Okazuje się, że cewka w kluczyku jest uszkodzona....samo przylutowanie jej nic nie da; osoba która miała mi naprawić kluczyk twierdzi, że nie ma szans zamówić takiej cewki.
Proponuje abym kupił gdzieś oryginalny kluczyk i przełoży mi z niego cewkę lub coś przelutuje i będzie działać.
Wysyłać do Bytomia w takim razie?
Wyjmowanie płytki z układem scalonym z kluczyka
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 585
- Rejestracja: 3 sie 2012, o 15:13
- VIN:
- Lokalizacja: Krościenko
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
Tu zalecam ostrożność: cewki nie ma szans zamówić, ale zakupienie używanego kluczyka wcale nie gwarantuje sukcesu. Było kilka rodzajów kluczyka, i w związku z tym rożne są cewki. Niestety - nie pasują zamiennie.rapez pisze: że nie ma szans zamówić takiej cewki.
Proponuje abym kupił gdzieś oryginalny kluczyk i przełoży mi z niego cewkę
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 15:05
- VIN:
- Lokalizacja: Żyrardów
Witam, owszem jest opcja zamówienia nowej cewki, niestety z Anglii. Firma nazywa się Coilcraft. Ale jeśli ktoś jest z okolic Żyrardowa i ma kłopot z kluczykiem to zapraszam. Z chęcią pomogę
Ale to nie o cewkę tutaj chodzi. Skoro pilot działa to cewka jest sprawna. Bardzo często przyczyną jest "kłaczek" przy podczerwieni. Polecam rozebrać kluczyć i poczyścić. To samo ze szkiełkiem w stacyjce.
I jeszcze odniosę się do postu Gerriego. Przepraszam Cię, że wracam do Twojej tak starej wypowiedzi z 2013 roku ale może komuś się przyda.
Otóż... Piszesz, że dorabiają klucze poprzez podzielenie kodów i dostajemy dorobiony klucz z małą ilością żyć ponieważ nie mają dostępu do bazy Mercedesa. Nic bardziej mylnego. Podzielenie kodów jest bez sensu gdyż nowy kluczyk miał by ten sam numer przez co i tak działałby tylko jeden kluczyk aktualnie używany. Jeśli kogoś to interesuję to wyjaśnię kilka spraw.
Do każdego Mercedesa możemy dorobić 8 kluczy. Wszystkie informacje do tego potrzebne zapisane są w stacyjce i nie potrzebujemy dostępu do żadnej bazy danych Mercedesa. Kluczykarze szczytują dane ze stacyjki po czym plik wrzucają w specjalny kalkulator i dostają komplet 8 kluczy do danego auta. Każdy z nowych kluczy jest "pełnoprawnym" kluczem z ponad 196 tys użyć (nigdy nie jest to równe 200 tys nawet w nowiutkim aucie z salonu ). Kluczykarze oprócz dorabiania nowych kluczy mogą też blokować w stacyjce stare klucze. Po co? Ano jeśli zgubimy swoje klucze i dorobimy sobie nowe to warto zablokować stare. Wtedy nawet jeśli ktoś je znajdzie to i tak sobie nie pojedzie
Ale to nie o cewkę tutaj chodzi. Skoro pilot działa to cewka jest sprawna. Bardzo często przyczyną jest "kłaczek" przy podczerwieni. Polecam rozebrać kluczyć i poczyścić. To samo ze szkiełkiem w stacyjce.
I jeszcze odniosę się do postu Gerriego. Przepraszam Cię, że wracam do Twojej tak starej wypowiedzi z 2013 roku ale może komuś się przyda.
Otóż... Piszesz, że dorabiają klucze poprzez podzielenie kodów i dostajemy dorobiony klucz z małą ilością żyć ponieważ nie mają dostępu do bazy Mercedesa. Nic bardziej mylnego. Podzielenie kodów jest bez sensu gdyż nowy kluczyk miał by ten sam numer przez co i tak działałby tylko jeden kluczyk aktualnie używany. Jeśli kogoś to interesuję to wyjaśnię kilka spraw.
Do każdego Mercedesa możemy dorobić 8 kluczy. Wszystkie informacje do tego potrzebne zapisane są w stacyjce i nie potrzebujemy dostępu do żadnej bazy danych Mercedesa. Kluczykarze szczytują dane ze stacyjki po czym plik wrzucają w specjalny kalkulator i dostają komplet 8 kluczy do danego auta. Każdy z nowych kluczy jest "pełnoprawnym" kluczem z ponad 196 tys użyć (nigdy nie jest to równe 200 tys nawet w nowiutkim aucie z salonu ). Kluczykarze oprócz dorabiania nowych kluczy mogą też blokować w stacyjce stare klucze. Po co? Ano jeśli zgubimy swoje klucze i dorobimy sobie nowe to warto zablokować stare. Wtedy nawet jeśli ktoś je znajdzie to i tak sobie nie pojedzie
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 21:39 przez patryk84, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032461F512179,
C180 kompressor, kombi, 2004
C180 kompressor, kombi, 2004
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 sty 2015, o 19:28
- VIN:
- Lokalizacja: Stargard
Witam, sorry że odkopuje ale może ktoś mi pomoże bo mam nie mały problem , posiadam w220 2002r po lifcie 320 cdi
Ogólne objawy :
Przypadek 1
samochód po nocy nie reaguje na otwieranie nie słychać pompki, z kluczyka otwieram grotem drzwi kierowcy, załączają się kierunkowskazy <alarm> wtedy wciskam na pilocie otwieranie i wyłącza się alarm otwierają się wszystkie drzwi , rygle idą do góry i spokój na cały dzień jeżdżę zamykam i otwieram samochód bez problemu aż .... do następnego ranka
Przypadek 2
samochód po nocy po wciśnięciu otwierania na kluczyku załącza się alarm migają kierunki , nie słychać pompki , rygle zamknięte , otwieram grotem drzwi kierowcy , wciskam otwieranie zamykanie brak reakcji , nie można przekręcić stacyjki , otwieram grotem bagażnik odłączam akumulator na 10sek podłączam i do wieczora wszystko ok , jeżdżę zamykam otwieram bez problemu aż..... do następnego ranka
Przypadek 3 dzisiejszy
taki sam jak przypadek drugi tylko że grot wchodzi z zamek bagażnika do połowy , nie mogę się dostać do akumulatora , stoję 15 minut i patrzę jak wyładowuje się akumulator od ciągłego mrugania kierunkami , zero reakcji na przyciski w pilocie, brak reakcji na otwarcie klapy bagażnika z przycisku na drzwiach kierowcy , brak reakcji na przycisk z konsoli na otwarcie drzwi - następnie wyciągnąłem bezpiecznik od centralnego sprawny włożyłem ponownie - klapa z przycisku przy zamku otworzyła się bez problemu, samochód reaguje na przyciski z pilota aż pewnie do jutra...
byłem na sd nie pokazuje żadnych błędów, gdzie szukać przyczyny ? dlaczego nagle grot w zamek bagażnika wchodzi tylko do połowy i nie można otworzyć, otwierałem kilka razy i było ok?
sugestie moje może :
-nieszczelność w układzie centralnego zamka
-brak komunikacji kluczyk samochód
-nie wiem może jest jakiś akumulator do podtrzymania pamięci i się rozładowuje po nocy ?
-nie mam pojęcia
proszę o pomoc , dzisiaj nie odebrałem dziecka ze szkoły z powodu s-klassy
aha dodam też że czasami z rana brak jest reakcji na jakiekolwiek wciskanie przycisków na pilocie , wtedy otwieram grotem i dalej jak w opisanych przypadkach .... ,
Ogólne objawy :
Przypadek 1
samochód po nocy nie reaguje na otwieranie nie słychać pompki, z kluczyka otwieram grotem drzwi kierowcy, załączają się kierunkowskazy <alarm> wtedy wciskam na pilocie otwieranie i wyłącza się alarm otwierają się wszystkie drzwi , rygle idą do góry i spokój na cały dzień jeżdżę zamykam i otwieram samochód bez problemu aż .... do następnego ranka
Przypadek 2
samochód po nocy po wciśnięciu otwierania na kluczyku załącza się alarm migają kierunki , nie słychać pompki , rygle zamknięte , otwieram grotem drzwi kierowcy , wciskam otwieranie zamykanie brak reakcji , nie można przekręcić stacyjki , otwieram grotem bagażnik odłączam akumulator na 10sek podłączam i do wieczora wszystko ok , jeżdżę zamykam otwieram bez problemu aż..... do następnego ranka
Przypadek 3 dzisiejszy
taki sam jak przypadek drugi tylko że grot wchodzi z zamek bagażnika do połowy , nie mogę się dostać do akumulatora , stoję 15 minut i patrzę jak wyładowuje się akumulator od ciągłego mrugania kierunkami , zero reakcji na przyciski w pilocie, brak reakcji na otwarcie klapy bagażnika z przycisku na drzwiach kierowcy , brak reakcji na przycisk z konsoli na otwarcie drzwi - następnie wyciągnąłem bezpiecznik od centralnego sprawny włożyłem ponownie - klapa z przycisku przy zamku otworzyła się bez problemu, samochód reaguje na przyciski z pilota aż pewnie do jutra...
byłem na sd nie pokazuje żadnych błędów, gdzie szukać przyczyny ? dlaczego nagle grot w zamek bagażnika wchodzi tylko do połowy i nie można otworzyć, otwierałem kilka razy i było ok?
sugestie moje może :
-nieszczelność w układzie centralnego zamka
-brak komunikacji kluczyk samochód
-nie wiem może jest jakiś akumulator do podtrzymania pamięci i się rozładowuje po nocy ?
-nie mam pojęcia
proszę o pomoc , dzisiaj nie odebrałem dziecka ze szkoły z powodu s-klassy
aha dodam też że czasami z rana brak jest reakcji na jakiekolwiek wciskanie przycisków na pilocie , wtedy otwieram grotem i dalej jak w opisanych przypadkach .... ,
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Sugestia moja. Przeczytać regulamin forum. Uzupełnić VIN.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne