressor 163KM classic,kombi,lift 2004
Nigdy nie dyskutuj z głupszym od siebie-najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem ;)
tepe
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 2 gru 2013, o 15:52
VIN:
Lokalizacja: BB

Post autor: tepe »

Gabrielll pisze:Przy aucie wartym ok. 20 000 zł jest to nie opłacalne.
Co innego nowe MB co u nas postoi kilka ładnych latek - ale jak stać kogoś na drogie auto to i stać na Pb.gotiger,
Akurat cena zakupu samochodu wydaje mi się że nie ma znaczenia, jeszcze nie spotkałem się z stacją na której dają zniżki na paliwo zależne od ceny zakupu tankowanego samochodu ;)

Bardziej skłaniał bym się do przeliczania opłacalności przez pryzmat przebiegów i aktualnej ceny benzyny.
C 180 sport coupe 07.2002, 143 km, m271, manual
WDB2037461A403365
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

tepe, nie zrozumieliśmy się, nie chodzi o zniżki na paliwo za "drogie" auto tylko o fakt, że masz auto warte powiedzmy 15 000 zł i ładujesz w niego instalację za powiedzmy 6 000 zł ? zanim się zwróci to przyjdzie chęć na następne auto + ingerencja w silnik.

No chyba, że auto u nas postoi z 8 latek to wtedy może i tak....
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
patrynio696
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 12 cze 2015, o 13:45
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: patrynio696 »

Dzięki za odesłanie do tematu. No i dzięki za temat.
Przyjemnie się czytało i trochę wiedzy nabytej zostało.
Mecedes C klasa 1,8 litra 2009 rok
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Zgodnie z informacją zawartą w stopce, pomagam rozwiązywać problemy z kuchenkami w naszych autach.

Działam na terenie Warszawy, gdyby ktoś coś ? to zapraszam.

P.S.
Na chwilę obecną nie robię "większych" wymiany części oraz samego montażu - w przyszłości jak najbardziej.
Głównie pomagam w doborze podzespołów, drobnych podmian a zwłaszcza w regulacji.
Głównie STAG.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Dostałem taka propozycję. :mysli:

Sterownik STAG Q-Box basic
Reduktor STAG ACR-01 do 150 PS
Wtryskiwacze pojedyncze Barracuda
Filtr fazy lotnej cyklotronowy: Alex Ultra 360
Zbiornik typu walec - wielkość podamy po pomiarach pojazdu, wlew gazu pod klapką.
Przewody Faro i Parker.

Warto wymienić świece przed montażem lub zlecić to nam - wiemy co jak pracuje na LPG. Komplet świec NGK dedykowanych do Pana pojazdu wraz z wymianą kosztuje u nas 150 pln.

Profesjonalne strojenie instalacji w drodze.

Łączny koszt: 3000 brutto z demontażem kolektora ssącego.
Gwarancja 2 lata na całość, 5 lat na elektronikę. Możliwość przedłużenia gwarancji do 5 lat z limitem 100 000 km.

Skomentuje ktoś znaczy bed or gud. :haha:
Ostatnio zmieniony 29 cze 2015, o 13:43 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”