Czy ktoś już tak miał? Ruchomy przełącznik kierunków.
: 23 paź 2016, o 21:23
Witam szanownych kolegów.
W trakcie jazdy zauważyłem, że przy włączaniu kierunkowskazu, cały przełącznik zespolony dostał jakby luzu i mogę go łatwo okręcać wokół drążka kierowniczego. Po rozkręceniu i zdemontowaniu przełącznika, cały aluminiowy element który zaznaczyłem na zdjęciu strzałką, jest ruchomy i mogę go trochę obracać, a do niego jest przykręcony cały przełącznik. Czy jest jakaś możliwość zamocowania go na sztywno, może tam coś jest do dokręcenia. Nie chcę nic kombinować na siłę bo mogę coś bezpowrotnie uszkodzić.
Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś doradzić, będę wdzięczny.
Pozdrawiam.
p.s. Dodam, że przy okazji demontażu przełącznika rozebrałem go na czynniki pierwsze i zlutowałem zerwany przewód (niebieski) odpowiadający za pracę wycieraczek.
W trakcie jazdy zauważyłem, że przy włączaniu kierunkowskazu, cały przełącznik zespolony dostał jakby luzu i mogę go łatwo okręcać wokół drążka kierowniczego. Po rozkręceniu i zdemontowaniu przełącznika, cały aluminiowy element który zaznaczyłem na zdjęciu strzałką, jest ruchomy i mogę go trochę obracać, a do niego jest przykręcony cały przełącznik. Czy jest jakaś możliwość zamocowania go na sztywno, może tam coś jest do dokręcenia. Nie chcę nic kombinować na siłę bo mogę coś bezpowrotnie uszkodzić.
Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś doradzić, będę wdzięczny.
Pozdrawiam.
p.s. Dodam, że przy okazji demontażu przełącznika rozebrałem go na czynniki pierwsze i zlutowałem zerwany przewód (niebieski) odpowiadający za pracę wycieraczek.