kontrolka alternator/akumulator
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 sie 2015, o 15:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zdzieszowice
kontrolka alternator/akumulator
witam. mam problem z kontrolka alternator/akumulator, ktora pojawia sie na czerwono. caly czas miga. kiedys tak bylo i znajomy mechanik mi to sprawdzal ale nic nie znalazl. "pomaca" wszystkie przewody, pomierzyl napiecie i problem sam zniknal. dodam, ze wszystko dziala jak nalezy, caly prad itp. teraz zaczelo sie tak dziac po mocnym szarpniecu auta, gdy brat odpalil auto na biegu bez sprzegla. czy moglo sie cos poluzowac na przewodach i gdzie jest alternator w moim aucie, ewentualnie ponoc ma on 2 akumulatory. z gory dzieki za pomoc. mercedes c220 coupe 2003 r.
mercedes C220 2.2 coupe 2003r.
WDB2037061A517222
WDB2037061A517222
- krzys86
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: S-rz
-
- VIP
- Posty: 185
- Rejestracja: 31 sie 2015, o 23:06
- VIN: WME01MC011H122552
- Lokalizacja: Józefosław
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 sie 2015, o 15:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Do warsztatu. Chyba że lubisz niespodzianki na drodze. Chłodzony alternator to zaleta . Jest bardziej wydajny.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- krzys86
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
- VIN:
- Lokalizacja: S-rz
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 sie 2015, o 15:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Re: kontrolka alternator/akumulator
Świetny mechanik ale grunt, że znajomy. Przewody tak same z siebie się nie luzują z dnia na dzień nawet jak autem szarpnie.bany2408 pisze:witam. mam problem z kontrolka alternator/akumulator, ktora pojawia sie na czerwono. caly czas miga. kiedys tak bylo i znajomy mechanik mi to sprawdzal ale nic nie znalazl. "pomaca" wszystkie przewody, pomierzyl napiecie i problem sam zniknal. dodam, ze wszystko dziala jak nalezy, caly prad itp. teraz zaczelo sie tak dziac po mocnym szarpniecu auta, gdy brat odpalil auto na biegu bez sprzegla. czy moglo sie cos poluzowac na przewodach i gdzie jest alternator w moim aucie, ewentualnie ponoc ma on 2 akumulatory. z gory dzieki za pomoc. mercedes c220 coupe 2003 r.
CL203 WDB2037461A802397
- ArturA6
- Użytkownik
- Posty: 171
- Rejestracja: 30 sie 2015, o 21:17
- VIN:
- Lokalizacja: Piaseczno
Mam u siebie raz na jakiś czas komunikat alternatora. Pojawia się przy pierwszym odpaleniu jak auto stoi kilka dni, a po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok, tzn. brak błędów. Zaczęło się to dziać jak zrobiło się wilgotne powietrze, a teraz przy tych minimalnych przymrozkach i postoju ponad tygodniowym wyrzuciło komunikat i dodatkowo informację na radio, że zbyt niski poziom napięcia i system wyłączy się. Oczywiście wszystko za chwilę wróciło do normy. Akumulator wymieniany w tamtym roku. Dodam, że komunikaty zaczęły pojawiać się po wymianie rozrządu, który akurat zbiegł się z nastaniem chłodniejszych dni, więc nie wiem czy to może mieć związek, tzn. jakieś niedokręcenie alternatora,małe naciągnięcie paska ... Wczoraj włączyłem ukryte menu, gdzie można odczytać napięcie akumulatora i pokazywało mi na zgaszonym silniku 12.9-12,5 V (przy włączonym radio i światłach). Co może powodować ten błąd?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, o 14:09 przez ArturA6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes C180 Kompressor CLASSIC 143 KM kombi 2004 r.
WDB2032461F600239
WDB2032461F600239
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
- ArturA6
- Użytkownik
- Posty: 171
- Rejestracja: 30 sie 2015, o 21:17
- VIN:
- Lokalizacja: Piaseczno
-
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Wrocław
ArturA6, a możesz odstawić auto do jakiegos ciepłego garazu albo galerii handlowej gdzie jest cieplej i nie ma tyle wilgoci i zobaczyć czy problem będzie nadal występował ? Mam jakieś dziwne przeczucie że tutaj to może być kluczem do sukcesu.
Co do rozrządu alternator się ściąga, ale jego montaż jest prosty wiec to raczej nie powinien być problem dla kogoś kto się bierze za wymianę łańcucha. Napięcia są prawidłowe łącznie z tym 10.1V przy odpaleniu które wzrasta potem w okolice 14-14.4
Co do rozrządu alternator się ściąga, ale jego montaż jest prosty wiec to raczej nie powinien być problem dla kogoś kto się bierze za wymianę łańcucha. Napięcia są prawidłowe łącznie z tym 10.1V przy odpaleniu które wzrasta potem w okolice 14-14.4
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.
- ArturA6
- Użytkownik
- Posty: 171
- Rejestracja: 30 sie 2015, o 21:17
- VIN:
- Lokalizacja: Piaseczno
-
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Wrocław