wyciek z tylnego mostu

Moderator: Dziki Mar

szymon
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2007, o 14:21
VIN:
Lokalizacja: londyn

wyciek z tylnego mostu

Post autor: szymon »

mam problem z tylnym mostem dokladnie jest to wyciek z przekladni hipoidalnych,moze ktos wie czy jest to cos powaznego i jaka moze byc cena naprawy
mb c200kompresor rok2001
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Pewnie rozszczelniła sie obudowa :boisie:

Kupe roboty no to i pewnia koszta nie małe ale nie będę Cię straszył bo nie wiem
pasta00
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
VIN:
Lokalizacja: BIAŁOGARD

Post autor: pasta00 »

Niema co trzeba rozkrecic jeżeli robisz sam koszty będą małe uszczelka i specjalny silikon jak magik to trochę koszty. Zdaj się lepiej na magika pewniej i gwarancja jest... :tak:
piękna C klasa W203 CDI 220 2001r
Awatar użytkownika
Adi
VIP
Posty: 46
Rejestracja: 27 paź 2007, o 19:53
VIN:
Lokalizacja: Lünen

Post autor: Adi »

Witam Pierw zlokalizuj wyciek dokladnie wymyj wszystko i potem zobacz z kad to cieknie najczesciej padaja zimeringi na półosiach i olej rozlewa sie po calym dywsze:Mialem tez problem z tym Najlepiej kupic originaly niesa drogie koszt 2 szt 34,00 a wiadomo zawsze oryginal to original !
Wymiana to najlepiej z kanalu albo zwyżki bo musisz cale zawieszenie odkrecic zeby polosie z dyfra wybic
prawdopodobnie linke z reczbego tez musisz popuscic zeby wyjac poloskebo braknie ci 1cmi juz mamy problem stare zimeringi wyciagnac i nowe delikatnie wbic dla pewnosci na dobrym silikonie i calosc znowu skladac :Umnie pomoglo i nic sie niepoci ani nie kapie :haha:

Zycze powodzenia
Ps.A najlepiej to jeszcze odkrecic odpowiecznik z dyfra bo moze byc przytkany i to jest czesty powod wyciekow.Powodzenia jak sa warunki to da sie samemu wszystko zrobic :ok:
Mesiu C200cdi 2001r
szymon
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2007, o 14:21
VIN:
Lokalizacja: londyn

Post autor: szymon »

wielkie dzieki panowie za wasza pomoc
mb c200kompresor rok2001
yarek35
VIP
Posty: 55
Rejestracja: 19 sty 2009, o 17:02
VIN:
Lokalizacja: Konin

Post autor: yarek35 »

Witam

Też mam wyciek z tylnego mostu na razie nie wiem dokładnie z którego miejsca. Gdzie znajduje się odopowietrznik w tylnym moście wpierw tam sprawdzę może jest przytkany i to jest przyczyna oby.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-02-19, 13:03 ]
Witam

Ponawiam
yarek35 pozdrawia wszystkich miłośników W203
W203 220 CDI 2001r.
Getronics
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 16 sty 2012, o 23:13
VIN:
Lokalizacja: UK

Post autor: Getronics »

Panowie a co jeśli cieknie z samego odpowietrzenia?
Pytam bo zauważyłem wyciek z mostu gdzieś z góry. Więc kupiłem nowy olej pastę uszczelniającą i zabrałem się za wyciąganie dyfra. Jak popuściłem dyfer zauważyłem że nie leci z powodu rozszczelnienia jak przypuszczałem tylko z odpowietrznika. Postanowiłem umyć całość i zalałem nowy olej. Pytania czy będzie lecieć dalej i dlaczego leje z odpowietrzenia?
Z góry dziękuję za sugestie.
Pozdrawiam.
W203 C240 ASB 2000 Elegance

W203 C220 CDI ASB 2003 Avantgarde
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Getronics pisze: Pytania czy będzie lecieć dalej i dlaczego leje z odpowietrzenia?
Jak będzie ciec to go wymień, prawdopodobnie uległ uszkodzeniu. Jak sama nazwa mówi powinien puszczać powietrze, a nie olej. Występuje jako część zamienna.
ML W164 350
Opel Ampera
Getronics
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 16 sty 2012, o 23:13
VIN:
Lokalizacja: UK

Post autor: Getronics »

Dzięki. Za tydzień sprawdzę czy leci i jeśli tak to wymienię to ustrojstwo.
Dzięki za zainteresowanie.
W203 C240 ASB 2000 Elegance

W203 C220 CDI ASB 2003 Avantgarde
wilkm09
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 17 kwie 2011, o 17:32
VIN:
Lokalizacja: Kazimierza

Post autor: wilkm09 »

witam mam wyciek z mostu. Cieknie Uszczelnienie w miejscu gdzie wchodzi wał. Moje pytanie jest takie czy muszę wyjąć cały dyfer do tego czy tylko odkręcić wał ?
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

wilkm09 pisze:czy tylko odkręcić wał ?

Uszczelnienie wałka atakującego wymienia się bez demontażu dyferencjału.


WAŻNE!

To jest robota dla doświadczonego mechanika, który wie co robi.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
wilkm09
VIP
Posty: 37
Rejestracja: 17 kwie 2011, o 17:32
VIN:
Lokalizacja: Kazimierza

Post autor: wilkm09 »

Tz. na co trzeba uwagę zwracać? i ile oleju tam wchodzi? bo chciałbym od razu zmienić
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Tz. na co trzeba uwagę zwracać?


Jeżeli zadajesz takie pytanie, to znaczy, że ta robota nie jest dla Ciebie.


Poszukaj ogarniętego mechanika i będziesz miał z głowy.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
malmo221
Użytkownik
Posty: 90
Rejestracja: 15 paź 2009, o 19:16
VIN:
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: malmo221 »

nie chce sam ale nie chce tez żeby mechanik spaprał wiec wole wiedzieć o może być ważne
C Sport Coupe 2,2CDI 2001
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Ważne jest to, aby zachować pierwotne naprężenie łożysk wałka atakującego.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”