GAZ W C-KLASIE .!?

Wszystko na temat instalacji LPG w C klasie

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
serdzik
Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 20 cze 2010, o 15:11
VIN:
Lokalizacja: Boruszowice

Post autor: serdzik »

Wiesz kolego Brian92 są osoby co na co dzień robią sporo kilometrów do pracy i gaz wtedy jest niezbedny. Wcale nie jest wiochą posiadać zgazowany samochód. Pogłoski się slyszy, że gaz coś tam niby psuje a fakt jest taki, że benzyne co lejemy bywa kiepskiej jakości co sam się o tym przekonalem. To co kto ma jest sprawa indywidualną ! . Pozdrawiam :hejka:
Mercedes c200 Kompressor rocznik 2000
WDB2030451A006520
Awatar użytkownika
tomek k
Użytkownik
Posty: 55
Rejestracja: 10 sty 2013, o 19:25
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tomek k »

Prawda jest taka że nie każdy silnik nadaje się do gazu, lub ktoś nie potrafi zainstalować do niego instalacji LPG (wszyscy wiemy jakich mamy "fachowców"). Kilka lat temu miałem Mondeo 1.6 16V zrobiłem na gazie 280000km bez żadnej awarii czy remontu jak sprzedawałem samochód na liczniku było ponad 500000km i silnik nadal dobrze pracował i odpalał nawet przy największych mrozach. Wszyscy mówili że ten silnik nie nadaje się do gazu ale jakoś nie było z nim problemów.
MB S203 C180 M111 '02
WDB2032351F238082
Awatar użytkownika
topek
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 24 lip 2014, o 16:59
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk/Toruń

Post autor: topek »

Dorzucę swoje spostrzeżenia po zagazowaniu 1.8 kompressor 143 km. Otóż nie ma co się bać instalacji lpg, pod warunkiem, że nie oszczędzimy na podzespołach i przede wszystkim damy w ręce dobrego zakładu. Nie ma co oszczędzać kilku złotych mając na uwadzę, że taka akcja to spora ingerencja w silnik, a późniejsze problemy z powodu partactwa to zazwyczaj duże wydatki. U mnie zestaw: stag 400 premium, wtryski hana niebieskie, reduktor rc, zbiornik 55 l w kole. Nie ma różnicy czy jade na lpg, czy na benzynie. Wzorowa praca silnika, dynamika jak przed instalacją, do tej pory żadnych problemów z komputerem. Gdybym nie mówił pasażerom, to nikt by nie zgadł, że Merc zagazowany, tym bardziej że kontrolka zostałą schowana w popielniczce, a zawór przy wlewie. Polecam gaz przy większych przebiegach, u mnie spalanie na trasie 9-10l przy predkościach ok. 130 km/h, skrzynia 6 - stopniowa. Przy mniejszych przebiegach instalacja pewnie nie miałaby sensu, bo na tej samej trasie spalanie benzyny nie przekraczało 7,5l. Tak jak już wcześniej pisali koledzy, jeśli zamierzamy założyć instalację, to silnik musi być w dobrym stanie. W zakładzie dowiedziałem się, że mieli kilenta z identycznym autem, ale motorem już trochę zużytym i bardzo długo nie mogli doprowadzić instalacji do porządku. Pomogła wizyta u mechanika i wymiana przepływki i bodaj kabli wysokiego napięcia. Pozdrowienia koledzy ;-)
W203 C180 kompressor '2004
tepe
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 2 gru 2013, o 15:52
VIN:
Lokalizacja: BB

Post autor: tepe »

Dla przeciwników lub tych którzy cały czas się zastanawiają:

ostatnio kolejny raz tankowałem na Orlenie za 1,75 zł za litr... ;)
C 180 sport coupe 07.2002, 143 km, m271, manual
WDB2037461A403365
Awatar użytkownika
wasiliew
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

A jak podchodzicie do zakladania gazu przy 295kkm? Przebiegi moje roczne okolo 12kkm, w w210 zakladalem przy 180kkm i zrobilem prawie sto tysiecy bez problemow.
W203 C180T kompressor '06 WDB2032461F829195

Obrazek
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

wasiliew pisze:A jak podchodzicie do zakladania gazu przy 295kkm?
Jestem na TAK. A co ma wspólnego przebieg? Liczy się kondycja silnika. Sprawdź kompresję i czy bierze oleum. Jak wszystko ok., to naprzód.
Awatar użytkownika
wasiliew
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

supi pisze:Sprawdź kompresję i czy bierze oleum. Jak wszystko ok., to naprzód.
Sprawdzone po zakupie, jest ok.
W203 C180T kompressor '06 WDB2032461F829195

Obrazek
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

wasiliew, to jak sprawdziłeś łańcuch rozrządu i to też jest ok. :ok: to zakładaj.............. ale pamiętaj, że m271 jest wredny do gazu i potrzeba naprawdę chłopa z pojęciem do założenia LPG. Ja mam i wsio pk.
Awatar użytkownika
wasiliew
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

supi pisze:wasiliew, to jak sprawdziłeś łańcuch rozrządu i to też jest ok. :ok: to zakładaj.............. ale pamiętaj, że m271 jest wredny do gazu i potrzeba naprawdę chłopa z pojęciem do założenia LPG. Ja mam i wsio pk.
Mam znajomego, zna sie na rzeczy jak i jego pracownicy. W210 e200 i w220 s500 robilsmy i zero problemow. Dodatkowo mialbym instalacje za cene podzespolow, to szybciej sie zwroci.
W203 C180T kompressor '06 WDB2032461F829195

Obrazek
tepe
VIP
Posty: 70
Rejestracja: 2 gru 2013, o 15:52
VIN:
Lokalizacja: BB

Post autor: tepe »

Jakie przebiegi macie zrobione na samym LPG ?

Ja dobijam do 50 000 km... i poza mniejszą ilością miejsca w bagażniku nie odczułem żadnych innych dolegliwości.
C 180 sport coupe 07.2002, 143 km, m271, manual
WDB2037461A403365
Awatar użytkownika
Ferguss
VIP
Posty: 124
Rejestracja: 24 lip 2009, o 09:52
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ferguss »

U mnie wg wpisów w książce auto na gazie zrobiło już ponad 100.000 km :)
1,8 K '04
WDB2032461F644912
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG - Nowy dział!!!”