tryb awaryjny brak mocy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 sie 2014, o 18:35
- VIN:
- Lokalizacja: nysa
tryb awaryjny brak mocy
Witam dzisiaj podczas jazdy auto zlapalo mula tzn ciężko się rozpędzić obroty nie chcą przekroczyć 3 tys .po podpięcia SD wwyszły następujące bbłędy P0100 nieprawdopodobny P0100 nieprawdopodobny i P0100 odchylka regulacji ujemna.czy za tym wszystkim może stać uszkodzona przeplywki? .z góry dzięki za wszystkieoodpowiedzi.
Mercedes w203 2.2 cdi 143 km 2002 sedan
- Scorpione
- VIP
- Posty: 116
- Rejestracja: 27 wrz 2014, o 20:34
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: łódzkie
I mnie dopadł ten problem,3 tys.obrotów i nic więcej.Podejrzenie padło na przepływkę(po sprawdzeniu szczelności dolotu).Znalazłem w sieci opis sprawdzenia przepływomierza:
"Przepływomierz można sprawdzić nie tylko przy pomocy SD.Zwykły miernik uniwersalny i sprawdzamy najpierw zasilanie między 2i4 we wtyczce przepływomierza czy jest napięcie akumulatora.Następnie podpinamy wtyczkę do przepływomierza,odpalamy auto i sprawdzamy napięcie pomiędzy masą a stykiem 1.Przy dodawaniu gazu napięcie powinno rosnąć.Jeśli stoi w miejscu lub nie ma go wcale to wiadomo,że przepływka do wymiany."
Sprawdziłem tym sposobem i przepływka okazała się uszkodzona.
"Przepływomierz można sprawdzić nie tylko przy pomocy SD.Zwykły miernik uniwersalny i sprawdzamy najpierw zasilanie między 2i4 we wtyczce przepływomierza czy jest napięcie akumulatora.Następnie podpinamy wtyczkę do przepływomierza,odpalamy auto i sprawdzamy napięcie pomiędzy masą a stykiem 1.Przy dodawaniu gazu napięcie powinno rosnąć.Jeśli stoi w miejscu lub nie ma go wcale to wiadomo,że przepływka do wymiany."
Sprawdziłem tym sposobem i przepływka okazała się uszkodzona.
c 220 CDI, 2001r. 143 KM automat, VIN WDB2030061A119508
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 sie 2014, o 18:35
- VIN:
- Lokalizacja: nysa
Przeplywka wymieniona na nową oryginalna pierburga jednak brak mocy pozostał po ponownym szczytaniu błędu wyszło P0105 czujnik ciśnienia doładowania nieprawdopodobny i P1470 regulacja ciśnienia doładowania odchylka regulacji ujemna .i moje pytanie czy to jest ten słynny map sensor i czy on może dawać takie objawy .z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 2 paź 2014, o 13:18 przez jurasmerc, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes w203 2.2 cdi 143 km 2002 sedan
-
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ropczyce
A może pomyliłeś piny. Sprawdzałeś pin 1 czyli skrajny, zobacz jeszcze drugi skrajny pin 5.Bartosz pisze:Sprawdziłem tym sposobem i przepływka okazała się uszkodzona.
Skoro "nieprawdopodobny" to sprawdź w wartościach rzeczywistych, jaką wartość pokazuje.jurasmerc pisze:P0105 czujnik ciśnienia doładowania nieprawdopodobny