8 letnie Micheliny - warto? pilne

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Nom pamiętam i nie trzeba mnie specjalnie przekonywać. Pewnie powolność procesu zużycia zamazuje obiektywizm oceny i gdzieś podświadomie na łukach jeżdżę wolniej choć tego nie zauważam ... ten sezon i allegro. :tak:

Polecam ten łuk z 3 stawów do S-c czyli z prostej najpierw w miarę w prawo a potem 3/4 koła w lewo po całości i tak w połowie jest hardcore. Tam chyba nawet jest ograniczenie 50km/h na którym sie przekonałem na szerokim, prawie nowym w sumie laćku i to na suchym, jaka jest różnica na chińskiej oponie Ksanjag Pęk Ćmąg (Wanlee czy jakoś tak), którą se fundnął poprzedni właściciel z oszczędności na fele brabus w forfour czyli nisko i szeroko a na drugi dzień po teście na pirelli p zero. Plecory i pachy były mokre na chińcykach ... baaa sa do dzisiaj. :haha: Łuki przy starym Bienkowskim z Dg do Sc też są fajne do testu. Najpierw w lewo a potem jeszcze mocniej w prawo przy wyjeździe na gierkówkę ... iw razie draki jest gdzie pofrunąć jak nikt nie jedzie z M1 :haha: . Puff.
CL203 WDB2037461A802397
meminio7
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 19 lis 2014, o 17:02
VIN:
Lokalizacja: Zakrzewo

Post autor: meminio7 »

Moim zdaniem cztery sztuki szesnastek za 400 zł nie jest jakąś świetną i wielką okazją, dochodzi do tego fakt, że mają 8 lat. Teraz zależy gdzie i w jaki sposób leżakowały, jeśli wiadomo, że była to jakaś hala w miarę ogrzewana i były składowane jak najlepiej żeby uniknąć jakiś deformacji, a nie na dworze w śniegu to ja bym wziął na Twoim miejscu. Skoro bieżnik taki jak piszesz to kilka sezonów powinno dać radę. Co za różnica czy w miarę dobre jakieś oryginalne czy nowe najtańsze na allegro firmy, która jest złożona z jakiś chińskich krzaczków.

Równie dobrze na sprzedać mogą być pomalowane czarnym sprayem :)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2014, o 17:11 przez meminio7, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Ja bym nie kupił .. i nie założył ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Marian.
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 23:54
VIN:
Lokalizacja: UK

Post autor: Marian. »

jarod32 pisze:Ja bym nie kupił .. i nie założył ...
Zdecydowanie popieram.
Mazda 6 2.0 SE SKYACTIV-G
W204 C180 Kompressor (10/2008) - był
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Marian., e tam na jakąś imprezę do palenia gumy super :ok: :rotfl: i do opchniecia auta po kosztach :haha:
Marian.
Użytkownik
Posty: 86
Rejestracja: 29 kwie 2014, o 23:54
VIN:
Lokalizacja: UK

Post autor: Marian. »

No chyba, że tak. To tak. :haha:
Mazda 6 2.0 SE SKYACTIV-G
W204 C180 Kompressor (10/2008) - był
ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i opony”