Biegi nie chcą wchodzić przy włączonym silniku
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 mar 2015, o 13:29
- VIN:
- Lokalizacja: Zakopane-Wieden
Biegi nie chcą wchodzić przy włączonym silniku
od wczoraj mam problem z moim mercedesem c-200 Classic ,2000r, 2.0 l
przy wyłączonym silniku biegi wchodzą jak powinny, problem zaczyna się kiedy odpalę auto i próbuje wrzucić jedynkę która bardzo ciężko wchodzi tak samo jak 2,3,4,5,6
wywnioskowałem ze jest to problem ze sprzęgłem bo kiedy je wcisnę do końca i daje gazu to auto jedzie dalej .. znalazłem identyczny temat na forum VW Golfa i okazało się ze nie jest konieczna w tym przypadku wymiana calego sprzęgła(duzy koszt) tylko wystarczy wymienić łożysko dociskowe...
będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi poradzi jak rozwiązać ten problem ... mam nadzieje ze nie trzeba będzie wymieniać całego sprzęgła .. proszę o szybka odpowiedz i z góry dziękuje
przy wyłączonym silniku biegi wchodzą jak powinny, problem zaczyna się kiedy odpalę auto i próbuje wrzucić jedynkę która bardzo ciężko wchodzi tak samo jak 2,3,4,5,6
wywnioskowałem ze jest to problem ze sprzęgłem bo kiedy je wcisnę do końca i daje gazu to auto jedzie dalej .. znalazłem identyczny temat na forum VW Golfa i okazało się ze nie jest konieczna w tym przypadku wymiana calego sprzęgła(duzy koszt) tylko wystarczy wymienić łożysko dociskowe...
będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi poradzi jak rozwiązać ten problem ... mam nadzieje ze nie trzeba będzie wymieniać całego sprzęgła .. proszę o szybka odpowiedz i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 2 mar 2015, o 16:04 przez Omerta, łącznie zmieniany 1 raz.
- Baile
- VIP
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
Proponuje najpierw tutaj sobie poczytać viewtopic.php?t=102
CL203 220 CDI Sport Edition+
2037082A834008
W209 CLK 200 Kompressor
2093422F122151
2037082A834008
W209 CLK 200 Kompressor
2093422F122151
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 mar 2015, o 13:29
- VIN:
- Lokalizacja: Zakopane-Wieden
dobry pomysł, lepiej późno niz wcaleBaile pisze:Proponuje najpierw tutaj sobie poczytać viewtopic.php?t=102
C-200 CDI 2.0 diesel
WDB2030041A058110
WDB2030041A058110
- Baile
- VIP
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 mar 2015, o 13:29
- VIN:
- Lokalizacja: Zakopane-Wieden
- Baile
- VIP
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Omerta, to komplet sprzęgła dla Ciebie ( jeżeli zdecydujesz się wymieniać ) po nr OEM:
dwumas - A 611 030 16 05
docisk - A 000 252 33 11
tarcza - A 000 252 60 05
[ Dodano: Pon 02 Mar, 15 20:00 ]
Natomiast dwumas jak się kończy, to w sposób charakterystyczny przy ruszaniu szarpie. Z resztą tak czy inaczej gdy skrzynia jest zdjęta i tak trzeba ocenić stopień zużycia każdego elementu
Co do sprzęgła zobacz najpierw czy problem z wrzucaniem biegów i "ciągnięciem" po wrzuceniu biegu występuje również po kilkakrotnym naciśnięciu pedału.
[ Dodano: Pon 02 Mar, 15 20:06 ]
http://allegro.pl/mercedes-w203-w208-wy ... 77712.html taki wysprzęglik/łożysko oporowe u Ciebie występuje z nr OEM A 000 254 15 08. Jest to układ hydrauliczny, więc zanim coś zrobisz warto sprawdzić szczelność i odpowietrzyć. Raczej z tym do warsztatu, choć układ pod kątem wycieków sam możesz sprawdzić.
dwumas - A 611 030 16 05
docisk - A 000 252 33 11
tarcza - A 000 252 60 05
[ Dodano: Pon 02 Mar, 15 20:00 ]
Natomiast dwumas jak się kończy, to w sposób charakterystyczny przy ruszaniu szarpie. Z resztą tak czy inaczej gdy skrzynia jest zdjęta i tak trzeba ocenić stopień zużycia każdego elementu
Co do sprzęgła zobacz najpierw czy problem z wrzucaniem biegów i "ciągnięciem" po wrzuceniu biegu występuje również po kilkakrotnym naciśnięciu pedału.
[ Dodano: Pon 02 Mar, 15 20:06 ]
http://allegro.pl/mercedes-w203-w208-wy ... 77712.html taki wysprzęglik/łożysko oporowe u Ciebie występuje z nr OEM A 000 254 15 08. Jest to układ hydrauliczny, więc zanim coś zrobisz warto sprawdzić szczelność i odpowietrzyć. Raczej z tym do warsztatu, choć układ pod kątem wycieków sam możesz sprawdzić.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 mar 2015, o 13:29
- VIN:
- Lokalizacja: Zakopane-Wieden
Dzięki wielkie za profesjonalna pomoc .. wszystko juz wiem, teraz trzeba tylko naprawić i znow sie cieszyc z jazdy moja pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2 mar 2015, o 20:31 przez Omerta, łącznie zmieniany 1 raz.
C-200 CDI 2.0 diesel
WDB2030041A058110
WDB2030041A058110
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Omerta, zanim wymienisz nalpierw spróbuj wymienić płyn od hamulców z odpowietrzeniem całego układu... Sprzęgło pracuje na tym samym płynie więc je należy również odpowietrzyć...
Też chciałem wymieniać sprzęgło ale jak wymieniłem płyn i odpowietrzyłem poprawnie układ to sprzęgło chodzi o wiele lepiej i łapie na samej górze .
Spróbuj nic nie zaszkodzi.
I biegi lepiej chodzą ;p
Też chciałem wymieniać sprzęgło ale jak wymieniłem płyn i odpowietrzyłem poprawnie układ to sprzęgło chodzi o wiele lepiej i łapie na samej górze .
Spróbuj nic nie zaszkodzi.
I biegi lepiej chodzą ;p
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 mar 2015, o 13:29
- VIN:
- Lokalizacja: Zakopane-Wieden
miałeś ten sam problem ze sprzęgłem co ja i wymiana płynu + odpowietrzenie pomogło ?Gabrielll pisze:Omerta, zanim wymienisz nalpierw spróbuj wymienić płyn od hamulców z odpowietrzeniem całego układu... Sprzęgło pracuje na tym samym płynie więc je należy również odpowietrzyć...
Też chciałem wymieniać sprzęgło ale jak wymieniłem płyn i odpowietrzyłem poprawnie układ to sprzęgło chodzi o wiele lepiej i łapie na samej górze .
Spróbuj nic nie zaszkodzi.
I biegi lepiej chodzą ;p
Ostatnio zmieniony 2 mar 2015, o 21:09 przez Omerta, łącznie zmieniany 1 raz.
C-200 CDI 2.0 diesel
WDB2030041A058110
WDB2030041A058110
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mi 1 i 2 ciężko szły. Teraz jest ok. Płyn kosztuje u małego 35 zł wiec dużo nie tracisz.
Kiedy tam ostatnio zaglądałeś? Ktoś jeszcze mi pisał na pw że po odpowietrzeniu sprzęgło zaczęło normalnie działać.
Warto zobaczyć.
Kiedy tam ostatnio zaglądałeś? Ktoś jeszcze mi pisał na pw że po odpowietrzeniu sprzęgło zaczęło normalnie działać.
Warto zobaczyć.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- VIP
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 lis 2014, o 21:14
- VIN:
- Lokalizacja: śląsk
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 120
- Rejestracja: 30 paź 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Trzcianka