konwerter? Pomyliłem coś? To to takie co jest między skrzynią a wałem: przekazuje napęd i wygląda jak spodek kosmiczny A może między skrzynią a silnikiem... hmm nie wiem nie jestem mechanikiem. W każdym razie jeszcze raz sprawdzamy wszystko po kolei zapewne zaczynają od płyty bo to się "wyciąga" a nie rozbiera cały napęd... Uruchomić i koniec przygody z tym
[ Dodano: 2014-11-25, 22:48 ]
http://allegro.pl/konwerter-sprzeglo-me ... 56626.html
nie nic nie pomyliłem...
Supi:
Ciąg dalszy zmagań z ASB
Moderator: Dziki Mar
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Konwerter , jak nazwa wskazuje , przekształca coś na coś . Ty masz tam sprzęgło hydrokinetyczne .. Ja wiem , że może konwerter fajniej brzmi , tak jak nazywanie silnika agregatem , ale dbajmy o język i poprawne nazewnictwo .
ps I tak nic nie przebije na allegro wielu ANTRAP do samochodów
ps I tak nic nie przebije na allegro wielu ANTRAP do samochodów
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 21:53
- VIN:
- Lokalizacja: Krk
no więc skrzynia była dobra... była bo zmieliło z jakiegoś powodu sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) i posłało do skrzyni cały gruz z tego cudownego wynalazku. Pomimo ryzyka że skrzynię szlag trafił Skrzyniarz dziś do mnie zadzwonił i mówi że przetrwała to nie naruszona. Nie mniej musi całą rozebrać do ostatniej śrubki, umyć, oczyścić chłodnicę, przewody, wymiana uszczelek, simmeringów, czyszczenie płyty, konwerter idzie do regeneracji, nowy płyn w całości, filtry itd. Stąd więc te kłopoty z przerzucaniem biegów. Sprzęgło powoli padała, sypało opiłkami które przez chłodnicę z czasem zaczęły dostawać siędo hydrauliki i generowały kłopoty z przerzucaniem biegów. W końcu konwerter padł i auto stanęło. Wg Skrzyniarza usterka typowa dla Merca ale po trzystu tysiącach a nie po 80.
[ Dodano: 2014-12-03, 15:16 ]
Dzwonili z firmy regenerującej sprzęgło hydrokinetyczne: zrobili test na obecność glikolu: mam jeszcze pierdolniętą chłodnicę... Wszystko co może się zepsuć w mercedesie jest zepsute. Typowa konstrukcja "zepsuj się po gwarancji". Wystarczyło 3% glikolu aby poodklejać okładziny cierne w sprzęgle i je zemleć. Ale nie jestem sam w tych problemach z gość opowiada że na porządku dziennym są nowe merce 1-2 latki z padniętymi skrzyniami z powodu chłodnic. Ależ mercedes obniżył loty jeśli chodzi o jakość...
Fura już hula. Teraz już wiem w czym tkwi przyjemność posiadania automatu. Okazuje się też że uszczelka pod głowicą jest ok. A szlam na korku od zbiorniczka wyrównawczego to olej skrzyni biegów. Więc ten problem z głowy. Nie mniej to moja ostatnia przygoda z automatyczną skrzynią biegów. Spalanie, dynamika, masa auta, i przede wszystkim awaryjność (nie ważne że klasyczna skrzynia czy DSG i jej problemy z mechatroniką). Tylko manual. No i nigdy więcej
[ Dodano: 2014-12-03, 15:16 ]
Dzwonili z firmy regenerującej sprzęgło hydrokinetyczne: zrobili test na obecność glikolu: mam jeszcze pierdolniętą chłodnicę... Wszystko co może się zepsuć w mercedesie jest zepsute. Typowa konstrukcja "zepsuj się po gwarancji". Wystarczyło 3% glikolu aby poodklejać okładziny cierne w sprzęgle i je zemleć. Ale nie jestem sam w tych problemach z gość opowiada że na porządku dziennym są nowe merce 1-2 latki z padniętymi skrzyniami z powodu chłodnic. Ależ mercedes obniżył loty jeśli chodzi o jakość...
Fura już hula. Teraz już wiem w czym tkwi przyjemność posiadania automatu. Okazuje się też że uszczelka pod głowicą jest ok. A szlam na korku od zbiorniczka wyrównawczego to olej skrzyni biegów. Więc ten problem z głowy. Nie mniej to moja ostatnia przygoda z automatyczną skrzynią biegów. Spalanie, dynamika, masa auta, i przede wszystkim awaryjność (nie ważne że klasyczna skrzynia czy DSG i jej problemy z mechatroniką). Tylko manual. No i nigdy więcej
Ostatnio zmieniony 27 gru 2014, o 15:05 przez scaraab, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 15:36
- VIN: WDB2030421A598116
- Lokalizacja: Warszawa
sprzęgło hydrokinetyczne
A jednak to sprzegło polecam poczytać http://sprzegladoaut.pl/sprzeglo-hydrokinetyczne,583/ zawsze lepiej wiedzieć więcej.
(y)