MZR pisze:Czy w naszych mb jest coś takiego, że komputer nie pozwala nam na ostrzejszą jazdę gdy mamy rezerwę w baku?
nie wiem czy cos takiego jest, ale ja ostatnio miałem:
wrociłem z trasy, potem chwile pojezdziłem i jakoś nie było mi po drodze na stację,
rezerwa paliła się z 2 dni, potem pojechałem na stację (Shell) i zatankowałem 98 V Power do pełna, pojechałem z 8km i potem samochód wyraźnie osłabł,
jak dla mnie wyraźna korelacja między słabością i tankowaniem, podejrzewam albo coś z paliwem, albo coś z filtrem,
akurat tez na drugi dzień miałem wizytę w serwisie w ASO, no i dopytałem co to moze być,
gościu twierdził, że albo coś z filtrem, albo przez rezerwę coś zassał, jakiś syf,
tyle że jak jeździłem na rezerwie, to było ok, a już wtedy chyba powinień coś zassać, z filtrem podobnie,
a wszystko stało sie wkrótce po zatankowaniu i jestem w kropce...
teraz już jest chyba dobrze, choć mam wrażenie, że nie jest jak wcześniej z mocą, przejachałem sie troche dłużej, wypaliłem troche paliwa, dolałem na innej stacji, potem jeszcze raz, tyle że na Łukoli-u i powoli chyba przechodzi...
dziwne, w każdym razie wkrótce i tak będę wymieniał filtr paliwa i świece, to bede miał porównanie
EDIT
na wyświetlaczu paliło się, że mało paliwa, symbol dystrybutora i oszczędzaj paliwo