Uciekł płyn chłodniczy auto zgasło i nie przekręca

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
mymon
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Grudziądz

Uciekł płyn chłodniczy auto zgasło i nie przekręca

Post autor: mymon »

WItam. Mam taki problem ze swoją c200.
Jechałem autostradą i nagle auto zaczeło jakby minimalnie zwalniać. Od razu zjechałem na pobocze i auto samo zgasło. Okazało się, że przez przetarty wąż od nadmiaru płynu chłodniczego uciekł płyn. Auto zostawiłem do ostygnięcia, wlałem płyn chłodniczy ale auto nie chce odpalić. Na początku przekręcało 2-3razy i odcinało rozrusznik (skrzynia automat). Następnie przestało wogóle przekręcać tylko cyka i gasną kontrolki i wyświetlacz.
Moje pytanie brzmi czy mogłem wykończyć silnik? Dodam, że musiało się stać to wszystko na odcinku około 15-20km.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

mymon pisze:Moje pytanie brzmi czy mogłem wykończyć silnik?
Moja odpowiedź brzmi:
Nie tylko mogłeś, ale jeszcze to zrobiłeś :hurra:

Mam nadzieję, że pomogłem :rotfl:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
korzen
VIP
Posty: 344
Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
VIN:
Lokalizacja: B-Biala/Bedzin

Post autor: korzen »

Albo bateria padla :wysmiewacz:
S203 200CDI 2004 lift 152KM&338Nm SPRZEDANY
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog :) SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
Jedrula 1959
VIP
Posty: 305
Rejestracja: 17 mar 2011, o 20:15
VIN: WDB2037061A158143
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Jedrula 1959 »

Jak auto zaczeło zalniac znaczy się,że je przylapało na panewnkach,i może pierścianie na tłokach,zreszta trochę mało informacji.Bateria jak by padała to raczej auto by nie zwalniało,zreszta ile tego plynu kolego dolałes,litr,dwa,jezeli tylko tyle raczej autka nie wykończłes.Jak całkowicie wystygło też ne kręci.Wydaje mi sie za mało informacji przekazałes abyśmy mogli Ci coś poradzić.Zresztą z tego co widzę to twoj pierwszy post,a więc chyba wiesz od czego powinienieś zacząć.
sport coupeMB 220 cdi/2001.WDB2037061A158143.I już wiosna jeszcze trzy dni i cupetka będzie ponownie widziana na drodze. :rotfl:
korzen
VIP
Posty: 344
Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
VIN:
Lokalizacja: B-Biala/Bedzin

Post autor: korzen »

Następnie przestało wogóle przekręcać tylko cyka i gasną kontrolki i wyświetlacz.
O to mi chodzilo z bateria :) Silnik przytarty i tyle... Szukaj nowego motoru. Wyjdzie najtaniej. Oczywiscie najpierw diagnoza co polecialo...
S203 200CDI 2004 lift 152KM&338Nm SPRZEDANY
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog :) SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

mymon, ale jak płyn zaczął uciekać, to wywaliło CI o tym komunikat........ po co jechałeś dalej :glupek: Wieź auto lawetą do warsztatu i oceniajcie straty :bezradny:

[ Dodano: 2014-09-09, 17:35 ]
Podaj VIN auta, jak będziesz pytał co i gdzie zdobyć.
mymon
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: mymon »

Auto odpaliło ale klekocze jak taka stara 190. Nie kopci wogóle, odpala normalnie. Mechanik twierdzi że luzy na zaworach są wszystkie ok.
Raczej zapadła decyzja o wymianie silnika. Tylko mam pytanie czy ewentualnie pasuje blok (słupek) od w202 125km? Dodam że ja mam 116 CDI
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

mymon, podaj VIN.
Tak poza tym to zawitaj do przywitalni ( taki dział ) i dopełnij formalności.
mymon
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: mymon »

WDB2021931F778868 to jest od tego w202
WDB2032041F206098 a to jest mój
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

mymon, ten z w202 C220 to 611.960
Ty potrzebujesz 611.962 tj. C200
Jak chcesz po nr możesz sprawdzać zgodność elementów, ale to nie jest ten sam silnik.
mymon
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: mymon »

To że jest rochę inny to wiem, bo napewno różni się trochę osprzętem i oprogramowaniem. Pytam tylko praktycznie o sam słupek.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”