No rozumiem teraz parcie. Ujmę to tak. Ja bym szukał opony RF dedykowanej do H2 konkretnie JEŚLI JUŻ skoro fele MB są H2, bo "może być" w tym przypadku to trochę za mało, żeby nie narobić sobie bardziej niż. Napisz kilka maili do producentów ze stron i poczytaj co odpiszą. Pianka ... myślę nie głupio jak na Twoje potrzeby przy naormalnej oponie tym bardziej, że coraz więcej nowych aut wyjeżdża tylko z pianką fabrycznie i często nawet dojazdówka jest w opcji. Żaden aj waj a zachowujesz funkcjonalność.filipw203 pisze:Uparłem się, bo w miejscu stałego zapasu mam LPG (tu "hejterzy" - aaaaa! gaz do Mercedsa!!!!)
Pełne koło w bagażniku nie jest najlepszym pomysłem, w sumie kupiłem ten samochód trochę ze względu na typ kombi, a to koło zajmuje chyba połowę przestrzeni.
RF trafił do cywilnych aut jako dodatkowy bajer do wielu marek za dopłatą ale czy ma sens tak na co dzień? Powiem inaczej a Ty skumasz o co mi chodzi jak sądzę. Każda marka ma również w swojej ofercie auta w programie specjalnym gdzie możesz zamówić furkę również wyłożoną na przykład klewarem lub pochodnymi z szybami włącznie i RF a nawet "zbrojonymi" oponami ... z wiadomych względów. Wyobraź sobie, że kupujesz takie auto z rynku wtórnego. Opony zużyte a klewar na szybach do wymiany, bo w słoneczej pogodzie jak w Afryce traci właściowśi po pół roku a w naszym klimacie powiedzmy do dwóch lat maks. Kupisz jako cywilny użytkownik nowe opony jak w ORI i dasz wyłożyć od nowa szyby klewarem? Raczej nie, bo po co? Pomijam inne obciążenia występujące w związku z taką konfiguracją jak waga auta i związane z tym kwestie.
Reasumując. Masz czujniki ciśnienia to fajnie, kup se fajne normalne oponki, wrzuć piankę do bagażnika z kompresorkiem a jak jedziesz gdzieś dalej to trzymaj w garażu dojazdówkę z podnośnikiem i kluczem na takie okazje. Ja bym tak zrobił.