Strona 2 z 31

: 18 gru 2008, o 17:52
autor: strzalafsl
u mnie falowanie jest nawet w lecie. a co do metalicznego glosu to tez mialem, ale okazalo sie ze to byl filtr powietrza, wystarczylo wymienic dwie gumki przez krore jest przykrecony filtr.
wracajac do falowania to troszke ustalo, ale nie wiem czy po zmianie stacji benzynowej, czy po wlanie preparatu ktory jak reklamuja czysci wtryskiwacze. Nigdy nie wierzylem w taki preparat, tlumaczac sobie gdyby byl skuteczny to wszystkie koncerny paliwowe by go dodawaly:P
pozdrawiam

: 18 gru 2008, o 21:10
autor: serwisant
co do falujących obrotów to problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa- znajduje się on na końcu listwy wtryskowej (przy ścianie grodziowej)

: 19 gru 2008, o 12:23
autor: kSmuk
A czy jest to naprawialne?

: 19 gru 2008, o 15:45
autor: serwisant
niestety ale nie tylko wymiana

: 19 gru 2008, o 17:25
autor: kichcio
A uszczelnienie tego regulatora? Gdzies tu chyba czytalem...

: 19 gru 2008, o 20:26
autor: MIĘTUŚ
wydaje mi sie ze serwisant ma racje co do tego ze winny jest regulator.
wczoraj pojechalam do pewnego "specjalisty", zrobil test z ktorego wyszlo ze wtryski pracuja idealnie, wiec to musi byc regulator. powiedzial bym przyjechala jeszcze rano jak bedzie zimny. no i tak tez dzis zrobilam, silnik mial okolo 50 st, gosc zrobil ponowny test (tylko ze na ten mnie juz nie zaprosil) i nagle zmienil zdanie, bo stwierdzil ze na bank to wtrysk pierwszy lub czwarty. by byc pewnym ktory to, poprosil bym zostawila auto do drugiego dnia.
nie mam do goscia zaufania, bo ponoc po naprawie rachunki sa kilkakrotnie wyzsze niz bylo uzgadniane a w dodatku wymienia co sie da na jakies stare gów...
wiec pozostaje mi zamowic regulator i poprosic kumpla o wymiane.
czy ktos wie ile taki kosztuje?
dam znac jak pracuje moj miętuś po wymianie.
dzieki za podpowiedzi i pomoc
pozdrawiam

: 19 gru 2008, o 20:29
autor: kichcio
Bylo chyba napisane, ze regulator 550 zl?

: 19 gru 2008, o 20:49
autor: MIĘTUŚ
przeprszam
i dzieki

[ Dodano: 2008-12-28, 22:08 ]
witam ponownie!

obiecałam, że jak zrobię wymiankę to dam znać...
cóż, nie kupiłam jeszcze tego regulatora, bo...
wymieniłam termostat i teraz dopiero wiedzę, że grzeje szybciej i temp. nie spada...
wymieniłam też przepływomierz, choć raczej to nie miało związku, no ale pomyślałam, że skoro mój MIĘTUŚ ma już jakieś 150tys to warto... no i poczułam, że potrzeba mu było tej świerzości...
ale co do falowania obrotów to nic się nie zmieniło, no może tylko to, że odkryłam coś takiego jak Heater Booster... otóż w moim kompie funkcja była ustawiona na AUTO i obroty falowały...natomiast jak wyłączyłam tę funkcję, to silnik nawet zimny pracuje idealnie i ani razu nie zafaluje!
więc ma ktoś pomysł co mam kupić by nie falowało?
a tak dla info to regulator w serwisie kosztuje około 780zł

: 8 sty 2009, o 11:50
autor: koko115
masz racje, tez mi obroty zaczęły falować tak gdzieś od miesiąca. Wyłączyłem dzisiaj hiter booster i obroty już nie falują. :hurra: tylko co ma hiter booster z falowaniem obrotów. Może pobiera tak dużo energi że obciąża zbytnio alternator, i dla tego tak się to objawia ?

: 9 sty 2009, o 10:52
autor: mugger
potwierdzam, też wyłączyłem tego dogrzewacza i auto równiej pracuje

: 9 sty 2009, o 11:23
autor: Jara
Ja sobie latem przestawilem z ustawień Auto na ustawienia zwiazane z przycikiem EC.
I własnie nie zakumałem że jak wyłaczyłem EC lub właczyłem odparowanie szyb to miało to zwiazem z uruchomieniem podgrzewania.

Przy wyłaczonym podgrzewaniu silnik po 7 kilometrzach = 17 minutach wczoraj osiagał przy -5 50 stopni. Zauważyłem też że stojąc w korku temperatura spadała o jakieś 5 stopi.

Dzisiaj przy -10 i właczonym podgrzewaniu ten sam dystans osiągnął coś koło 65 stopni.

Ale tak jak wam obroty falowały i nieraz swiatłka przygasały- tak na początku przez jakieś 10 minut od właczenia podgrzewania.

: 9 sty 2009, o 18:36
autor: strzalafsl
czyli wylaczyc ten heater i wszystko jest ok?
temat zamkniety? :D

: 27 sty 2009, o 07:53
autor: mackowski31
Witam serdecznie. Mam problem z tym, że moją W203 z 2002 r (benzyna) sporadycznie "rzuca" na postoju gdy trzymam na DRivie na hamulcu. Z tego co wyczytałem w postach to może to mieć związek z falowaniem obrotów (u mnie też to występuje). Co z tym regulatorem ciśnienia paliwa?? Czy w końcu wymieniłaś ten bajer i czy to pomogło?? czy powinienem się już przyzwyczaić do tej usterki. POZDRAWIAM.

: 6 mar 2009, o 18:12
autor: yarek35
Witam
U mnie też czasami falują obroty i sporadycznie zatrzęsie całym samochodem . Heater Booster wyłączyłem i jakiś czas był spokój. Teraz robi się cieplej i takie objawy występują w moim wozie. Gdzie szukać przyczyny ?? Dzieje się tak na wolnych obrotach jak troche pojeżdże na zimnym silniku tego nie zauważyłem.

Pozdrawiam

w203 220 CDI 2001r.

Falujące obroty!

: 22 cze 2009, o 20:33
autor: lenio100
Witam wszystkich.
Mam pytanie jaką potęcjalną przyczyną przy uruchamianiu zimnego silnika jest dosyć glośny warkot dodam że wydech jest cały,po osiągnięciu temperatury okolo 1 minuty silnik pracuje normalnie.
Dodatkowym problemem jest iż kiedy jest zimny i kiedy wciąż słychać głośną pracę falują obroty silnika pomiędzy 500 a 1200rpm!
Kolejną sprawą jest iż kiedy już jeżdże i silnik jest już ciepły, czasem kiedy wrzucę bieg jałowy, obroty spadają do 500 na chwilę!
Proszę o pomoc gdyż naprawdę nie wiem co mam z tym zrobić.
Nadminiam iż kasowalem błąd zbyt bogatej mieszanki kilka dni temu!
Zmieniłem świece na orginalne Mercedesa odpowiednie do tego modelu (C180 2.0 benzyna 2002r)
Bardzo proszę o pomoc!