nie działa spryskiwacz
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 maja 2010, o 20:36
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
nie działa spryskiwacz
Witam. Padł spryskiwacz przedniej szyby,wycieraczki działają, spryskiwacz reflektorów też działa, bezpieczniki są dobre. Przeczytałem już wszystkie wątki na forum ale to przeważnie same domysły wszyscy mają, czy ktoś z kolegów miał taki przypadek i go rozwiązał. Jeszcze pytanie czy spryskiwacz od szyby i lamp to jest ten sam czy są dwa różne i czy na ( SD) pokaże przyczynę. Pozdrawiam Wszystkich.....
VIN WDB2030161A416666
w203 2,7cdi 2002r.
w203 2,7cdi 2002r.
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Zainwestuj w zawór zwrotny, który często zawodzi i wepnij go w przewód spryskiwaczy przedniej szyby i problem zniknie. Na forum był taki temat, podobno jak silniczek nie wyczuje oporu to przestaje pompować. Zwróć uwagę czy jak kilka razy naciśniesz i zadziała, to znaczy że silniczek jest ok, tylko brak tego zaworka. W ASO kosztuje ok 10 zł.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, o 21:19 przez adaśko, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
-
- VIP
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 maja 2010, o 20:36
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 97
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Witam, sam sobie odpowiedziałeś. Wymień pompkę spryskiwaczy i będzie OK. Jak nie jesteś pewien to można jeszcze sprawdzić czy dochodzi do niej zasilanie, ale to wszystko po zdjęciu koła, demontażu osłony i wyjęciu pompki. Tylko nie kupuj używanej, nowe zamienniki nie są takie drogie.
C 200 Kompresor. 1,8 .-163KM. 2002/2003r. Sedan
-
- VIP
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 maja 2010, o 20:36
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 41
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 10:22
- VIN:
- Lokalizacja: Siedlce
-
- expert
- Posty: 2754
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Stolarz13
- Użytkownik
- Posty: 181
- Rejestracja: 10 paź 2010, o 12:42
- VIN:
- Lokalizacja: Gostynin/Warszawa
A jak już wątek się toczy, to mam pytanie czy problem z zaworkiem też dotyczy szyby tylnej, bo mi ostatnio spryskiwacz odmówił posłuszeństwa, ale nie miałem jeszcze czasu zajrzeć jaka jest przyczyna?
Pompka jest jedna? czy jest oddzielna na przód i oddzielna na tył?
PZDR
Stolarz
Pompka jest jedna? czy jest oddzielna na przód i oddzielna na tył?
PZDR
Stolarz
MB 220CDI kombi Avantgarde 2004r. Lift
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
A wszystkie pompki na zbiorniku płynu...... za plastikowym przednim zakolem po lewej stronie
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 502
- Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Niekoniecznie - bo jak się rurka wewnątrz osi się urwała to traci szczelność i płyn się cofa.Stolarz13 pisze:A jak już wątek się toczy, to mam pytanie czy problem z zaworkiem też dotyczy szyby tylnej, bo mi ostatnio spryskiwacz odmówił posłuszeństwa, ale nie miałem jeszcze czasu zajrzeć jaka jest przyczyna?
Pompka jest jedna? czy jest oddzielna na przód i oddzielna na tył?
PZDR
Stolarz
Na przednie pomorze zaworek - najtańsze rozwiązanie, bo problem może leżeć w dyszach przednich ( podobno mają one zaworki ) lub pompce. Oba elementy nie są tanie.
Z tyłu to dodatkowo to co napisałem wyżej - łatwo to zdiagnozować, bo wtedy dysza kręci się razem z wycieraczką ( a powinna stać w miejscu).
Mb sprzedany
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 sie 2015, o 20:01
- VIN:
- Lokalizacja: Blackpool UK
Witam mam podobny problem z nie dzialajacym spryskiwaczem szyby
silnik jak podlaczylem na krotko dziala
silniczek od xsenononow dzialaja
napiecie na kosce silniczka od szyb 11,6 pytalem elektronika i mowila ze jest sterowany masa i musi byc gdzies bezpiecznik ale wszystkie bezpieczniki sa ok jakeis pomysly ? mysle ze moze byc gdzies problem z sygnalem pomiedzy przelacznikiem a comem
nie wiem czy ma to cos wspolnego ale ladowanie ktore pokazuje mi sie na liczniku jest na wolnych obrotach 13,8 a przy wyzszych podchodzi do 14,4 niby nie jest zle ale sam juz niewiem co moze byc moj pierwszy mietek wiec troche nie ogarniam go jeszcze
silnik jak podlaczylem na krotko dziala
silniczek od xsenononow dzialaja
napiecie na kosce silniczka od szyb 11,6 pytalem elektronika i mowila ze jest sterowany masa i musi byc gdzies bezpiecznik ale wszystkie bezpieczniki sa ok jakeis pomysly ? mysle ze moze byc gdzies problem z sygnalem pomiedzy przelacznikiem a comem
nie wiem czy ma to cos wspolnego ale ladowanie ktore pokazuje mi sie na liczniku jest na wolnych obrotach 13,8 a przy wyzszych podchodzi do 14,4 niby nie jest zle ale sam juz niewiem co moze byc moj pierwszy mietek wiec troche nie ogarniam go jeszcze
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, o 22:57 przez Piting, łącznie zmieniany 1 raz.
Mieczysław w203 coupe 2004
VIN WDB2037462A631858
VIN WDB2037462A631858
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Nic nie zrozumiałem. Proszę przeczytać regulamin i mimo wszystko pisać po Polsku.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne