HAMULEC ROBOCZY

Moderator: Dziki Mar

swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

Witam od paru dni jestem posiadaczem Mietka w203 2,7cdi rok 2001. Poprzedni właściciel mówił , że w mrozach coś mu strzeliło w tylnym kole i nie ma hamulca ręcznego jak przyciskam to pedał idzie do samego końca bez oporu a mi się wydaje , że jedna strona delikatnie trzyma ktoś ma jakiś pomysł czy są zestawy naprawcze czy od razu do mechanika?
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: Smart »

Przeczytaj ten temat ... hamulec-reczny-prosze-o-porade-vt3165.html . :ok:
CL203 WDB2037461A802397
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

Przeczytałem i jutro zobaczę napinacz pod kanapą. Problem polega na tym , że awaria nie wystąpiła za moich czasów tylko za czasów byłego właściciela i wiecie jak to jest kiedy ktoś ci opowiada jak było a są jakieś zestawy naprawcze do tarczo - bębna ?
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: Smart »

Pogrzeb co i jak ... a potem po Twoim vinie się sprawdzi i jak coś oraz dostaniesz dokładne numery OEM, konkretnych części. :ok:
CL203 WDB2037461A802397
Falcon
VIP
Posty: 185
Rejestracja: 31 sie 2015, o 23:06
VIN: WME01MC011H122552
Lokalizacja: Józefosław

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: Falcon »

swiezytczew pisze:a są jakieś zestawy naprawcze do tarczo - bębna ?
Tak - wszystko można dokupić w zamienniku i ceny przyzwoite
U mnie menda prawa linka wypinała sie pod siedzeniem i znikał ręczny - za którymś kolejnym razem jak musiałem ją znowu założyć to zabezpieczyłem zwykłą trytką żeby siedziała na miejscu i teraz jest spokój
Smart 0,8 CDI 2002
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

Oki dzięki za info popołudniu zobaczę i dam znak jak poszło
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: jarod32 »

Też obstawiam wypięcie / zerwanie jednej z linek
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

zapomniałem dodać ,że wyskakuje mi taki komunikat BRAKE LINING WEAR VISIT WORKSHOP
to może być wypięcie linki pod siedzeniem czy od razu kupować nowe okładziny?
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: jarod32 »

Raczej klocki ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

a w garażu sobie poradzę posiadając średnią wiedzę na ten temat mechaniki i podstawowe klucze? bo gościu mówił , że poszło mu podczas mrozów jak miał go zostawione trzy dni na ręcznym
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: jarod32 »

Poczytaj na forum tematy o ręcznym / nożnym i powinieneś ogarnąć . Pamiętaj , że jeśli idzie o klocki , czujniki masz zdaje się z przodu i z tyłu pojazdu, też są do wymiany .. w sensie klocki i czujniki .. sprawdź tylko czy przód czy tył .. Chyba zbyt nie namotałem ? ;)
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

nie spoko wjadę do garażu zdejmę koła i zobaczę jak wyglądają klocki dzięki jak coś wyślę to się odezwe
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
swiezytczew
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:25
VIN:

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: swiezytczew »

Wczoraj wjechałem do garażu linki napinacza na miejscu trochę podciągnąłem ręczny i trzyma delikatnie. Jednak czeka mnie grubsza wymiana
VIN WDB2032161f205829
2,7 CDI Avangarde
MZ TS 250/1 1954roku
W202 1,8 B 1998 rok - ŻONY
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: krzymech »

Podnies koła do góry wykręcić trzeba jedna śrubę długi płaski śrubokręt i regulator i sobie wyregulujesz
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
Falcon
VIP
Posty: 185
Rejestracja: 31 sie 2015, o 23:06
VIN: WME01MC011H122552
Lokalizacja: Józefosław

Re: HAMULEC ROBOCZY

Post autor: Falcon »

krzymech pisze:Podnies koła do góry wykręcić trzeba jedna śrubę długi płaski śrubokręt i regulator i sobie wyregulujesz
Ale najpierw odpuść do końca linki , pózniej tak jak kolega pisze w tarczobębnach regulator do obcierki i pozniej reszte linkami. JA bym rozebrał i zajrzał czy nie oberwało okładziny - może dlatego zbrakło nagle regulacji.

U mnie przestało tyrkotac przy zaciąganiu ręcznego ale hamulec trzyma bez problemu - zebatka padła ????
Smart 0,8 CDI 2002
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”