Witam
Na początku witam wszystkich, bo to mój pierwszy post
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mercedesa od kilku dni i mam problem z parktronikiem.
Kilka dni działał normalnie, od 2 dni szaleje. Najpierw problem występował po kilka sekund, teraz cały czas. Mianowicie po odpaleniu auta niezależnie czy wrzucę jedynkę czy wsteczny parktronic świeci przy czerwonym polu jakby za/przed autem była przeszkoda. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów wyłącza się. Oglądałem bezpieczniki pod maską i w bagażniku jednak wszystko wygląda okey.
Drugi dziwny objaw z jakim mam do czynienia to zamki. Po zamknięciu z pilota bądź ruszeniu, gdyż drzwi zamykają się automatycznie, siłowniki chodzą kilka razy w dół i górę. Dodatkowo problem jest czasami z przednimi drzwiami od pasażera - nie da się ich otworzyć z zewnątrz, mimo, że "cypelek" jest w górze. Dopiero otwarcie ich od środka umożliwia ich otwarcie.
Rozumiem, że po ruszeniu drzwi zamykają się pełniąc rolę "anty-napadu", drzwi jednak można otworzyć z zewnątrz, więc nie wiem czy to normalne, gdyż z Mercedesem wcześniej styczności nie miałem.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Wariujący parktronic i zamykanie drzwi
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:53
- VIN:
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Moglbys uzupelnic stopke o Vin lub ewentualnie model autka i jego rocznik.
Z tego co piszesz to masz uszkodzony ktorys z czujnikow parkowania. Podlaczenie pod SD powie prawde ktory to Zazwyczaj sa to styki na czujniku ktore dopada rdza lub luzne kontakowanie. Co do zamkow to hmmm. Temat rzeka i kazda W203 na to cierpi, predzej czy pozniej. Zakladam ze dzieje sie to z ejdnymi drzwiami, zajrzyj do dzialu zrob to sam i poczytak. Tak krotko jest uszkodzona sprezynka w zamku i w rezultacie zamek dziala jak maszyna do szycia.
Uzeplnij szybko stopke bo Cie inni zjada.
Z tego co piszesz to masz uszkodzony ktorys z czujnikow parkowania. Podlaczenie pod SD powie prawde ktory to Zazwyczaj sa to styki na czujniku ktore dopada rdza lub luzne kontakowanie. Co do zamkow to hmmm. Temat rzeka i kazda W203 na to cierpi, predzej czy pozniej. Zakladam ze dzieje sie to z ejdnymi drzwiami, zajrzyj do dzialu zrob to sam i poczytak. Tak krotko jest uszkodzona sprezynka w zamku i w rezultacie zamek dziala jak maszyna do szycia.
Uzeplnij szybko stopke bo Cie inni zjada.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2014, o 17:43 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:53
- VIN:
- Lokalizacja: Rybnik
Parktronik z przodu jest jakoś połączony z tylnym? Dziwne trochę dla mnie jest to, że gdyby to był jeden czujnik to nie działałby albo przód albo tył, a hurtowo się raczej nie psują.
Co do drzwi to objaw "maszyny do szycia" mam na przednich drzwiach - i od pasażera i od kierowcy, potem zobaczę czy z tyłu jest podobnie.
Podpis już uzupełniłem, dzięki za zwrócenie uwagi ; )
Co do drzwi to objaw "maszyny do szycia" mam na przednich drzwiach - i od pasażera i od kierowcy, potem zobaczę czy z tyłu jest podobnie.
Podpis już uzupełniłem, dzięki za zwrócenie uwagi ; )
W203 C180 2003r / VIN: WDB2032461F503633
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Po 1. W przywitalni kolega był ?
po 2. Szyjący centralny jest na forum opisany szczegówłowo.
po 3. co mają bezpieczniki do żle działającego parktronika ?
po 4. polecam podłączyć pojazd do SD .. ono prawdę Ci powie ..
Pozdrawiam .. Bardzo serdecznie pozdrawiam ...
po 2. Szyjący centralny jest na forum opisany szczegówłowo.
po 3. co mają bezpieczniki do żle działającego parktronika ?
po 4. polecam podłączyć pojazd do SD .. ono prawdę Ci powie ..
Pozdrawiam .. Bardzo serdecznie pozdrawiam ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Kolego to nie jest Volkswagaen ktory bedzie dzialal z jednym uszkodzonym czujnikiem. W PTS uszkodzony czujnik = wylaczonym system - CALKOWICIE. I tak sie wlasnie objawa uszkodzenie czujnika w PTS czyli piskiem, czerwone pole a na koncu sie wylacza
Edit@
Co do zamkow troche dziwne - moze sprzedawca je zmaienil heheh
Pdlaczenie pod SD wszystko Ci powie
Edit@
Co do zamkow troche dziwne - moze sprzedawca je zmaienil heheh
Pdlaczenie pod SD wszystko Ci powie
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2014, o 20:33 przez ktos92, łącznie zmieniany 2 razy.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002