lekkie szarpnięcia podczas przyśpieszania
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 19:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zgierz
lekkie szarpnięcia podczas przyśpieszania
Witam, mam taki problem, że jak przyśpieszam na piegach od 2 w góre to koło 2000-3000obr pojawiają sie lekkie szarpnięcia, ale jak już wkręce go na większe obroty to jest ok. Występuje to przy płynnym dodaniu gazi,a gdy chcę dodać gwałtowni to tak jak by w tym zakresie tracił troche moc, a gdy już przekroczy to 3000-3500obr to idzie ładnie. Nie jest to przyspieszenie na 163KM. Czy może być to sopowodowane filtrem powietrza? Świece sprawdzałem i wydają się pbyć ok. A i mam instalacje gazową i ten objaw występuje na benzynie jak i na gazie. Od czego to może być.
C200 compressor 2000r. + LPG (KME)
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: 23 sie 2010, o 10:19
- VIN:
- Lokalizacja: wałbrzych
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 09:38
- VIN:
- Lokalizacja: Żary
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 19:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zgierz
skrzynia manual. Właśnie tak myślałem i chyba zaczne od świec.
dzięki i dam znać czy pomogło
[ Dodano: 2011-06-30, 19:52 ]
świece wymieniłem i nadal to samo. Jeszcze przed wymianą zauważyłem, że na benzynie to tak jak by w okolicach 2500 obr. nie przyśpieszał dynamicznie, jak dojdzie do 3500 obr to dopiero ma odejście. Występuje to od 3 biegu ale to pewnie dlatego, że na 1 i 2 się rozpedzam i go mocniej cisne. A objaw występouje jak zaczynam dosyć płynnie ale w miare dynamicznie przyśopieszać na np. 3 biegu z np. 2000 obr. Na gazie zamiast wcześniej wspominanego braku przyśpieszenie występuje jedno czasami dwa delikatne szarpnięcia bo tak to można nazwać, po których również zaczyna się lepiej zbierać. Nie przypominam sobie czy to występowało przed założeniem LPG czy też kiedy zaczeło się pojawiać. Nie jest to jakieś bardzo denerwujące, ale niechciał bym, żeby jakaś pierdoła narobiła poważniejszych szkód. Zamieniałem już tez cewki. Bo wyskakują błedy, że wypada zapon, ale nie jeden tylko inne na zmine i zapala się CHECK. Zaczoło sie to od założenia gazu i przejechani na nim 200-300km, ale prócz błędów nic się nie działo. Ciekawe czy te błędy mają cos wspólnego z tymi objawami. Gazownik powiedział, że Check może się pojawić, ale to tak w MC jest. I Co Wy na tą historie? :-)
dzięki i dam znać czy pomogło
[ Dodano: 2011-06-30, 19:52 ]
świece wymieniłem i nadal to samo. Jeszcze przed wymianą zauważyłem, że na benzynie to tak jak by w okolicach 2500 obr. nie przyśpieszał dynamicznie, jak dojdzie do 3500 obr to dopiero ma odejście. Występuje to od 3 biegu ale to pewnie dlatego, że na 1 i 2 się rozpedzam i go mocniej cisne. A objaw występouje jak zaczynam dosyć płynnie ale w miare dynamicznie przyśopieszać na np. 3 biegu z np. 2000 obr. Na gazie zamiast wcześniej wspominanego braku przyśpieszenie występuje jedno czasami dwa delikatne szarpnięcia bo tak to można nazwać, po których również zaczyna się lepiej zbierać. Nie przypominam sobie czy to występowało przed założeniem LPG czy też kiedy zaczeło się pojawiać. Nie jest to jakieś bardzo denerwujące, ale niechciał bym, żeby jakaś pierdoła narobiła poważniejszych szkód. Zamieniałem już tez cewki. Bo wyskakują błedy, że wypada zapon, ale nie jeden tylko inne na zmine i zapala się CHECK. Zaczoło sie to od założenia gazu i przejechani na nim 200-300km, ale prócz błędów nic się nie działo. Ciekawe czy te błędy mają cos wspólnego z tymi objawami. Gazownik powiedział, że Check może się pojawić, ale to tak w MC jest. I Co Wy na tą historie? :-)
C200 compressor 2000r. + LPG (KME)
-
- VIP
- Posty: 98
- Rejestracja: 12 kwie 2011, o 21:52
- VIN: WDB2030351A335004
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 19:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zgierz
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 09:38
- VIN:
- Lokalizacja: Żary
Totalna bzdura przy dobrze zalożonej instalacji nie wyswietli żadnego blędulukcyb pisze:Gazownik powiedział, że Check może się pojawić, ale to tak w MC jest.
przyczyną może byc pod innym kątem wywiercony kolektor,inna długośc wężyków od wtryskiwaczy...to tylko przykłady ale instalatorzy nie zawsze wiedza że MB jest na to bardzo czuły i pozniej podebne historie sie dzieją i rośnie opinia że mb nie chodzi na gazie...
C-200 kompressor (2.0) 163 PS 2001r
-
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 19:35
- VIN:
- Lokalizacja: Zgierz
Ostatnio skasowałem trzy błędy za pomocą ELM 327
PO170 Nieprawidłowa korekcja dawki paliwa (blok cyl.1)
PO113 Obwód czujnika temp. powietrza wysoka wartość wejściowa
PO102 Obwód przepływomierza MAF lub VAF? niska wartość wejsciowa
Ten PO102 to pewnie od tego, że wyjołem wtycze od przepływomierza i przejechałem się to pewnie dlatego wykrył jego wade. Ale od czego mogą być drugie dwa?
To duszenie/dławienie się (szarpnięcia) są cały czas a narazie żaden błąd nie wyskoczył, zrobiłem już ponad 100km, a objaw jest. Sprawdzałem też filtr powietrza, chociaż zrobiłem na nim już 13tyś to wygląda całkiem nieźle. Ale i tak za za 1800km mam do wymiany olej to i też wymienie filtr powietrza, ale czy może być to przyczyna tego dławienia się?
[ Dodano: 2011-07-17, 19:16 ]
A to jest PrntScr z zamrożónej ramki. Czy wie ktoś co mogą oznaczać te dane?
[ Dodano: 2011-07-17, 19:23 ]
jeszcze raz
[ Dodano: 2011-07-21, 19:29 ]
dzisiaj dodatkowo sprawdziłem przepustnice, ta bliżej szyby była lekko zabrudzona to ją przeczyściłem. Dodam jeszcze, że na benzynie przy gwałtownym dodaniu gazu nie chce się zbierać dobiero jak dojdzie do 3-4 tyś obr. dostaje kopa. A na gazie zamiast tego jest to dławienie. Czy ktoś miał takie objawy?
PO170 Nieprawidłowa korekcja dawki paliwa (blok cyl.1)
PO113 Obwód czujnika temp. powietrza wysoka wartość wejściowa
PO102 Obwód przepływomierza MAF lub VAF? niska wartość wejsciowa
Ten PO102 to pewnie od tego, że wyjołem wtycze od przepływomierza i przejechałem się to pewnie dlatego wykrył jego wade. Ale od czego mogą być drugie dwa?
To duszenie/dławienie się (szarpnięcia) są cały czas a narazie żaden błąd nie wyskoczył, zrobiłem już ponad 100km, a objaw jest. Sprawdzałem też filtr powietrza, chociaż zrobiłem na nim już 13tyś to wygląda całkiem nieźle. Ale i tak za za 1800km mam do wymiany olej to i też wymienie filtr powietrza, ale czy może być to przyczyna tego dławienia się?
[ Dodano: 2011-07-17, 19:16 ]
A to jest PrntScr z zamrożónej ramki. Czy wie ktoś co mogą oznaczać te dane?
[ Dodano: 2011-07-17, 19:23 ]
jeszcze raz
[ Dodano: 2011-07-21, 19:29 ]
dzisiaj dodatkowo sprawdziłem przepustnice, ta bliżej szyby była lekko zabrudzona to ją przeczyściłem. Dodam jeszcze, że na benzynie przy gwałtownym dodaniu gazu nie chce się zbierać dobiero jak dojdzie do 3-4 tyś obr. dostaje kopa. A na gazie zamiast tego jest to dławienie. Czy ktoś miał takie objawy?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
C200 compressor 2000r. + LPG (KME)