1,8 kompressor, czyli silnik M271 - łańcuch rozrządu
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 18:17
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
REVO, czyli jakie koła masz na myśli przy cenie 1800 zł z robocizną. Regenerowane czy używki?
A mały podał obecne ceny kół
no i co złożyli na starych uszczelkach za te 70zł ? Nowe uszczelki chyba kosztują nieco więcej.REVO pisze:
A mały podał obecne ceny kół
maly919 pisze:- poz. 135 – A2710500900 – 2119zł brutto 5 dni (detal 2940,68zł brutto)
- poz. 132 – A2710500800 – 2119zł brutto 5 dni (detal 2940,68zł brutto)
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015, o 10:24 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Napiszesz coś więcej na tyle ile możesz opisać sprawę? Czy koszt sprawdzenia to koszt tylko robocizny bez uszczelek?REVO pisze:Kompletny nowy rozrząd z kołami można wymienić za 1800 zł z robocizną.
Można też za 5 tys. zł. Kto co woli.
Co do kosztów sprawdzenia, ja zapłaciłem 70 zł.
CL203 WDB2037461A802397
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 18:17
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Zdecydowałem się na koła regenerowane od kolegi SPaweł.
Mechanik był wrażeniem jakości regenerowanych kół.
Co z tego wyjdzie na dłuższą metę - zobaczymy, niemniej jednak porównanie ceny nowych kół do regenerowanych moim zdaniem składania do eksperymentu.
Kół używanych nie polecam, handlarze wołają zaporowe ceny.
Najtańszy rozrząd nowy na allegro to koszt 4 tys. zł. Do tego robocizna.
Co do mojej ceny, w jej skład wchodzi wymiana klocków ATE z przodu (wraz z ceną klocków) i regulacja hamulca ręcznego.
Piszę o rozrządzie po to, aby ludzie nie przerażali się kosztami, bo można je naprawdę zminimalizować. Nie ma co ukrywać, że koszt ok 5 tys. zł w wymianę rozrządu w motorze 1.8 to gruba przesada. Takie kwoty można ponieść przy motorze V8
Mechanik był wrażeniem jakości regenerowanych kół.
Co z tego wyjdzie na dłuższą metę - zobaczymy, niemniej jednak porównanie ceny nowych kół do regenerowanych moim zdaniem składania do eksperymentu.
Kół używanych nie polecam, handlarze wołają zaporowe ceny.
Najtańszy rozrząd nowy na allegro to koszt 4 tys. zł. Do tego robocizna.
Co do mojej ceny, w jej skład wchodzi wymiana klocków ATE z przodu (wraz z ceną klocków) i regulacja hamulca ręcznego.
Piszę o rozrządzie po to, aby ludzie nie przerażali się kosztami, bo można je naprawdę zminimalizować. Nie ma co ukrywać, że koszt ok 5 tys. zł w wymianę rozrządu w motorze 1.8 to gruba przesada. Takie kwoty można ponieść przy motorze V8
SLK R171 200 kompressor
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Revo czyli za wymianę kół by Spawel, łańcuch, rozrząd, napinacz, uszczelki kpl. zapłaciłeś w sumie 1800,00pln czy w tą cenie masz jeszcze wymianę klocków ATE z klockami i regulację?
Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem (starszy pan z sąsiedztwa) 203 C200 m271 z 2002. Ma obecnie nakulane 160 tysięcy od nowości i na 98 tys. przebiegu w ASO miał robiony rozrząd z nastawnikami. Koła były złom jak opowiadał a łańcuch można było zrzucić z kół bez rozkuwania.
Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem (starszy pan z sąsiedztwa) 203 C200 m271 z 2002. Ma obecnie nakulane 160 tysięcy od nowości i na 98 tys. przebiegu w ASO miał robiony rozrząd z nastawnikami. Koła były złom jak opowiadał a łańcuch można było zrzucić z kół bez rozkuwania.
CL203 WDB2037461A802397
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 18:17
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- wasiliew
- VIP
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
U mnie to samo, jedno kolo padlo, wyciagniecie lancucha 8st.REVO pisze:Koła pogubiły zęby, część się wytarła. Wyskoczył błąd wypadania zapłonów na 1 cyl. Później błąd położenia wałka rozrządu.
Kupione:
- 2 kola ladne uzywki + napinacz 800zl
- lancuch ori IWIS 190zl
- zaslepka napinacza 17zl
Robota okolo 550zl we wtorek.
Takze pakiet startowy po zakupie okolo 2tys zl.
Jestem dobrej mysli.
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
No stary odważnie. Przy tej różnicy w cenie zdecydowanie bym kupił koła od Spawla za tysiaka ale każdy sobie rzepkę skrobie. Potrzebujesz jeszcze uszczelki mistrzu.
Ciesz się, że masz pakiet startowy za dwa klocki choć te używane nastawniki no nie wiem (do kontroli po 60 tysiącach na bank), bo niektórzy tu mieli od 6,5 pln wzwyż niestety i do dzisiaj regularnie zaliczają godzinki u psychoanalityka.
Ciesz się, że masz pakiet startowy za dwa klocki choć te używane nastawniki no nie wiem (do kontroli po 60 tysiącach na bank), bo niektórzy tu mieli od 6,5 pln wzwyż niestety i do dzisiaj regularnie zaliczają godzinki u psychoanalityka.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2015, o 17:05 przez Smart, łącznie zmieniany 2 razy.
CL203 WDB2037461A802397
- wasiliew
- VIP
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
-
- VIP
- Posty: 220
- Rejestracja: 25 wrz 2010, o 00:11
- VIN: WDB2030461A828407
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ellesmere Port, UK
Panowie,
Mam pytanie, bo będę wymieniał u siebie też rozrząd, pytanie jest takie - czy do tego potrzeba jakichś specjalnych narzędzi - nie mówię o zakuwaniu łańcucha, tylko o ustawianiu samego rozrządu. Ile Was robocizna kosztowała i jeśli macie taką wiedzę, powiedzcie mi proszę co tam jest dokładnie do zrobienia i ile czasu zajęło to Waszym mechanikom. Pytam o to dlatego, że mi tu w Anglii wychodzi najdroższa robocizna i chciałbym mniej-więcej znać czasochłonność tego zabiegu, to mi umożliwi oszacowanie czy ceny które mi tutaj przedstawiają są jakieś ludzkie, czy po prostu liczą na moją niewiedzę.
Z góry dzięki pozdrawiam,
Łukasz
Mam pytanie, bo będę wymieniał u siebie też rozrząd, pytanie jest takie - czy do tego potrzeba jakichś specjalnych narzędzi - nie mówię o zakuwaniu łańcucha, tylko o ustawianiu samego rozrządu. Ile Was robocizna kosztowała i jeśli macie taką wiedzę, powiedzcie mi proszę co tam jest dokładnie do zrobienia i ile czasu zajęło to Waszym mechanikom. Pytam o to dlatego, że mi tu w Anglii wychodzi najdroższa robocizna i chciałbym mniej-więcej znać czasochłonność tego zabiegu, to mi umożliwi oszacowanie czy ceny które mi tutaj przedstawiają są jakieś ludzkie, czy po prostu liczą na moją niewiedzę.
Z góry dzięki pozdrawiam,
Łukasz
W203, 230k 189KM, 2004r, WDC2030402R157100
- wasiliew
- VIP
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
No to są dokładnie te koła, które kupiłem. Skoro piszesz, że wyglądają jak nowe to jestem mega zadowolony. Wyciągniete z auta po stłuczce.spawel pisze: wasiliew napisał/a:
takie kola ladnie wygladaja
Co to za koła są na fotce img4820? Nie są to oryginały, choć wnętrze (piasta) wygląda na ori. To chyba nie te używki, o których pisałeś bo zęby jak nowe?
Alpa-Chino, podpowiem, że w ASO czas przewidziany na rozrząd to 5,5h.
Powiedzcie jeszcze proszę czemu trzeba wymieniać tą uszczelką pod pokrywą zaworów?Smart pisze:Potrzebujesz jeszcze uszczelki mistrzu
- mariusz361
- Użytkownik
- Posty: 148
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 20:51
- VIN:
- Lokalizacja: śląskie