Bijące tarcze
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Wiem wiem... Ja u siebie miałem podobne objawy ale po szybkiej diagnozie pod domem wyszło, że drążek na lewym kole mam wybity, a z tyłu tarcze do wymiany... Wymieniony drążek, bicie z kierownicy zniknęło, wymienione tarcze i klocki z tyłu, bicie w pedale zniknęło...
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
No jasne, że nie ale sposób ich montażu może mieć istotne znaczenie. 330mm to dość spora tarcza.Smart pisze:że winne opisywanego objawu są tu nowe tarcze
Nota bene dwie strony spekulacji o czym o niczym, koleś nie wie nic, nawet czy tarcze założył zgodnie ze sztuką.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
To że kolega wymienił niezgodnie ze sztuką, zaleceniami , to jedno .. ale objawy były i na starych .. Wniosek ? To nie tarcze ! .. Mechanik , który postawił diagnozę do odstrzału ... Ja nie wiem jak to jest ... 70% flachowców, jak bije przy hamowaniu to na 100% tarcze ... A jełop nawet łba nie wsunie pod auto , aby sprawdzić całą resztę ....Debile nawet sobie sprawy nie zdają z jakimi silami mamy do czynienia podczas hamowania ! Jak się one rozkładają ! I taka sugestia / konkluzja na koniec ... Z rozrządem , żarówkami , klepaniem blach , wymianą elementów (nie piszę o naprawie ) można iść / jechać do byle kogo .. ALE LITOŚCI !!!! NIE Z ELEMENTAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA ŻYCIE !!!
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Smart też obstawiam jakiś element zawieszenia. Auto widać jest dosyć nowe, moje tłoczki po przebiegu 230kk chodzą jak nowe, a auto ma już 12 lat.
Jarod32 do tego zdążyliśmy się przyzwyczaić. Ja już omijam mechaników jak tylko mogę. Jak już pojade to muszę widzieć co on tam robi, a to, że mu nie pasuje, że patrze mu na ręce to mnie nie obchodzi. To jest śmieszne, przyjeżdżasz do mechanika, mówisz o bijących kołach, a jego natychmiastowa diagnoza to tarcze i klocki też to słyszałem dopóki sam nie zajrzałem do zawiasu hahahhah
Jarod32 do tego zdążyliśmy się przyzwyczaić. Ja już omijam mechaników jak tylko mogę. Jak już pojade to muszę widzieć co on tam robi, a to, że mu nie pasuje, że patrze mu na ręce to mnie nie obchodzi. To jest śmieszne, przyjeżdżasz do mechanika, mówisz o bijących kołach, a jego natychmiastowa diagnoza to tarcze i klocki też to słyszałem dopóki sam nie zajrzałem do zawiasu hahahhah
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
- lisekg
- VIP
- Posty: 63
- Rejestracja: 23 sty 2014, o 09:21
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk - Łeba
Zgadzam się z kolegami, że powodem może być wybite zawieszenie - sworznie na wahaczach i końcówkach jak i tarcze hamulcowe. Z czasem rdza dopada wszystko i zaczyna korodować tarcza hamulcowa między piastą ... tarcza odchodzi od piasty rozpychana przez rdzę i dochodzić może do zjawiska "bicia". ten objaw szczególnie nasila się po wymianie opon ... wtedy tarcze dostają trochę luzu i po ponownym przykręceniu felg ... Można to przy dużym biciu ocenić wzrokowo . Po zmianie tarcz ważne jest dokładne oczyszczenie piast z rdzy a szczególnie powierzchni. Tarcze sa przykręcane na jedną śrubę więc jeśli ktoś sprawdza powinien przykręcić tarcze śrubami koła do piasty i wtedy mierzyć. Może dochodzić również do zwichrowania tarcz - przegrzanie tarcz przy "hamowaniu awaryjnym" i wjechaniu w kałużę
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
W203 sedan po lifcie CDI 200
W203 sedan po lifcie CDI 200