: 20 wrz 2015, o 16:41
A jest coś takiego? Zawsze myślałem że sanki to tylko z tyłusupi pisze:Sprawdź jeszcze stan i mocowanie sanek przednich.
Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)
https://w203.pl/
A jest coś takiego? Zawsze myślałem że sanki to tylko z tyłusupi pisze:Sprawdź jeszcze stan i mocowanie sanek przednich.
Odkładnie tak jak smart mówisz. Jeżeli sprężyny z przodu są po dużym przelocie jest możliwe aby jedna strona była bardziej wypracowana, i tak jak smart mówisz, nie ocenisz tego na oko, czasem nawet na przyżadach jest ciężkoSmart pisze:Nie musza być pęknięte żeby jedna powodwała ściąganie. Wystarczy, że jedna jest bardziej wypracowana a zazwyczaj to ta od strony krawężnika czyli gorszej strony jezdni i dlatego Ktosia ściagalo na lewo a u nas większość na prawo. Tego gołym okiem się nie da teges a nawet na przyrządach bywa różnie. Jeśli to sprężyna jest przyczyną.
po Twoim VIN ma to nr A 203 628 06 57Jacon pisze:A jest coś takiego?
Kolokwialne określenie strony jezdni bogatej w dziury, nierównosci czy spływy kanalizacyje w porównaniu z innymi jej częściami itp. zwłaszcza w infrastrukturze miejskiej i dróg krajowych przy ich krawędziach. U Ktosia jest ruch lewostronny a u nas prawostronny.supi pisze:Co ma krawężniki wspólnego?
Niestety nie zawsze.supi pisze:Poza tym jak jedna byłaby uklepana bardziej, to by krzywo stał na równym.
Dobry pomysł tylko po takim zabiegu trzeba zrobić geometrię najpierw i przy geometii nie widać wypracowania sprężyny. Po wymianie amorów można spróbować robiąc test na przykład, na stacji diagnostycznej amorów i wtedy zauważyć różnicę na stronach w skoku ale będzie tak minimana zazwyczaj, że diagnosta określi ją jako normę i lipa a 203 ma bardzo wrażliwe zawieszenie z przodu na każde odstępstwo. Może ściagać.supi pisze:Poza tym może je zamieniać stronami i zobaczyć czy idzie w druga stronę........
Absurdalnie jak ktoś wątpi, że sprężyna może się wypracować widać to w temacie koszty napraw, gdzie wkleiłem foty z badania technicznego, potem wymieniłem sprężyny tył, potem kolejne badanie techniczne po roku gdzie wkleiłem focie i jeśli dobrze pamiętam, charakterystyka zawieszenia przy skoku amora z tyłu się znacznie poprawiła a przecież samochód przejechał w między czasie kilkanaście tysięcy kilometrów.ktos92 pisze:Odkładnie tak jak smart mówisz. Jeżeli sprężyny z przodu są po dużym przelocie jest możliwe aby jedna strona była bardziej wypracowana, i tak jak smart mówisz, nie ocenisz tego na oko, czasem nawet na przyżadach jest ciężko
przy fabrycznych.... e tamSmart pisze:po takim zabiegu trzeba zrobić geometrię
znaczy "od nowa Polska Ludowa"Smart pisze:Kolokwialne określenie strony jezdni bogatej w dziury, nierównosci czy spływy kanalizacyje w porównaniu z innymi jej częściami itp. zwłaszcza w infrastrukturze miejskiej i dróg krajowych przy ich krawędziach. U Ktosia jest ruch lewostronny a u nas prawostronny.
.Smart pisze: Ciekaw jestem zakończenia sprawy.
Pewnie chodzi o kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (lub koła jak kto woli).mechatronik pisze:chodzi o ustawienie przesuniecia wzgledem siebie kol przednich.