Vialle liquidSi

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Vialle liquidSi

Post autor: lukaszpoznan1 »

Jestem umówiony na montaż tej instalacji. Znacie może kogoś kto już ma zamontowane coś takiego?

http://www.vialle.com.pl/index.php?str= ... 50c8e96c42
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Hmmm.... Przyznam, że artykuł brzmi zachęcająco - mniej komponentów, niby ma mniej obciążać silnik. Brak obsługi eksploatacyjnej, więcej miejsca pod majką....

Ja osobiście mam Staga którego sam reguluje i też sprawuje się bardzo dobrze ale:
- wymiana filtrów ok 35 zł na 10 000 km
- sprawdzanie map, korekt raz na jakiś czas ( dla świętego spokoju )
- gdzieś tam pod maską jest reduktor który też jakoś się zużywa w małym stopniu,
- no i gaz wpada do cylindrów pod inną postacią - ciekły, niby nam nic nie grozi bo luzy są regulowane hydraulicznie
- co do mocy to nie zgodzę się że standardowe instalacje są słabsze jeżeli chodzi o moc - dobrze ustawiona instalacja i nawet nie odczujesz zmiany bo są minimalne.

Powiem szczerze że na tym forum nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, zarejestruj się na http://lpg-forum.pl/ - tam jest dużo expertów oraz maniaków do regulacji LPG i na pewno Ci pomogą, dodatkowo na forum siedzą sami mechanicy którzy kogoś mogą polecić godnego uwagi i sprawdzonego.

Daj znać jak będzie po wszystkim jak działa auto.

[ Dodano: 2014-10-14, 21:14 ]
Poczytaj o tu:

http://lpg-forum.pl/vialle-liquidsi-t34464.html

[ Dodano: 2014-10-14, 21:16 ]
hmm............ ja i tak bym dał jakiś filterek do fazy ciekłej żeby syf nie leciał od razu do cylindrów :dokuczacz:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

Mam zamontowaną instalcję brc w w203 i sprawuje się b.dobrze a tą chcę założyć do w211.
Po montazu dam znać jak to się sprawuje i jakie są odczucia.
Pytałem o filtr to jest możliwość dokupienia i wkręca się go przy tankowaniu między pistolet a wlew czy jakoś tak. oczywiście zapopatrzę się w to.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2014, o 21:20 przez lukaszpoznan1, łącznie zmieniany 1 raz.
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Podaj jeszcze cenę jak możesz.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

ok 6500 zł do 3,2 v6
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Dwa tysiące więcej od zwykłej. .. długo będzie się zwracać no chyba że dużo jeździsz. ...
Duży wkład na start. Jak nic nie będzie siadać przez lpg w silniku i nie będzie stary to powinno się opłacać.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

Zobaczymy jak to wyjdzie. Jeżdzę dużo i auto planuję miec ok 5 lat. Na brc w w203 zrobiłem 170 tys i z silnikiem żadnych problemów.
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

I jak wrażenia z jazdy na tej 5 generacji ?
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

W tej chwili jest juz wszystko ok. Na początku były problemy. Samochód przełanczał się na benzynę przy wysokich obrotach i w momencie przełączania na gaz potrafił zgasnąć. Okazało się ze pompa w zbiorniku była ta słabsza do mniejszej mocy. Taką przysłali gazownikowi a on ją założył bo myślał że jest taka jak powinna być. Po wymianie na odpowiednią poprawiło się ale jeszcze do końca nie byłem zadowolony i udałem się do siedziby w Kielcach na regulację. Tam zamieniono mi jeszcze wtryski na inne i od tego czasu wszystkiego ok. Jestem teraz zadowolony. Przełącza się rano na lpg dużo wcześniej niż przy brc. Jak jest rozgrzany to z kolei dużej bo zawsze 60 sekund pracuje na benzynie. Ogólnie mam wrażenie ze lepiej to wszystko pracuje niż przy brc. Być może powodem jest przebieg c- klasa miała 340 tys a ten ma 50 tys wiec jeździ się jak nowym.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2015, o 08:40 przez lukaszpoznan1, łącznie zmieniany 1 raz.
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

A jak spalanie (ile palił benzyny a ile pali gazu ?) i jaki był koszt montażu ?
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

Koszt montażu 7.6 tys. Jeżdżę praktycznie tylko po Poznaniu więc ciągle w korkach. Spalanie benzyny było na poziomie 16-17 litrów i to realne przy tankowaniu do pełna i jeździe do rezerwy i znowu do pełna. Komputer pokazywał jakieś 1.5 litra mniej niż było w rzeczywistości. Lpg pali 19 litrów ale myślę że jazda jest trochę agresywniejsza i bez zwracania uwagi na ekonomię jak było to w przypadku jazdy na pb. Dodam że przy brc czułem ze auto jest ciut słabsze a napewno mniej elastyczne. Tu nie ma żadnej różnicy.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2015, o 08:55 przez lukaszpoznan1, łącznie zmieniany 1 raz.
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Dziękuję bardzo za wyczerpujące informacje :D :ok:
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
lukaszpoznan1
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: 13 lut 2011, o 17:26
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukaszpoznan1 »

Czy było warto? Nie wiem. Teoretycznie jest to lepsze rozwiązanie dla silnika. Chciałem jak najlepiej i jak najmniej części dodatkowo typu reduktor i cięcie węży itp.
C320+lpg avantgarde 2001r
VIN WDB2030641A212254
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”