Strona 1 z 2

wyciek z tylnego mostu

: 29 gru 2007, o 19:13
autor: szymon
mam problem z tylnym mostem dokladnie jest to wyciek z przekladni hipoidalnych,moze ktos wie czy jest to cos powaznego i jaka moze byc cena naprawy

: 29 gru 2007, o 20:23
autor: Artur_art
Pewnie rozszczelniła sie obudowa :boisie:

Kupe roboty no to i pewnia koszta nie małe ale nie będę Cię straszył bo nie wiem

: 29 gru 2007, o 20:39
autor: pasta00
Niema co trzeba rozkrecic jeżeli robisz sam koszty będą małe uszczelka i specjalny silikon jak magik to trochę koszty. Zdaj się lepiej na magika pewniej i gwarancja jest... :tak:

: 29 gru 2007, o 22:42
autor: Adi
Witam Pierw zlokalizuj wyciek dokladnie wymyj wszystko i potem zobacz z kad to cieknie najczesciej padaja zimeringi na półosiach i olej rozlewa sie po calym dywsze:Mialem tez problem z tym Najlepiej kupic originaly niesa drogie koszt 2 szt 34,00 a wiadomo zawsze oryginal to original !
Wymiana to najlepiej z kanalu albo zwyżki bo musisz cale zawieszenie odkrecic zeby polosie z dyfra wybic
prawdopodobnie linke z reczbego tez musisz popuscic zeby wyjac poloskebo braknie ci 1cmi juz mamy problem stare zimeringi wyciagnac i nowe delikatnie wbic dla pewnosci na dobrym silikonie i calosc znowu skladac :Umnie pomoglo i nic sie niepoci ani nie kapie :haha:

Zycze powodzenia
Ps.A najlepiej to jeszcze odkrecic odpowiecznik z dyfra bo moze byc przytkany i to jest czesty powod wyciekow.Powodzenia jak sa warunki to da sie samemu wszystko zrobic :ok:

: 30 gru 2007, o 13:30
autor: szymon
wielkie dzieki panowie za wasza pomoc

: 8 lut 2010, o 12:47
autor: yarek35
Witam

Też mam wyciek z tylnego mostu na razie nie wiem dokładnie z którego miejsca. Gdzie znajduje się odopowietrznik w tylnym moście wpierw tam sprawdzę może jest przytkany i to jest przyczyna oby.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-02-19, 13:03 ]
Witam

Ponawiam

: 18 lut 2012, o 20:19
autor: Getronics
Panowie a co jeśli cieknie z samego odpowietrzenia?
Pytam bo zauważyłem wyciek z mostu gdzieś z góry. Więc kupiłem nowy olej pastę uszczelniającą i zabrałem się za wyciąganie dyfra. Jak popuściłem dyfer zauważyłem że nie leci z powodu rozszczelnienia jak przypuszczałem tylko z odpowietrznika. Postanowiłem umyć całość i zalałem nowy olej. Pytania czy będzie lecieć dalej i dlaczego leje z odpowietrzenia?
Z góry dziękuję za sugestie.
Pozdrawiam.

: 18 lut 2012, o 21:09
autor: pleban
Getronics pisze: Pytania czy będzie lecieć dalej i dlaczego leje z odpowietrzenia?
Jak będzie ciec to go wymień, prawdopodobnie uległ uszkodzeniu. Jak sama nazwa mówi powinien puszczać powietrze, a nie olej. Występuje jako część zamienna.

: 19 lut 2012, o 00:31
autor: Getronics
Dzięki. Za tydzień sprawdzę czy leci i jeśli tak to wymienię to ustrojstwo.
Dzięki za zainteresowanie.

: 4 wrz 2013, o 18:06
autor: wilkm09
witam mam wyciek z mostu. Cieknie Uszczelnienie w miejscu gdzie wchodzi wał. Moje pytanie jest takie czy muszę wyjąć cały dyfer do tego czy tylko odkręcić wał ?

: 4 wrz 2013, o 20:44
autor: Gdyniak
wilkm09 pisze:czy tylko odkręcić wał ?

Uszczelnienie wałka atakującego wymienia się bez demontażu dyferencjału.


WAŻNE!

To jest robota dla doświadczonego mechanika, który wie co robi.

: 5 wrz 2013, o 07:00
autor: wilkm09
Tz. na co trzeba uwagę zwracać? i ile oleju tam wchodzi? bo chciałbym od razu zmienić

: 5 wrz 2013, o 07:35
autor: Gdyniak
Tz. na co trzeba uwagę zwracać?


Jeżeli zadajesz takie pytanie, to znaczy, że ta robota nie jest dla Ciebie.


Poszukaj ogarniętego mechanika i będziesz miał z głowy.

: 5 wrz 2013, o 13:05
autor: malmo221
nie chce sam ale nie chce tez żeby mechanik spaprał wiec wole wiedzieć o może być ważne

: 5 wrz 2013, o 13:37
autor: Gdyniak
Ważne jest to, aby zachować pierwotne naprężenie łożysk wałka atakującego.