Strona 12 z 15

: 23 mar 2014, o 07:02
autor: art-fot
kupiłem nowe w rozmiarze 16, cztery takie same szerokości

Bridgestone Potenza Adrenalin RE002

Wady: są głośniejsze od moich poprzednich Uniroyal RainExpert

Co do innych rzeczy się nie wypowiem, bo za krótko użytkuję.

W recenzjach chwalą je za właściwości trakcyjne.... Zobaczymy.

Ale trochę szumią.

: 23 mar 2014, o 08:16
autor: jarod32
A ja odbiłem od planowanych krajowych a zakupiłem Hankook t425 ... Po kilku dniach eksploatacji -zachowują się tak jak powinny , czyli nie irytują , nie przykuwają uwagi .. są , spełniają swoje zadanie i nie muszę o nich myśleć ..
PS. W galerii dodałem foto Miećki na wymienionym ogumieniu i felgach ..

PS.. chyba trzeba się okleić tymi forumowymi naklejkami, bo są widzę ludzie z okolicy a ja nawet nie wiem komu mrugnąć :D A tu sąsiad widzę :D

: 23 mar 2014, o 11:53
autor: lukasz1212g
Ja również podłączę się pod temat. W mojej Melanii zauważyłem że prawie całe osłony dolne nadkola prawego jak i lewego mam zdarte do zera które kwalifikują się do wymiany lub to co po nich zostało. Opony jeszcze zimowe 205/55r16 gdyż na takich nabyłem auto. Opony przedniej osi bardzo blisko przylegają do nadkoli od strony zderzaka. Czy letnie może nabyć o niższym profilu np. 205/50 R16?.

: 23 mar 2014, o 11:59
autor: Smart
lukasz1212g pisze:Ja również podłączę się pod temat. W mojej Melanii zauważyłem że prawie całe osłony dolne nadkola prawego jak i lewego mam zdarte do zera które kwalifikują się do wymiany lub to co po nich zostało. Opony jeszcze zimowe 205/55r16 gdyż na takich nabyłem auto. Opony przedniej osi bardzo blisko przylegają do nadkoli od strony zderzaka. Czy letnie może nabyć o niższym profilu np. 205/50 R16?.
A jakie masz felgi w sensie rozmiaru, bo pierwsze słyszę, żeby na prawidłowych rozmiarach coś zdzierało nawet mając założone na ORI dystanse, więc ... może szkoda kombinować z oponami jeśli w domyśle problem jest w rozmiarze felgi i jak domniemuję w ET ? :mysli:

: 23 mar 2014, o 12:54
autor: adaśko
A jakie masz felgi w sensie rozmiaru, bo pierwsze słyszę, żeby na prawidłowych rozmiarach coś zdzierało nawet mając założone na ORI dystanse, więc ... może szkoda kombinować z oponami jeśli w domyśle problem jest w rozmiarze felgi i jak domniemuję w ET ? :mysli:
Albo brak paru kołków i śrub trzymających osłonę i pod wpływem dużej prędkości pęd powietrza je po prostu dopycha do opon i zdziera.

: 23 mar 2014, o 13:10
autor: jarod32
A może sprężyny siedzą ? może ktoś kiedyś obniżył auto ?? Wiele pytań ...

: 23 mar 2014, o 17:08
autor: lukasz1212g
Niedziela, niedzielą ale czego nie robi się dla Melanii i sprawdziłem.
Alufelgi to oryginały Mercedes o numerach seryjnych: 2034010302 a rozstaw to 7Jx16 H2 ET37. W przywitalni dodałem parę fotek Melanii.
Nadmieniam że założone są jakieś zimowe opony EQUIPE S810 w rozmiarze 205/55 R16. Poprzedni właściciel mówił że są to nalewki. Może ktoś wcześniej pobawił się w zakładanie ciut wyższych i tak się stało po przejechaniu paru kilometrów. Założę nowe nadkola i zobaczę co będzie się działo lecz chciałem doprecyzować przed założeniem opon letnich które mam MICHELIN Energy Saver 205/55 R16 .

: 23 mar 2014, o 17:14
autor: jarod32
T
lukasz1212g pisze:MICHELIN Energy Saver 205/55 R16 .
Jest to standardowy rozmiar w naszych :mb:

: 23 mar 2014, o 17:22
autor: Smart
Przy feldze 7Jx16 ET 37 Elnath, bo taką masz według numeru i oponie 205/55/16, w nadkolu jest masa miejsca z przodu a z tyłu to już nie powiem i nie wydaje mi się, jak sugeruja dwaj koledzy wyżej czyli zły montaż nadkola chyba, że jakies kompletne ekstremum na patyk czy obniżone sprężyny, też chyba ekstremalnie, mogły mieć wpływ przy tym rozmiarze na obcieranie czy wytarcie nadkoli. Dość, że przy większej średnicy felgi czyli 17 i 18 cali mieszczą się w nich niemlże walce i nic nie obciera. Myślę, że ktoś kiedyś zastosował diametralnie nieprawidłowy rozmiar opon i felg i może wtedy ale z całą pewnością na nominale czyli jak w pierwszym wierszu tej wypowiedzi obcierać nic nie będzie na 100% (chyba, że auto jest jakieś krzywe po dzwonie czy jak ale to już margines).

Zamocuj prawidłowo nowe nadkola i szerokości bez obaw. :tak:

: 24 mar 2014, o 08:32
autor: rocket
Dziekuję wszystkim za opinię,

wybór padł na Yokohamę, chyba że z jakiś przyczyn nie dojadą to Dunlop Sp SportMaxx RT.
Muszę założyć 4x 225/45/17 ponieważ poprzedniemu właścicielowi w ASO sprzedali taki felg model jak ma mrbraindeath, ale wszystkie 7,5. Te z pierwszego montażu mam 7,5 i 8,5, ale mniej mi się podobają i zimówki na nich jeżdzą. Dam znać jak się sprawdzają.

lukaszpoznań1 podziel się opinią po sezonie jak wyglądają te CSC5.

Pozdrawiam.

: 24 mar 2014, o 08:40
autor: mrbraindeath
Tak jak sprzedali, moze byc :P 4x 7,5J w tych felgach jest calkowicie dopuszczone wedlug MB i przewaznie sprzedawane jako komplet "zimowy" - nie kazdy lubi jezdzic na mieszanych 17 w zime.. koszta niestety sa dosyc wysokie, wiec pakuja cztery takie same :dobani:

: 24 mar 2014, o 15:51
autor: Smart
rocket pisze:Muszę założyć 4x 225/45/17 ponieważ poprzedniemu właścicielowi w ASO sprzedali taki felg model jak ma mrbraindeath, ale wszystkie 7,5.
Założ sobie z tyłu dystanse 10mm na stronę i będziesz miał miodnie ... optik fiu, fiu jak przy 245 z tyłu. :tak:

: 30 mar 2014, o 13:45
autor: lukasz1212g
Już sprawa rozwiązana. Dwóch wulkanizatorów potwierdziło że opony wspomniane w poście (nalewki) wypadały troszkę wyższe i przez to narobiły spustoszenia z przednimi osłonami nadkoli. Po założeniu letnich, wiadomo w standardowym rozmiarze 205/55 R16 wszystko jest git. Omijam jakieś nalewane wynalazki. Only original.

: 6 kwie 2014, o 13:09
autor: krakusek
takie szybkie pytanko...
... mam felgi 15" (nie chce zmieniać bo oryginalnie na nich auto wyjechało)..
i oponki 195/65 powinny być standardowo.... a można założyć coś szerszego ? aby auto z tylu nie wyglądało śmiesznie :P

: 6 kwie 2014, o 14:43
autor: reyver
...