Wskaźnik paliwa nie żyje...
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 paź 2008, o 16:08
- VIN:
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Wrocław
Wskaźnik paliwa nie żyje...
Witam,
mam pytanie do kolegów...zakupiłem w203 c200 2000r. nie działa wskaźnik paliwa tzw. cały czas poniżej "zera" .sprzedawa mówił, że zawiesił się pływak...rozkręciłem oba są OK. poza tym jak się rusza pływakiem to zmienia się opór prądu jak mierzyłem wiec nie wiem... po zmostkowaniu wtyczki wskaźnik się nie rusza.
mam pytanie do kolegów...zakupiłem w203 c200 2000r. nie działa wskaźnik paliwa tzw. cały czas poniżej "zera" .sprzedawa mówił, że zawiesił się pływak...rozkręciłem oba są OK. poza tym jak się rusza pływakiem to zmienia się opór prądu jak mierzyłem wiec nie wiem... po zmostkowaniu wtyczki wskaźnik się nie rusza.
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- p4ul
- VIP
- Posty: 206
- Rejestracja: 4 sty 2008, o 18:06
- VIN: WDB2030611F049207
- Lokalizacja: Ostróda
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 paź 2008, o 16:08
- VIN:
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Wrocław
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 paź 2008, o 16:08
- VIN:
- Lokalizacja: Nowa Ruda/Wrocław
- bartek137
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 20 gru 2009, o 11:52
- VIN:
- Lokalizacja: Gliwice
Po długiej przerwie związanej z bezawaryjnością Mercedesa wracam tutaj aby przedstawić mój problem, który pojawił się wczoraj. Odświeżam stary temat.
Jade autem, wskaźnik paliwa miedzy rezerwa a 1/4, auto gaśnie i nie odpala. Brak paliwa. Dopchałem na stacje, zatankowałem i pojechałem dalej. Drugi dzień - to samo. Prawie 1/4 w baku a zgasł z powodu braku paliwa. Dolałem 20l i mam ponad 1/2. Wskaźnik paliwa na pewno nie działa poprawnie. Zauważyłem też, ze od wczoraj jak otwieram bagażnik, to zatrzask w zamku bagażnika odskakuje po 4 razy, wariuje - tak samo jak wskaźnik poziomu paliwa. Proszę o pomoc, każda informacja się przyda! Pozdrawiam!
(Jeżeli w jakimś temacie sprawa już była rozwiązana to przepraszam, szukałem ale nic nie znalazłem, może źle szukałem!)
Jade autem, wskaźnik paliwa miedzy rezerwa a 1/4, auto gaśnie i nie odpala. Brak paliwa. Dopchałem na stacje, zatankowałem i pojechałem dalej. Drugi dzień - to samo. Prawie 1/4 w baku a zgasł z powodu braku paliwa. Dolałem 20l i mam ponad 1/2. Wskaźnik paliwa na pewno nie działa poprawnie. Zauważyłem też, ze od wczoraj jak otwieram bagażnik, to zatrzask w zamku bagażnika odskakuje po 4 razy, wariuje - tak samo jak wskaźnik poziomu paliwa. Proszę o pomoc, każda informacja się przyda! Pozdrawiam!
(Jeżeli w jakimś temacie sprawa już była rozwiązana to przepraszam, szukałem ale nic nie znalazłem, może źle szukałem!)
C200 KOMPRESSOR 00'
-
- VIP
- Posty: 98
- Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
- VIN: WDB2030351A335004
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: okolice Gdańska
Witajcie koledzy.
W moim aucie jak w temacie - wskaźnik paliwa nie żyje. Podczas jazdy gdy w paliwa było 1/4 zbiornika dosłownie w jednej chwili wskaźnik opadł do zera i już nie chce się podnieśc. Teraz tylko tak jak u autora tematu - przed rozruchem zapala się żółta lampka rezerwy po rozruchu gaśnie a wskaźnik stoi w miejscu. Wczoraj dzwoniłem do serwisu MB i pan mi powiedział że to czujnik poziomu paliwa. Po podaniu numeru VIN okazało się, że ten czujnik w moim aucie jest integralną częścią pompy (cena 1150 + 350 robocizna). Trochę posmutniałem po tej rozmowie.
Drodzy koledzy, czy ktoś z was miał podobny przypadek a może ktoś wie co można by było sprawdzic we własnym zakresie zanim wymienię całą pompę.
W moim aucie jak w temacie - wskaźnik paliwa nie żyje. Podczas jazdy gdy w paliwa było 1/4 zbiornika dosłownie w jednej chwili wskaźnik opadł do zera i już nie chce się podnieśc. Teraz tylko tak jak u autora tematu - przed rozruchem zapala się żółta lampka rezerwy po rozruchu gaśnie a wskaźnik stoi w miejscu. Wczoraj dzwoniłem do serwisu MB i pan mi powiedział że to czujnik poziomu paliwa. Po podaniu numeru VIN okazało się, że ten czujnik w moim aucie jest integralną częścią pompy (cena 1150 + 350 robocizna). Trochę posmutniałem po tej rozmowie.
Drodzy koledzy, czy ktoś z was miał podobny przypadek a może ktoś wie co można by było sprawdzic we własnym zakresie zanim wymienię całą pompę.
C240 4matic 2004r automatic - USA
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Możesz sam sprawdzić demontując z prawej komory zbiornika pompę, może zawiesił ci się pływak. W załączniku rysunek poglądowy pompa poz.110.umwp pisze: może ktoś wie co można by było sprawdzic we własnym zakresie zanim wymienię całą pompę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: okolice Gdańska
Dzięki kolego pleban
Właśnie wróciłem po sprawdzeniu tak jak mówiłeś. Pływak Przy był samej powierzchni ale dziwi mnie że w tym zbiorniku było full paliwa pomimo tego że ostatnie wskazanie było 1/4 i do tego jeszcze trochę jeździłem. Czy ten drugi zbiornik za kierowcą jest większy Co mam dalej robic?
Właśnie wróciłem po sprawdzeniu tak jak mówiłeś. Pływak Przy był samej powierzchni ale dziwi mnie że w tym zbiorniku było full paliwa pomimo tego że ostatnie wskazanie było 1/4 i do tego jeszcze trochę jeździłem. Czy ten drugi zbiornik za kierowcą jest większy Co mam dalej robic?
C240 4matic 2004r automatic - USA
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Podejrzewam, że paliwo nie jest przepompowywane z prawej na lewą komorę. W prawej komorze jest pompa odpowiedzialna za podanie paliwa do listwy wtryskiwaczy i do przepompowywania paliwa, w lewej komorze jest pływak, który jest odpowiedzialny za sterowanie przepływu paliwa, sprawdź lewą komorę czy dobrze działa pływak. Na załączonym rysunku poz.120. W załącznikach zdjęcia obydwu elementów.umwp pisze:ostatnie wskazanie było 1/4 i do tego jeszcze trochę jeździłem. Czy ten drugi zbiornik za kierowcą jest większy Co mam dalej robic?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2013, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: okolice Gdańska
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 gru 2013, o 11:30
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Witam
Ja w swoim mam taki problem iż również nie działa mi wskaźnik paliwa jest na samym dole i cały czas świeci się rezerwa strasznie denerwujące. Czynności jakie zrobiłem to sprawdziłem zbiorniki w obydwu jest paliwo (zatankowane do pełna), pływaki działają, po podpięciu SD wyszło że jest uszkodzony moduł sam z tyłu. Moduły pasujące to:
203 545 47 01
203 545 32 01
209 545 07 01
209 545 01 01
002 545 97 01
I tutaj mam pytanie czy jest jakaś możliwość naprawy modułu sam z tyłu, czy jest jakiś magik który naprawia takie rzeczy i czy na pewno muszę go wymieniać?
A może ktoś z Was ma taki moduł do sprzedania w przystępnej cenie
Ja w swoim mam taki problem iż również nie działa mi wskaźnik paliwa jest na samym dole i cały czas świeci się rezerwa strasznie denerwujące. Czynności jakie zrobiłem to sprawdziłem zbiorniki w obydwu jest paliwo (zatankowane do pełna), pływaki działają, po podpięciu SD wyszło że jest uszkodzony moduł sam z tyłu. Moduły pasujące to:
203 545 47 01
203 545 32 01
209 545 07 01
209 545 01 01
002 545 97 01
I tutaj mam pytanie czy jest jakaś możliwość naprawy modułu sam z tyłu, czy jest jakiś magik który naprawia takie rzeczy i czy na pewno muszę go wymieniać?
A może ktoś z Was ma taki moduł do sprzedania w przystępnej cenie