Wyjmowanie płytki z układem scalonym z kluczyka

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

rapez
VIP
Posty: 585
Rejestracja: 3 sie 2012, o 15:13
VIN:
Lokalizacja: Krościenko

Post autor: rapez »

Okazuje się, że cewka w kluczyku jest uszkodzona....samo przylutowanie jej nic nie da; osoba która miała mi naprawić kluczyk twierdzi, że nie ma szans zamówić takiej cewki.
Proponuje abym kupił gdzieś oryginalny kluczyk i przełoży mi z niego cewkę lub coś przelutuje i będzie działać.

Wysyłać do Bytomia w takim razie?
Sam naprawiam swój samochód. W203 sedan 2.2CDI + CD 22 C-TRONIC 170KM/385Nm i 4.7 V8 4" winda +zaczepy+simex
WDB2030041A122487
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Zadzwoń i pogadaj ... 507971818. :tak:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1255
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

rapez pisze: że nie ma szans zamówić takiej cewki.
Proponuje abym kupił gdzieś oryginalny kluczyk i przełoży mi z niego cewkę
Tu zalecam ostrożność: cewki nie ma szans zamówić, ale zakupienie używanego kluczyka wcale nie gwarantuje sukcesu. Było kilka rodzajów kluczyka, i w związku z tym rożne są cewki. Niestety - nie pasują zamiennie.
patryk84
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 15:05
VIN:
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: patryk84 »

Witam, owszem jest opcja zamówienia nowej cewki, niestety z Anglii. Firma nazywa się Coilcraft. Ale jeśli ktoś jest z okolic Żyrardowa i ma kłopot z kluczykiem to zapraszam. Z chęcią pomogę :)
Ale to nie o cewkę tutaj chodzi. Skoro pilot działa to cewka jest sprawna. Bardzo często przyczyną jest "kłaczek" przy podczerwieni. Polecam rozebrać kluczyć i poczyścić. To samo ze szkiełkiem w stacyjce.

I jeszcze odniosę się do postu Gerriego. Przepraszam Cię, że wracam do Twojej tak starej wypowiedzi z 2013 roku ale może komuś się przyda.

Otóż... Piszesz, że dorabiają klucze poprzez podzielenie kodów i dostajemy dorobiony klucz z małą ilością żyć ponieważ nie mają dostępu do bazy Mercedesa. Nic bardziej mylnego. Podzielenie kodów jest bez sensu gdyż nowy kluczyk miał by ten sam numer przez co i tak działałby tylko jeden kluczyk aktualnie używany. Jeśli kogoś to interesuję to wyjaśnię kilka spraw.
Do każdego Mercedesa możemy dorobić 8 kluczy. Wszystkie informacje do tego potrzebne zapisane są w stacyjce i nie potrzebujemy dostępu do żadnej bazy danych Mercedesa. Kluczykarze szczytują dane ze stacyjki po czym plik wrzucają w specjalny kalkulator i dostają komplet 8 kluczy do danego auta. Każdy z nowych kluczy jest "pełnoprawnym" kluczem z ponad 196 tys użyć (nigdy nie jest to równe 200 tys nawet w nowiutkim aucie z salonu :)). Kluczykarze oprócz dorabiania nowych kluczy mogą też blokować w stacyjce stare klucze. Po co? Ano jeśli zgubimy swoje klucze i dorobimy sobie nowe to warto zablokować stare. Wtedy nawet jeśli ktoś je znajdzie to i tak sobie nie pojedzie :)
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2015, o 21:39 przez patryk84, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032461F512179,
C180 kompressor, kombi, 2004
fiodor
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 20 sty 2015, o 19:28
VIN:
Lokalizacja: Stargard

Post autor: fiodor »

Witam, sorry że odkopuje ale może ktoś mi pomoże bo mam nie mały problem , posiadam w220 2002r po lifcie 320 cdi

Ogólne objawy :

Przypadek 1
samochód po nocy nie reaguje na otwieranie nie słychać pompki, z kluczyka otwieram grotem drzwi kierowcy, załączają się kierunkowskazy <alarm> wtedy wciskam na pilocie otwieranie i wyłącza się alarm otwierają się wszystkie drzwi , rygle idą do góry i spokój na cały dzień jeżdżę zamykam i otwieram samochód bez problemu aż .... do następnego ranka :(

Przypadek 2
samochód po nocy po wciśnięciu otwierania na kluczyku załącza się alarm migają kierunki , nie słychać pompki , rygle zamknięte , otwieram grotem drzwi kierowcy , wciskam otwieranie zamykanie brak reakcji , nie można przekręcić stacyjki , otwieram grotem bagażnik odłączam akumulator na 10sek podłączam i do wieczora wszystko ok , jeżdżę zamykam otwieram bez problemu aż..... do następnego ranka :(

Przypadek 3 dzisiejszy
taki sam jak przypadek drugi tylko że grot wchodzi z zamek bagażnika do połowy , nie mogę się dostać do akumulatora , stoję 15 minut i patrzę jak wyładowuje się akumulator od ciągłego mrugania kierunkami , zero reakcji na przyciski w pilocie, brak reakcji na otwarcie klapy bagażnika z przycisku na drzwiach kierowcy , brak reakcji na przycisk z konsoli na otwarcie drzwi - następnie wyciągnąłem bezpiecznik od centralnego sprawny włożyłem ponownie - klapa z przycisku przy zamku otworzyła się bez problemu, samochód reaguje na przyciski z pilota aż pewnie do jutra...:(

byłem na sd nie pokazuje żadnych błędów, gdzie szukać przyczyny ? dlaczego nagle grot w zamek bagażnika wchodzi tylko do połowy i nie można otworzyć, otwierałem kilka razy i było ok?

sugestie moje może :
-nieszczelność w układzie centralnego zamka
-brak komunikacji kluczyk samochód
-nie wiem może jest jakiś akumulator do podtrzymania pamięci i się rozładowuje po nocy ?
-nie mam pojęcia

proszę o pomoc , dzisiaj nie odebrałem dziecka ze szkoły z powodu s-klassy :oops:

aha dodam też że czasami z rana brak jest reakcji na jakiekolwiek wciskanie przycisków na pilocie , wtedy otwieram grotem i dalej jak w opisanych przypadkach .... ,
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Sugestia moja. Przeczytać regulamin forum. Uzupełnić VIN.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”